ITIL 4+ Operations Masterclass

Intenzivní celodenní workshop, na kterém vám ukážeme výběr z 34 practices. Jde o klíčové techniky určené pro roli manažera provozu. Zaměříme se na řešení čtyř dnešních neobvyklejších a zásadních úkolů. Zde si vybrousíte k dokonalosti techniky, které z vás udělají impozantního Operations Executive Managera.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Cílová skupina

Jako absolvent ITIL 4+ Operations Masteclass si zde vybrousíte k dokonalosti techniky, které z vás udělají impozantního manažera provozu.

ITIL 4 essential vám navíc řekne, jak ovládnout techniky potřebné pro vaši práci a řešit výzvy na pozici Operations Managera, kam patří:

  • Zvýšení rychlosti inovací
  • Digitalizace finálních produktů a služeb organizace 
  • Zavádění nových forem práce a digitalizaci IT departmentu
  • Zvýšení užitné hodnoty IT produktů a služeb pro jejich uživatele
ITIL Axelos Consulting Organisation tayllorcox maturity model

Benefity

ITIL 4 mluví o řešení všudypřítomých velkých výzev. Má je sice popsané v jednotné struktuře, ale bez praktických ukázek.

Přínosy pro organizaci

Dodávat IT služby znamená digitalizovat IT. Postavit Value Streamy. Prioritizovat práci a řídit dodavatele. Zde budete pod dohledem Accredited Consulting Partnera řešit 4 zásadní manažerské úkoly v roli, která je mimo IT, ale v nějakém vztahu k IT službám.

Co si z Masterclass odnesete vy

Manažeři si nejvíce cení toho, co se nikde jinde nedozví. Konkrétně jde o 34 practices přiřazených pro jejich roli a procesy. Jedná se o „blueprinty“ na řešení problémů, kterým dnes čelí defacto každá organizace. Ať už potřebujete něco postavit, navrhnout, nebo vylepšit. Vše perfektně popsané a vysvětlené: jak s "practices" pracovat, jak mají fungovat a jak jim přiřadit role.

ITIL 4 for Operations Manager

Upgrade z ITIL v3 bez starostí?

Masterclass jako nástroj na transition z ITIL v3 Lifecycle na ITIL 4 Service Value System? Ano!

Oproti ITIL v3 je v nové verzi ITIL 4 vše nové, přepsané. Jde o největší update za posledních 12+ let. V ITIL v3 bylo jasně dané procesní schéma a doporučení pro manažerské role. V ITIL 4 si musíte skrz Value Streamy svůj „systém“ vytvořit sami. 

V těchto Masterclass vás naučíme jak. Pomůžeme vám přejít z ITIL v3 na ITIL 4. Zachováme hodnoty, které máte. Ochráníme vaše předchozí investice. Máme vyladěné postupy transferu z  „waterfall“ verze ITIL v3 na nové Value Streamy.

ITIL 4 co Created Value

Harmonogram

 09:00 - 12:30

Essential z 34 Practices

  • Service design
  • Business analysis
  • Project management
  • Release management
  • Deployment management
  • Architecture management
  • Service level management
  • Service validation and testing
  • Service catalogue management
  • Infrastructure and platform management
  • Software development and management

12:30 - 13:30

Oběd | Lunch Menu

13:30 - 16:30

ITIL Maturity Model

  • Practices v praxi
  • ITIL 4 Assessment

16:30-17:00

Závěr

  • Dotazy
  • Vhodné navazující konzultace

Představíme vám jak použít to důležité z „34 Practices“ - nejrevelantnějších doporučení pro manažery provozu.

Žádný suchý výklad. Ale certifikovaní profesionálové z ITIL ACO (Accredited Consulting Organisation) vám ukáží, jak vyřešit problémy a oblasti týkající se témat viz agenda kurzu.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 8 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Assessment ITIL Maturity Model
  • Předpoklady

    ITIL 4 Foundation + vyšší

Axelos Consulting Partners

Eduard Pitka

Project & Program & Portfolio Auditor & Lead Trainer

Autor mnoha praktických materiálů a šablon pro tyto a další metodiky z portfolia Best Management Practice - Axelos, s oceněním EXIN Platinum Partner!

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2018 - P3M3 Assesor
  • 2014 - MoP Approved Trainer
  • 2010 - PRINCE2, MSP Approved Trainer
  • 2007 - Senior Project Manager / Consultant

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Petr Kos

Zkušenosti na manažerských postech předává v bankovním, Telco, inženýrském, konzultačním, IT, nebo automotive sektoru. Jeho služby využívají přední společnosti z žebříčku Czech TOP 100 zaměstnavatelů.

  • IT4IT Trainer
  • ITIL & ITSM Trainer
  • ISO 20000-1 Auditor
  • Axelos Consulting Partner pro P3M3 a ITIL Maturity Model

Materiály

ITIL 4+ Masterclass je workshop postavený na výběru z 34 Practices ITIL 4 a manažerské práci s nástrojem ITIL Maturity Model Assesment Tool.

Naše know-how by chtěli mít i jiné školící organizace. Ale nemohou. Jedině TAYLLORCOX kromě akreditovaných školení ATO (Accredited Training Organisation) disponuje certifikovanými profesionály na ITIL consulting a získal status ACP (Accredited Consulting Organisation) přímo od vlastníka metodiky - Axelos. 

V ČR i SK jsme jediní. A celosvětově jedna z prvních Accredited Consulting Organisation pro ITIL 4. Toto ocenění klientům deklaruje nejvyšší profesionální služby v oblasti ITIL.
ITIL 4 core publications by TSO, Axelos from reseller TAYLLORCOX

Aktuálně

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?