ISO/IEC 20000-1:2018 Transition

Tento kurz je unikátní přípravou na přechod do nové verze IT Service Managementu (ITSM) dle ISO 20000:2018. Samozřejmostí je výuka s příklady ve spojení s best pratice frameworkem ITIL 4 Update. Získáte tak komplexní přehled nejenom co měnit (dle ISO), ale také jak měnit (dle ITIL 4). Výsledkem bude pružná, agilní organizace s podporou prvků, zakomponovaných v ITIL 4, tedy: DevOps, Lean IT a Change Managementu.

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

12Prosinec 2019Čtvrtek
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
10Únor 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
16Březen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
20Duben 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
25Květen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč

Komu je určen kurz ISO 20000:2018

Všem, kteří jsou zainteresovaní do upgradu na Service Management System dle ISO 20000-1:2018

Kurz cílí zejména na ty z vás, kteří již mají do určité míry zavedený, nebo certifikovaný IT Service Management dle ISO/IEC 20000:2011, nebo starší verze. Tj.:

  • Interní auditoři ISO
  • IT manažeři a konzultanti
  • Osoby odpovědné za certifikaci dle nové verze ISO/IEC 20000-1:2018
  • Manažeři, kteří se chtějí připravit na transition certifikace ISO/IEC 20000-1:2018
ISO/IEC 20000-1:2018 vs 2011

Cíle kurzu

  • Osvojit si novou strukturu procesů
  • Porozumět nové koncepci procesů a požadavků ISO/IEC 20000-1:2018
  • Pochopit hlavní rozdíly mezi ISO/IEC 20000-1:2011 a ISO/IEC 20000-1:2018
  • Naučit se, jak efektivně aplikovat změny ISO/IEC 20000-1:2018 na stávající systém ITSM

Benefity

Jak vám pomůže kurz ISO/IEC 20000-1:2018 Transition

Školení je vedené zkušeným ITSM Lead Auditorem s 15 letou praxí v oblasti ITIL & ITSM. Upozorní vás na hlavní rozdíly mezi oběma normami ISO/IEC 20000-1:2011 a ISO/IEC 20000-1:2018. Získáte potřebné odborné znalosti v novém pojetí Service Managementu.

ISO/IEC 20000-1:2018 Transition kurz byl vyvinutý ISO 20000 Lead Auditory za účelem poskytnout organizacím, které jsou certifikované, nebo kompatibilní s normou ISO/IEC 20000-1:2011, postupy, doporučení a tipy pro hladkou migraci na novou verzi standardu.
  • Schéma ISO 20000:2018 ke stažení zde
  • Témata rozdělena do 20 procesů a kapitol
  • Celkem obsahují 212 požadavků týkajících se přechodu na novou verzi
přechod na ISO 20000:2018

Harmonogram kurzu

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Úvod do ISO/IEC 20000-1:2018

    • Nová terminologie
    • Nový Service Management System
    • High Level požadavky ISO 20000:2018
    • 10:30 – 10:45

      Coffee Break

    • 10:45 – 12:15

      Cross-referencing model

      • 2011 vs. 2018
      • Mapování obou standardů
    • 12:15 – 13:15

      Oběd | Lunch Menu

    • 13:15 – 14:45

      Požadavky na Role

      • Staré vs. nové role
      • Změny v odpovědnosti ve verzi 2018
    • 14:45 – 15:00

      Coffee break

    • 15:00 – 17:00

      Požadavky na dokumentaci

      • Politiky, plány
      • Procesy, procedury
      • Přístupy, programy, SMS

    Druhý den
    Skrýt agendu
    Otevřít agendu

    • 09:00 – 10:30

      Procesy

      • Staré vs. nové
      • Mapování požadavků
      • Změna požadavků na procesy
      • Jak upgradovat staré požadavky na nové
    • 10:30 – 10:45

      Coffee Break

    • 10:45 – 12:15

      Zrušené požadavky

        • Seznam zastaralých požadavků verze 2011

      Implementace Service Managementu

      • Process ISO/IEC 20000-1:2018 první část
    • 12:15 – 13:15

      Oběd | Lunch Menu

    • 13:15 – 14:45

      Migrace na nový standard

        • Transition Timeline
        • GAP Analýza organizace
        • 5 kroků k přechodu na verzi 2018
        • Projektový plán nových a změnových požadavků
    • 14:45 – 15:00

      Coffee Break

    • 15:00 – 17:00

      Certifikace

      • Závěr
      • ISO 20000-1:2018 certifikační test

    Teltow kurz je zaměřený na přechod ze staré verze standardu ISO/IEC 20000-1 (2011) na novou verzi 2018.

    • Délka bloku 90 minut
    • Vyučovacích hodin 16 hodin
    • Občerstvení Ano
    • Zkouška Ano. Na konci druhého dne.
    • Předpoklady

      Minimálním předpokladem je všeobecná orientace ve standardu ISO 20000.

    Jan Cuřín

    Absolvent ČVUT FEL, následně poradce s mezinárodním přesahem v oblasti implementace a optimalizace systému řízení informační (ITSM) a kybernetické (ISMS) bezpečnosti. Získané zkušenosti aplikuje z pozice akreditovaného Lead Auditora v oblastech IT Service Managementu, ISMS a GDPR.

    Potřebujete rychlou odpověď na otázku? Neváhejte nám napsat a zeptat se. Umíme pomoci s řadou případných problémů. Praktické tipy a rady získáte přímo od našich Auditorů. Je to tak jednoduché. Stačí položit dotaz.

    Katarína Antalová


    Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

    Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

    • ITSM Lead Auditor
    • ITIL® Approved Trainer
    • PRINCE2® Approved Trainer

    Jiří Pilný

    15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

    • Úřad online
    • Parking Liberec
    • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
    • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

    Marek Mitáček

    Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

    Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX

    • TAYLLORCOX
    • Český Telekom
    • GiTy - Interní Auditor / Consultant

    LinkedIn

    Vladimír Karas

    Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.

    • 2017 - nyní TAYLLORCOX Trainer, Auditor
    • 2010 - 2017 Expert pro IT, Architecture a Security
    • 2005 - 2010 Director společnosti TTC Telekomunikace

    Certifikace

    ISO 20000-1:2018 Transition | ISO 17024 Accredited

    ISO 20000 certifikace

    Certificate of Attendance

    ISO 20000 Transition od TAYLLORCOX je mezinárodně akreditovaný certifikát

    Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ISO 20000-1" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX. Jsme ISO / Axelos / PeopleCert Certified Partner

    Formát zkoušky:

    • Výběr správné odpovědi
    • 40 otázek v rámci certifikace
    • Minimální úspěšnost: 26 správných odpovědí ze 40 (65%)
    • Délka zkušky: 60 minut. Politika uzavřené knihy. Certifikát v ceně kurzu
    ISO/IEC 20000-1:2018 certifikace

    Aktuálně z ITIL & ITSM

    Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

    Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

    Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

    Zobrazit celý článek

    ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

    ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

    Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

    Zobrazit celý článek

    Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

    Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

    Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

    Zobrazit celý článek

    Nová generace normy ISO 20000-1:2018

    Nová generace normy ISO 20000-1:2018

    Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

    ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

    ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

    Zobrazit celý článek

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

    Zobrazit celý článek

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

    Zobrazit celý článek

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

    ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

    Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    Jak kurz hodnotí absolventi?

    V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

    Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

    Vaše hodnocení
    *****

    Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

    Zavolejte nám a my vám poradíme.

    Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

    *položky označené hvězdičkou jsou povinné

    Chcete získat dárek k narozeninám?