ISO/IEC 20000-1:2018 Transition

Tento kurz je unikátní přípravou na přechod do nové verze IT Service Managementu (ITSM) dle ISO 20000:2018. Samozřejmostí je výuka s příklady ve spojení s best pratice frameworkem ITIL 4 Update. Získáte tak komplexní přehled nejenom co měnit (dle ISO), ale také jak měnit (dle ITIL 4). Výsledkem bude pružná, agilní organizace s podporou prvků, zakomponovaných v ITIL 4, tedy: DevOps, Lean IT a Change Managementu.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen kurz ISO 20000:2018

Všem, kteří jsou zainteresovaní do upgradu na Service Management System dle ISO 20000-1:2018

Kurz cílí zejména na ty z vás, kteří již mají do určité míry zavedený, nebo certifikovaný IT Service Management dle ISO/IEC 20000:2011, nebo starší verze. Tj.:

  • Interní auditoři ISO
  • IT manažeři a konzultanti
  • Osoby odpovědné za certifikaci dle nové verze ISO/IEC 20000-1:2018
  • Manažeři, kteří se chtějí připravit na transition certifikace ISO/IEC 20000-1:2018
ISO/IEC 20000-1:2018 vs 2011

Cíle kurzu

  • Osvojit si novou strukturu procesů
  • Porozumět nové koncepci procesů a požadavků ISO/IEC 20000-1:2018
  • Pochopit hlavní rozdíly mezi ISO/IEC 20000-1:2011 a ISO/IEC 20000-1:2018
  • Naučit se, jak efektivně aplikovat změny ISO/IEC 20000-1:2018 na stávající systém ITSM

Benefity

Jak vám pomůže kurz ISO/IEC 20000-1:2018 Transition

Školení je vedené zkušeným ITSM Lead Auditorem s 15 letou praxí v oblasti ITIL & ITSM. Upozorní vás na hlavní rozdíly mezi oběma normami ISO/IEC 20000-1:2011 a ISO/IEC 20000-1:2018. Získáte potřebné odborné znalosti v novém pojetí Service Managementu.

ISO/IEC 20000-1:2018 Transition kurz byl vyvinutý ISO 20000 Lead Auditory za účelem poskytnout organizacím, které jsou certifikované, nebo kompatibilní s normou ISO/IEC 20000-1:2011, postupy, doporučení a tipy pro hladkou migraci na novou verzi standardu.
  • Schéma ISO 20000:2018 ke stažení zde
  • Témata rozdělena do 20 procesů a kapitol
  • Celkem obsahují 212 požadavků týkajících se přechodu na novou verzi
přechod na ISO 20000:2018

Harmonogram kurzu

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Úvod do ISO/IEC 20000-1:2018

  • Nová terminologie
  • Nový Service Management System
  • High Level požadavky ISO 20000:2018

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Cross-referencing model

  • 2011 vs. 2018
  • Mapování obou standardů

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Požadavky na Role

  • Staré vs. nové role
  • Změny v odpovědnosti ve verzi 2018

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 17:00

Požadavky na dokumentaci

  • Politiky, plány
  • Procesy, procedury
  • Přístupy, programy, SMS

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Procesy

  • Staré vs. nové
  • Mapování požadavků
  • Změna požadavků na procesy
  • Jak upgradovat staré požadavky na nové

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Zrušené požadavky

  • Seznam zastaralých požadavků verze 2011

Implementace Service Managementu

  • Process ISO/IEC 20000-1:2018 první část

12:15 – 13:15

Oběd | Lunch Menu

13:15 – 14:45

Migrace na nový standard

  • Transition Timeline
  • GAP Analýza organizace
  • 5 kroků k přechodu na verzi 2018
  • Projektový plán nových a změnových požadavků

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

Certifikace

  • Závěr
  • ISO 20000-1:2018 certifikační test

Teltow kurz je zaměřený na přechod ze staré verze standardu ISO/IEC 20000-1 (2011) na novou verzi 2018.

Certifikační zkouška probíhá v rámci školení poslední den kurzu. Kandidáti, kteří se účastní kurzu formou virtuální třídy, absolvují certifikační zkoušku rovněž online.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 16 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Na konci druhého dne.
  • Předpoklady

    Minimálním předpokladem je všeobecná orientace ve standardu ISO 20000.

Marek Mitáček

Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX

  • TAYLLORCOX
  • Český Telekom
  • GiTy - Interní Auditor / Consultant

LinkedIn

Jiří Pilný

15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Jan Cuřín

Absolvent ČVUT FEL, následně poradce s mezinárodním přesahem v oblasti implementace a optimalizace systému řízení informační (ITSM) a kybernetické (ISMS) bezpečnosti. Získané zkušenosti aplikuje z pozice akreditovaného Lead Auditora v oblastech IT Service Managementu, ISMS a GDPR.

Certifikace

ISO 20000-1:2018 Transition | ISO 17024 Accredited

ISO 20000 certifikace

Certificate of Attendance

ISO 20000 Transition od TAYLLORCOX je mezinárodně akreditovaný certifikát

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ISO 20000-1" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX. Jsme ISO / Axelos / PeopleCert Certified Partner

Formát zkoušky:

  • Výběr správné odpovědi
  • 40 otázek v rámci certifikace
  • Minimální úspěšnost: 26 správných odpovědí ze 40 (65%)
  • Délka zkušky: 60 minut. Politika uzavřené knihy. Certifikát v ceně kurzu
ISO/IEC 20000-1:2018 certifikace

Aktuálně z ITIL & ITSM

Ceny zkoušek PeopleCert vyletí nahoru. Jak ušetřit tisíce?

Ceny zkoušek PeopleCert vyletí nahoru. Jak ušetřit tisíce?

PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 1780 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Tomáš M.
  • 16.12.19
  • Kvados

Kurz proběhl dle očekávání s požadovaným zaměřením. Lektorka byla profesionální, zkušená, vstřícná k diskuzi a doplňujícím otázkám.

  • Michal G.
  • 16.12.19
  • Kvados

Povedlo se vyřešit několik otázek, které jasně v současné a budoucí implemenataci IT SMS neměli jasně dořešené, děkuji za otevřený přístup lektora.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?