ItilITIL 4 Foundation (bridge)

ITIL 4 Foundation Bridge je přesně to školení, které potřebují IT manažeři a ITSM profesionálové, kteří absolvovali ITIL v3 Foundation pro udržení platné certifikace. Co je ITIL jistě víte. Takže pod dohledem akreditovaného ITIL Approved Trainera vám ukážeme změny ITIL v3 vs. ITIL 4 procesy, přínosy nové verze, jak využívá ITIL 4 akcelerátory DevOps, Lean IT, Agile a další. Samozřejmě vás důkladně připravíme na certifikační zkoušku ITIL 4 Foundation.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

11Březen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Vyprodáno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 900 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
25Březen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 900 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
1Duben 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 19 900 Kč
Cena bez DPH 13 200 Kč
8Duben 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 900 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
23Duben 2019Úterý
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 900 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč

ITIL 4 Foundation bridge je určen

Všem absolventům certifikačního školení ITIL v2 / ITIL v3 / ITIL 2011

Ve schématu ITIL 4 Axelos neexistuje přechodný modul (transition, bridge) v úrovni Foundation, který by vám upgradoval váš stávající ITIL Foundation certifikát na nejnovější verzi ITSM.

Nicméně ITIL 4 Foundation má novou strukturu, přepracované ITIL procesy + 13 nových a tím pádem i školící materiály (courseware) včetně certifikační zkoušky.

Právě z tohoto důvodu existuje pouze jedna jediná oficiální zkouška, která přezkoumá vaše znalosti a dovednosti: ITIL 4 Foundation exam.

ITIL 4 Foundation bridge

Co vás kurz naučí

  • Pochopíte rozdíly ITIL v3 vs. ITIL 4
  • Budte bezchybně připraveni na certifikaci ITIL 4 Foundation
  • Naučíte se řídit ITSM s pomocí novéhoprincipu Service Value System (SVS)
  • Dokážete namapovat a upgradovatvšech 26 procesů ITIL v3 na ITIL 4 model
  • Využijete ITIL 4 akcelerátory v podobě integrovaných funkcí Lean IT, Agile, DevOps, Change Management

V čem je toto ITIL školení unikátní?

Jde o nejefektivnější způsob, jak upgradovat znalosti a prakticky si osvojit nový způsob řízení IT s pomocí IT Service Management (ITSM) a Service Value System (SVS)

TAYLLORCOX navrhl a vyvinul speciální "bridge", pro ty z vás, kteří jsou držitelé certifikace ITIL v2 / ITIL v3 / ITIL 2011 a chtějí pochopit přínosy ITIL 4, osvojit si novou agilní metodiku, být skvěle připraveni na zkoušku a získat certifikát ITIL 4 Foundation.

Na vývoji pracoval tým TAYLLORCOX složený z certifikovaných ITIL Approved Trainers / Master (Axelos) ve spolupráci s auditory dle ISO/IEC 20000-1, kteřé mají bohatou a unikátní praxi v oblasti auditu procesů ITSM.

ITIL 4 Foundation bridge

ITIL 4 Training Pack

Co obsahuje ITIL 4 courseware u TAYLLORCOX

Připravili jsme pro Vás speciální "courseware" education kit: ITIL 4 Foundation - Pro Edition

Všichni účastníci obdrží Pracovní sešit ITIL 4 Foundation, který obsahuje kompletní materiály dle akreditovaného syllabusu, doplněný o poznámky, případové studie a cvičné testy..

Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:

  • Glosář ITIL 3/4
  • Pre-course materiály
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výuka)
  • Karty s procesy, předvyplněné šablony
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiální zkouška
ITIL 4 Training materials

Harmonogram ITIL 4 Foundation

  • 09:00 – 10:30

    Key Concept of ITSM

    • Service, Customer / User
    • Creating value with Organisation
    • Service Management Utility / Warranty
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Key Concept of ITSM II.

    • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
    • Service Offering, Service Provision
    • Service Relationship Management, Service Consumption
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Key Concept Value Creation

    • Cost, Value
    • Outcome, Output, Risk
    • Organisation, Utility, Warranty
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    7 ITIL Guiding Principles

    • Focus on value
    • Start where you are
    • Optimise and automate
    • Think and work holistically
    • Keep it simple and practical
    • Collaborate and promote visibility
    • Progress iteratively with feedback

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    4 ITSM dimensions

    • Partners and Suppliers
    • Organisations and People
    • Information and Technology
    • Value Streams and Processes
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    ITIL Service Value Chain

    • Service Value Streams
    • Plan, Improve, Engage, Design,
    • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Relationship

    • Service Offering
    • Service Provision, Consumption
    • Service Relationship Management
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Important ITIL terms

    • Availability, IT Asset
    • Configuration Item, Change
    • Event, Incident, Problem, Known Error

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Purpose of key ITIL Practices

    Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Purpose of key ITIL Practices

    Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Key Practices in Service Value Chain

    Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 17:00

    Certification

    • ITIL 4 Foundation Exam

Součástí kurzu je vysvětlení rozdílů mezi ITIL v3 a ITIL 4 Update, včetně přípravy na certifikaci a závěrečné zkoušky. Absolventi získají certifikát ITIL 4 Foundation.

Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.

    • Délka bloku 90 minut
    • Vyučovacích hodin 24 hodin
    • Občerstvení Ano
    • Zkouška Ano. Anglicky.
    • Předpoklady

      Kurz je určen všem, kteří mají starší verzi certifikace ITIL, resp. ITIL v3, ITIL 2011, ITIL v2.

      Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.

      Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. V případě zájmu o českou verzi doporučujeme ITIL v 3 Foundation.

    Katarína Antalová


    Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

    Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

    • ITIL® Approved Trainer
    • PRINCE2® Approved Trainer

    Rackmultipart20181130 1785 179w8tv

    Eduard Pitka

    Project & Program & Portfolio Auditor & Lead Trainer

    Autor mnoha praktických materiálů a šablon pro tyto a další metodiky z portfolia Best Management Practice - Axelos, s oceněním EXIN Platinum Partner!

    Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

    • 2018 - P3M3 Assesor
    • 2014 - MoP Approved Trainer
    • 2010 - PRINCE2, MSP Approved Trainer
    • 2007 - Senior Project Manager / Consultant

    Rackmultipart20190111 24822 1ahgdh2

    Jiří Pilný

    Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

    • Úřad online
    • Parking Liberec
    • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
    • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

    Rackmultipart20181019 23933 7iss6q

    Luboslav Gerliczy

    • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
    • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
    • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
    • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
    • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

    Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

    Rackmultipart20190111 18046 e3kxdu

    Marek Mitáček

    Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

    Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX

    • TAYLLORCOX
    • Český Telekom
    • GiTy - Interní Auditor / Consultant

    LinkedIn

    Rackmultipart20190111 32097 1t7kz6m

    Certifikace

    ITIL 4 Foundation certifikace | Axelos accredited

    Formát zkoušky

    Certifikace probíhá formou písemného testu a skládá se poslední den kurzu. Jejím účelem je přezkoumání znalostí principů, procesů a 4 dimezní ITSM.

    Certifikát ITIL 4 Foundation je podmínkou pro jakýkoliv navazující modul ITIL Management Professional a ITIL Strategic Leader, které jsou branou k získání nejvyšší kvalifikace Master ITIL.

    Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.

    • Počet otázek: 40
    • Délka testu: 60 minut
    • Min. úspěšnost: 65% (26 ze 40)
    • Pomůcky: Ne. Politika uzavřené knihy.
    • Materiály kurzu / certifikace: pouze v angličtině
    • Kvalifikační přepoklady: Nejsou. Všeobecná znalost IT výhodou.
    ITIL Foundation bridge zkouška

    ITIL 4 aktuálně

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy mmanažerského řízení IT

    ITIL® Intro: objevte přínosy mmanažerského řízení IT

    ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, který se již brzy dostane i k vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

    Zobrazit celý článek

    Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

    Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

    Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

    Zobrazit celý článek

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

    Zobrazit celý článek

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

    Zobrazit celý článek

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

    Zobrazit celý článek

    Nejzajímavější z ITIL na Youtube

    Jak kurz hodnotí absolventi?

    V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

    Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

    Vaše hodnocení
    *****

    Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

    Zavolejte nám a my vám poradíme.

    Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

    *položky označené hvězdičkou jsou povinné

    Chcete získat dárek k narozeninám?