ITIL 4 Foundation (bridge)

ITIL 4 Foundation Bridge je přesně to školení, které potřebují IT manažeři a ITSM profesionálové, kteří absolvovali ITIL v3 Foundation pro udržení platné certifikace. Co je ITIL jistě víte. Takže pod dohledem akreditovaného ITIL Approved Trainera vám ukážeme změny ITIL v3 vs. ITIL 4 procesy, přínosy nové verze, jak využívá ITIL 4 akcelerátory DevOps, Lean IT, Agile a další. Samozřejmě vás důkladně připravíme na certifikační zkoušku ITIL 4 Foundation.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

26Srpen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost 50 %
Jazyk Česky
Cena bez DPH 16 557 Kč
9Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena bez DPH 16 557 Kč
23Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena bez DPH 17 557 Kč
7Říjen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena bez DPH 16 557 Kč
14Říjen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena bez DPH 16 557 Kč

ITIL 4 Foundation bridge je určen

Všem absolventům certifikačního školení ITIL v2 / ITIL v3 / ITIL 2011

Ve schématu ITIL 4 Axelos neexistuje přechodný modul (transition, bridge) v úrovni Foundation, který by vám upgradoval váš stávající ITIL Foundation certifikát na nejnovější verzi ITSM.

Nicméně ITIL 4 Foundation má novou strukturu, přepracované ITIL procesy + 13 nových a tím pádem i školící materiály (courseware) včetně certifikační zkoušky.

Právě z tohoto důvodu existuje pouze jedna jediná oficiální zkouška, která přezkoumá vaše znalosti a dovednosti: ITIL 4 Foundation exam.

ITIL 4 Foundation bridge

Co vás kurz naučí

  • Pochopíte rozdíly ITIL v3 vs. ITIL 4
  • Budte bezchybně připraveni na certifikaci ITIL 4 Foundation
  • Naučíte se řídit ITSM s pomocí novéhoprincipu Service Value System (SVS)
  • Dokážete namapovat a upgradovatvšech 26 procesů ITIL v3 na ITIL 4 model
  • Využijete ITIL 4 akcelerátory v podobě integrovaných funkcí Lean IT, Agile, DevOps, Change Management

V čem je toto ITIL školení unikátní?

Jde o nejefektivnější způsob, jak upgradovat znalosti a prakticky si osvojit nový způsob řízení IT s pomocí IT Service Management (ITSM) a Service Value System (SVS)

TAYLLORCOX navrhl a vyvinul speciální "bridge", pro ty z vás, kteří jsou držitelé certifikace ITIL v2 / ITIL v3 / ITIL 2011 a chtějí pochopit přínosy ITIL 4, osvojit si novou agilní metodiku, být skvěle připraveni na zkoušku a získat certifikát ITIL 4 Foundation.

Na vývoji pracoval tým TAYLLORCOX složený z certifikovaných ITIL Approved Trainers / Master (Axelos) ve spolupráci s auditory dle ISO/IEC 20000-1, kteřé mají bohatou a unikátní praxi v oblasti auditu procesů ITSM.

ITIL 4 Foundation bridge

-30% sleva

BLACK FRIDAY každý den až do 31.8.2019

ITIL 4 Foundation Axelos certifikace se slevou -30% pro držitele ITIL v3 Foundation

ITIL 4 Training Pack

Co obsahuje ITIL 4 courseware u TAYLLORCOX

Připravili jsme pro Vás speciální "courseware" education kit: ITIL 4 Foundation - Pro Edition

Všichni účastníci obdrží Pracovní sešit ITIL 4 Foundation, který obsahuje kompletní materiály dle akreditovaného syllabusu, doplněný o poznámky, případové studie a cvičné testy..

Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:

  • Glosář ITIL 3/4
  • Pre-course materiály
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výuka)
  • Karty s procesy, předvyplněné šablony
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiální zkouška
ITIL 4 Training materials

Harmonogram ITIL 4 Foundation

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Key Concept of ITSM

    • Service, Customer / User
    • Creating value with Organisation
    • Service Management Utility / Warranty
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Key Concept of ITSM II.

    • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
    • Service Offering, Service Provision
    • Service Relationship Management, Service Consumption
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Key Concept Value Creation

    • Cost, Value
    • Outcome, Output, Risk
    • Organisation, Utility, Warranty
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    7 ITIL Guiding Principles

    • Focus on value
    • Start where you are
    • Optimise and automate
    • Think and work holistically
    • Keep it simple and practical
    • Collaborate and promote visibility
    • Progress iteratively with feedback

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    4 ITSM dimensions

    • Partners and Suppliers
    • Organisations and People
    • Information and Technology
    • Value Streams and Processes
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    ITIL Service Value Chain

    • Service Value Streams
    • Plan, Improve, Engage, Design,
    • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Relationship

    • Service Offering
    • Service Provision, Consumption
    • Service Relationship Management
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Important ITIL terms

    • Availability, IT Asset
    • Configuration Item, Change
    • Event, Incident, Problem, Known Error

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Purpose of key ITIL Practices

    Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Purpose of key ITIL Practices

    Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Key Practices in Service Value Chain

    Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 17:00

    Certification

    • ITIL 4 Foundation Exam

Součástí kurzu je vysvětlení rozdílů mezi ITIL v3 a ITIL 4 Update, včetně přípravy na certifikaci a závěrečné zkoušky. Absolventi získají certifikát ITIL 4 Foundation.

Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.

    • Délka bloku 90 minut
    • Vyučovacích hodin 24 hodin
    • Občerstvení Ano
    • Zkouška Ano. Anglicky.
    • Předpoklady

      Kurz je určen všem, kteří mají starší verzi certifikace ITIL, resp. ITIL v3, ITIL 2011, ITIL v2.

      Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.

      Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. V případě zájmu o českou verzi doporučujeme ITIL v 3 Foundation.

    Jiří Pilný

    15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

    • Úřad online
    • Parking Liberec
    • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
    • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

    Linda Břeská

    Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

    Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

    Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

    Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

    LinkedIn

    Katarína Antalová


    Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

    Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

    • ITSM Lead Auditor
    • ITIL® Approved Trainer
    • PRINCE2® Approved Trainer

    Vladimír Karas

    Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.

    • 2017 - nyní TAYLLORCOX Trainer, Auditor
    • 2010 - 2017 Expert pro IT, Architecture a Security
    • 2005 - 2010 Director společnosti TTC Telekomunikace

    Certifikace

    ITIL 4 Foundation certifikace | Axelos accredited

    Formát zkoušky

    Certifikace probíhá formou písemného testu a skládá se poslední den kurzu. Jejím účelem je přezkoumání znalostí principů, procesů a 4 dimezní ITSM.

    Certifikát ITIL 4 Foundation je podmínkou pro jakýkoliv navazující modul ITIL Management Professional a ITIL Strategic Leader, které jsou branou k získání nejvyšší kvalifikace Master ITIL.

    Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.

    • Počet otázek: 40
    • Délka testu: 60 minut
    • Min. úspěšnost: 65% (26 ze 40)
    • Pomůcky: Ne. Politika uzavřené knihy.
    • Materiály kurzu / certifikace: pouze v angličtině
    • Kvalifikační přepoklady: Nejsou. Všeobecná znalost IT výhodou.
    ITIL Foundation bridge zkouška

    ITIL 4 kniha

    Nově vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je nyní k dispozici v našem obchodu. Doporučujeme zakoupit na kurzu.

    Jde o první oficiální publikaci věnové metodice ITIL ve verzi 4. Na praktických příkladech vás seznámí s nejnovějším přístupem osvědčených best practice pro správu a řízení IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určena pro organizace bez rozdílu odvětví a velikosti. 

    V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.

    Zakoupit knihu >

    ITIL 4 kniha

    ITIL 4 aktuálně

    ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

    ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

    Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

    Zobrazit celý článek

    Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

    Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

    Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

    Zobrazit celý článek

    Nová generace normy ISO 20000-1:2018

    Nová generace normy ISO 20000-1:2018

    Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

    ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

    ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

    Zobrazit celý článek

    Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

    Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

    Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

    Zobrazit celý článek

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

    Zobrazit celý článek

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

    Zobrazit celý článek

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

    ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

    Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    Nejzajímavější z ITIL na Youtube

    Jak kurz hodnotí absolventi?

    V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

    Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

    Vaše hodnocení
    *****

    Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

    Zavolejte nám a my vám poradíme.

    Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

    *položky označené hvězdičkou jsou povinné

    Chcete získat dárek k narozeninám?