ITIL® 4 Managing Professional Transition

Investovali jste nespočet hodin do studia, prošli celým certifikačním schématem ITIL® v3  a získali prestižní certifikaci „ITIL® Expert“. Nebo jste velice blízko k tomuto titulu?  Tento pětidenní kurz vás připraví na zkoušku ITIL® 4: „ITIL Managing Professional (MP)“. Nenechte si ujít zvýhodněný bridge z ITIL® v3 na ITIL 4!

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen

ITIL® 4 Managing Professional (MP) Transition

Jste připraveni na další výzvu? Upgradujte znalosti na ITIL® 4 MP!

Tento kurz je určen exklusivně těm z vás, kteří mají certifikaci ITIL® v3 Expert, nebo v certifikačním schématu ITIL® v3 nasbírali 17 kreditů. 

Možná je i varianta 15 kreditů ve schématu ITIL® v3 a certifikace ITIL® 4 Foundation. Pokud ještě nemáte dostatečný počet kreditů, ITIL® v3 certifikace je možné stále ještě získávat, tak neváhejte!

ITIL 4 Managing Professional (MP) Transition

Proč ITIL MP

V ITIL v3 je nejvyšší certifikace ITIL Expert. ITIL 4 ekvivalent je ITIL MP

Na tuto úroveň mohou všichni držitelé ITIL v3 certifikací jednoduše upgradovat. V nové verzi ITIL 4 tuto certifikační úroveň nahrazuje jeden z aktuálně nejvyhledávanějších kurzů: ITIL Managing Professional (MP)

Kde jinde získat tuto certifikaci, než u nejodbornějšího poskytovatele ITIL, jediného držitele akreditací ATO (Accredited Training Organisation) ACO (Accredited Consulting Organisation) pro ITIL Maturity Model a RCB (Registered Certification Bodie) pro standard IT Service Managementu (ITSM) dle mezinárodního standardu ISO/IEC 20000-1

Proč ITIL MP

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 16:45

34 Best Practice ve 3 streamech

  • Service management
  • General management
  • Technical management

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 16:45

IT Specialist: koncepty

  • High Velocity IT
  • Create, Deliver & Support
  • Drive Stakeholder Value

ITIL Strategist: koncepty

  • Direct, Plan & Improve

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 16:45

ITIL Service Value System

  • Governance
  • Service Value Chain
  • 7 Guiding Principles
  • 4 Business Dimension
  • Continual Improvement

Čtvrtý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 16:45

ITIL MP Practice

  • Revize znalostí
  • Procvičení všech konceptů
  • Oficiální cvičné testy, vč. vyhodnocení
  • Návody založené na příkladech z praxe
  • Pokyny k certifikaci, vše pro certifikační zkoušku

Pátý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 16:45

Hlavní rozdíly mezi ITIL v3 , který je postaven na 5 fázovém životním cyklu řízení IT služeb s pomocí 26 procesů a funkcí.

vs.

ITIL 4 Service Value System a jeho 34 practices.

Intenzivní 5 denní kurz vás připraví na certifikaci ITIL Managing Professional (MP), která je součástí ceny. Obsahuje komplexní znalosti potřebné pro IT Management dle nového ITIL 4 Service Value Stream a jeho komponenty.

Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 40 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Tento kurz je určen pouze těm, kteří dosáhli na certifikaci ITIL v3 Expert, nebo držitelům 17 kreditů ve schématu ITIL v3.

AXELOS / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek. 

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad

Pokyny k certifikaci

AXELOS / PeopleCert

Formát zkoušky

Intenzivní 5 denní kurz vás připraví na certifikaci ITIL Managing Professional (MP), která je součástí ceny. Obsahuje komplexní znalosti potřebné pro IT Management dle nového ITIL 4 Service Value Stream a jeho komponenty.

  • Délka testu: 90 min 
  • Povolené pomůcky: ne
  • Minimální úspěšnost: 28 ze 40 (70%) +  extra čas navíc pro ty, kteří nemají angličtinu jako mateřský jazyk (23 min)
  • Formát testu: 40 otázek s výběrem ze 4 možností



Formát zkoušky

Jiří Pilný

15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších...

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Petr Kos

Zkušenosti na manažerských postech předává v bankovním, Telco, inženýrském, konzultačním, IT, nebo automotive sektoru. Jeho služby využívají přední společnosti z žebříčku Czech TOP 100 zaměstnavatelů.

  • IT4IT Trainer
  • ITIL & ITSM Trainer
  • ISO 20000-1 Auditor
  • Axelos Consulting Partner pro P3M3 a ITIL Maturity Model

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Aktuálně o ITIL 4

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...

Zobrazit celý článek

11+1 nejlépe placených certifikací

11+1 nejlépe placených certifikací

Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Zavedení DevOps do praxe je výzva. Usnadní ho simulace Phoenix.

Zavedení DevOps do praxe je výzva. Usnadní ho simulace Phoenix.

Využíváte DevOps? Jestli výsledky nesplňují očekávání, tak se podívejte na simulaci: The Phoenix Project která to změní. Suveréně.

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?