Investovali jste nespočet hodin do studia, prošli celým certifikačním schématem ITIL® v3 a získali prestižní certifikaci „ITIL® Expert“. Nebo jste velice blízko k tomuto titulu? Tento pětidenní kurz vás připraví na zkoušku ITIL® 4: „ITIL Managing Professional (MP)“. Nenechte si ujít zvýhodněný bridge z ITIL® v3 na ITIL 4!
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněMožná je i varianta 15 kreditů ve schématu ITIL® v3 a certifikace ITIL® 4 Foundation. Pokud ještě nemáte dostatečný počet kreditů, ITIL® v3 certifikace je možné stále ještě získávat, tak neváhejte!
Kde jinde získat tuto certifikaci, než u nejodbornějšího poskytovatele ITIL, jediného držitele akreditací ATO (Accredited Training Organisation) ACO (Accredited Consulting Organisation) pro ITIL Maturity Model a RCB (Registered Certification Bodie) pro standard IT Service Managementu (ITSM) dle mezinárodního standardu ISO/IEC 20000-1
09:00 – 16:45
34 Best Practice ve 3 streamech
09:00 – 16:45
IT Specialist: koncepty
ITIL Strategist: koncepty
09:00 – 16:45
ITIL Service Value System
09:00 – 16:45
ITIL MP Practice
09:00 – 16:45
Hlavní rozdíly mezi ITIL v3 , který je postaven na 5 fázovém životním cyklu řízení IT služeb s pomocí 26 procesů a funkcí.
vs.
ITIL 4 Service Value System a jeho 34 practices.
Intenzivní 5 denní kurz vás připraví na certifikaci ITIL Managing Professional (MP), která je součástí ceny. Obsahuje komplexní znalosti potřebné pro IT Management dle nového ITIL 4 Service Value Stream a jeho komponenty.
Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.
Tento kurz je určen pouze těm, kteří dosáhli na certifikaci ITIL v3 Expert, nebo držitelům 17 kreditů ve schématu ITIL v3.
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.
Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších...
Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.
Zkušenosti na manažerských postech předává v bankovním, Telco, inženýrském, konzultačním, IT, nebo automotive sektoru. Jeho služby využívají přední společnosti z žebříčku Czech TOP 100 zaměstnavatelů.
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...
Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Využíváte DevOps? Jestli výsledky nesplňují očekávání, tak se podívejte na simulaci: The Phoenix Project která to změní. Suveréně.
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?