ITIL 4 Managing Professional Transition

Investovali jste nespočet hodin do studia, prošli celým certifikačním schématem ITIL® v3  a získali prestižní certifikaci „ITIL Expert“. Nebo jste velice blízko k tomuto titulu?  Tento pětidenní kurz vás připraví na zkoušku ITIL 4: „ITIL Managing Professional (MP)“. Nenechte si ujít zvýhodněný bridge z ITIL v3 na ITIL 4!

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

11Listopad 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 5 dní
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 60 000 Kč
Cena bez DPH 50 000 Kč
2Prosinec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 5 dní
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 60 000 Kč
Cena bez DPH 50 000 Kč
27Leden 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 5 dní
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 60 000 Kč
Cena bez DPH 50 000 Kč
24Únor 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 5 dní
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 60 000 Kč
Cena bez DPH 50 000 Kč
30Březen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 5 dní
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 60 000 Kč
Cena bez DPH 50 000 Kč

Komu je určen

ITIL 4 Managing Professional (MP) Transition

Jste připraveni na další výzvu? Upgradujte znalosti na ITIL 4 MP!

Tento kurz je určen exklusivně těm z vás, kteří mají certifikaci ITIL v3 Expert, nebo v certifikačním schématu ITIL v3 nasbírali 17 kreditů. 

Možná je i varianta 15 kreditů ve schématu ITIL v3 a certifikace ITIL 4 Foundation. Pokud ještě nemáte dostatečný počet kreditů, ITIL v3 certifikace je možné stále ještě získávat, tak neváhejte!

ITIL 4 Managing Professional (MP) Transition

Proč ITIL MP

V ITIL v3 je nejvyšší certifikace ITIL Expert. ITIL 4 ekvivalent je ITIL MP

Na tuto úroveň mohou všichni držitelé ITIL v3 certifikací jednoduše upgradovat. V nové verzi ITIL 4 tuto certifikační úroveň nahrazuje jeden z aktuálně nejvyhledávanějších kurzů: ITIL Managing Professional (MP)

Kde jinde získat tuto certifikaci, než u nejodbornějšího poskytovatele ITIL, jediného držitele akreditací ATO (Accredited Training Organisation) ACO (Accredited Consulting Organisation) pro ITIL Maturity Model a RCB (Registered Certification Bodie) pro standard IT Service Managementu (ITSM) dle mezinárodního standardu ISO/IEC 20000-1

Proč ITIL MP

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 16:45

    Hlavní rozdíly mezi ITIL v3, který je postaven na 5 fázovém životním cyklu řízení IT služeb s pomocí 26 procesů a funkcí.

    vs.

    ITIL 4 Service Value System a jeho 34 practices.

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 16:45

    ITIL Service Value System

    • Governance
    • Service Value Chain
    • 7 Guiding Principles
    • 4 Business Dimension
    • Continual Improvement

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 16:45

    34 Best Practice ve 3 streamech

    • Service management
    • General management
    • Technical management

Čtvrtý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 16:45

    IT Specialist: koncepty

    • High Velocity IT
    • Create, Deliver & Support
    • Drive Stakeholder Value


    ITIL Strategist: koncepty

    • Direct, Plan & Improve

Pátý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 16:45

    ITIL MP Practice

    • Revize znalostí
    • Procvičení všech konceptů
    • Oficiální cvičné testy, vč. vyhodnocení
    • Návody založené na příkladech z praxe
    • Pokyny k certifikaci, vše pro certifikační zkoušku

Intenzivní 5 denní kurz vás připraví na certifikaci ITIL Managing Professional (MP), která je součástí ceny. Obsahuje komplexní znalosti potřebné pro IT Management dle nového ITIL 4 Service Value Stream a jeho komponenty.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 40 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Tento kurz je určen pouze těm, kteří dosáhli na certifikaci ITIL v3 Expert, nebo držitelům 17 kreditů ve schématu ITIL v3.

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Aktuálně o ITIL 4

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Zavedení DevOps do praxe je výzva. Usnadní ho simulace Phoenix.

Zavedení DevOps do praxe je výzva. Usnadní ho simulace Phoenix.

Využíváte DevOps? Jestli výsledky nesplňují očekávání, tak se podívejte na simulaci: The Phoenix Project která to změní. Suveréně.

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?