Formát zkoušky:
Mezi největší přínosy patří lepší efektivita, zvýšení produktivity, zavedení principů kontinuálního zlepšování, posílení spolupráce a koordinace mezi IT a zbytkem organizace. ITIL® Practitioner se zároveň skvěle doplňuje se standardy jako DevOps, SCRUM a další..
Formát zkoušky:
Každý z modulů Intermediate má jiné zaměření v oblasti IT Service Managementu. Moduly jsou rozděleny do 2 kategorií Lifecycle a Capability Stream. Výhodou Lifecycle je, že se více zaměřuje na praktické a strategické řízení IT služeb.
V modulu SS získáte znalosti a techniky, které vám pomohou řídit rizika, plnit a rozvíjet strategické cíle v rámci organizace nebo určitého programu. Strategie bývá v organizacích často podceňována. Uplatňováním best practice ITIL zlepšíte komunikaci a posílíte zainteresovanost jednotlivých členů týmu.
Formát zkoušky:
Naučíte se techniky pro neustále zlepšování v rámci životního cyklu IT. Ukážeme vám jak řídit vývoj a integraci IT služeb až do nasazevní v procesech organizace.
Formát zkoušky:
Service Operation také prokazatelně zlepšuje správu IT služeb. Uplatňováním těchto principů pomáhá organizací zvládat provozní činnosti efektivně.
Formát zkoušky:
Techniky, které si osvojíte v modulu ST pomáhají organizacím lépe zvládat a řídit změny IT služeb v souladu s požadavky uživatelů a v návaznosti na obchodní strategii. Service Transition je také potřebné pro flexibilní řízení změn a zlepšování poskytovaných služeb.
Formát zkoušky:
Obsahuje také pokyny o nástrojích a technologiích, které mohou být použity k podpoře CSI, jakož i hodnocení rizik a řízení kritických faktorů úspěchu. CSI pomáhá organizacím přizpůsobovat se měnícím potřebám koncových uživatelů a také zvyšovat efektivitu a návratnost investic.
Formát zkoušky:
Chcete získat dárek k narozeninám?