ITIL Continual Service Improvement

Jde o klíčovou fázi v rámci ITIL Lifecycle Stream pro IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je klíčová aktivita, která pomáhá udržovat "up to date" vaše IT a přizpůsobovat se neustále měnícím se potřebám uživatelů. Principy neustálého zlepšování IT služeb  prokazatelně zlepšují efektivitu i návratnost investice v projektech, ale i interních procesech organizace. Kurz se zabývá také tím, jak hodnotit rizika a jaké jsou kritické faktory úspěchu CSI.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

22Červenec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Vyprodáno
Jazyk Česky
Cena před slevou 36 724 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč
23Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 36 724 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč
25Listopad 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 36 724 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč
16Prosinec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 36 724 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč

Komu je určen

Všem, kteří se chtějí inspirovat knihovnou ITIL a využít osvědčené postupy v oblasti neustálého zlepšování IT služeb. Díky ITIL CSI dokáží organizace lépe a efektivněji udržovat a rozvíjet své produkty  tak, aby splňovali neusále se měnící požadavky uživatelů.

Continual Service Improvement lze doporučit na pozicích

  • CIOs, CTOs
  • Business Relationship Managers
  • Service Level Managers, IT Consultants, IT Audit managers
  • IT Security Architects / Managers, Business Continuity Managers
ITIL Continual Service Improvement cílová skupina

Proč tento kurz

  • Osvojíte si principe neustálého zlepšování
  • Pomůžete organizace i projektům přizpůsobovat se měnícím požadavkům
  • Naučíte se aplikovat procesních etap v rámci continual service improvement
  • Zvýšíte efektivitu a zlepšíte návratnost investice do projektů, produktů a IT služeb

Přínosy ITIL CSI pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifiikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL lifecycle

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    CSI

    • Approach
    • Business Value
    • Inputs and Outputs
    • Purpose, Objectives, and Scope
    • Context of CSI within the Service Lifecycle
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Principles

    • Change within an Organization
    • Frameworks, Models, Standards
    • Clear Ownership and Accountability
    • How the CSI Register Supports CSI
    • CSI Used to Ensure Effective Governance
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    7 step Improvement Process

    • Business Value
    • Purpose, Objectives, and Scope
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
    • Process Activities, Methods, and Techniques
    • Triggers, Inputs, Outputs, and Process Interfaces
    • Other Processes Support the Seven-Step Improvement Process
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    CSI Methods and Techniques I.

    • Assessments
    • Gap Analysis
    • Benchmarking
    • Service and Process Measurement

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    CSI Methods and Techniques II.

    • Calculating Return on Investment
    • Metrics and Measurement Frameworks
    • Service Reporting Policies and Principles
    • How other ITIL discipline can Support CSI
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Organization

    • CSI Manager
    • Service Owners
    • Process Practitioners
    • Process Owner and Process Managers
    • CSI Manager vs. Other Supporting Roles
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Technology Considerations

    • Event management
    • Statistical Analysis Tools
    • Performance Management
    • Financial Management Tools
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Technology Considerations II.

    • ITSM Suites
    • Project, Portfolio
    • Systems and Network
    • Automated Incident / Problem
    • Business Intelligence & Reporting Tools

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Implementing CSI

    • Role of Governance to CSI
    • Communication Strategies and Plans
    • Effect of Organizational Change for CSI
    • Critical Considerations and Where to Start
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Challenges, CSFs, and Risks

    • CSFs for CSI
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Challenges, CSFs, and Risks

    • Challenges Facing CSI
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Challenges, CSFs, and Risks

    • Risks Associated with Implementing CSI

ITIL CSI vám ukáže cenné návody, jak tento proces má být organizován a řízen tak, aby v organizaci fungovali principy neustálého zlepšování IT služeb.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Složení závěrečné zkoušky není součástí výuky. Absolventi kurzu získají cvičné testy a samotnou zkoušku mohou vykonat po dohodě kterýkoliv pátek.
  • Předpoklady

    Absolventi musí znát základy ITIL v úrovni Foundation, na které tento kurz navazuje, která je i podmínkou certifikace. 

    Také doporučujeme zopakovat si "glossary of rerms", resp. slovník pojmů

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Certifikace

ITIL Intermediate Module - Continual Service Improvement | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Intermediate CSI - Continual Service Improvement" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Continual Service Improvement od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL CSI >

ITIL Continual Service Improvement certifikát

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL® Intermediate Continual Service Improvement od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

ITIL Continual Service Improvement certificate Axelos PeopleCert

Formát zkoušky

Continual Service Improvement certifikační zkouška pokrývá otázky týkající se celého procesu neustálého zlepšování a rozvoje IT produktů, či služeb v rámci životního cyklu Service Lifecycle.

 Závěrečný test se zaměřuje na znalost technik, principů a procesů, které jsou klíčové pro ITIL Intermediate CSI

Formát zkoušky:

  • Délka: 90 min.
  • Počet otázek: 40
  • Formát: výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 70% (28 otázek ze 40)
  • Povinné předpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomůcky u zkoušky: Nejsou povoleny. Politika uzavřené knihy.
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.

Vše o certifikaci >

ITIL Continual Service Improvement exam

ITIL blog aktuálně

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejdůležitější o ITIL

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?