ITIL Service Design

ITIL® Intermediate Service Design (SD) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Obsah kurzu pokrývá koncepty, procesy a principy v životní cyklu návrhu IT služeb (Service Design). Zaměřuje se na návrh funkčního IT, včetně architektury, procesů, principů a přípravě dokumentace, které je klíčem k návrhu efektivních služeb, jenž odpovídají potřebám organizace nebo programu.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

9Prosinec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 44 053 Kč
Cena bez DPH 32 460 Kč
23Březen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 44 053 Kč
Cena bez DPH 32 460 Kč
15Červen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 44 053 Kč
Cena bez DPH 32 460 Kč
24Srpen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 44 053 Kč
Cena bez DPH 32 460 Kč
23Listopad 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 44 053 Kč
Cena bez DPH 32 460 Kč

Cílová skupina

Znalosti získané v tomto kurzu vyžadují zejména IT manažeři, kteří si chtějí osvojit znalosti best practice frameworku ITIL v oblasti návrhu IT služeb.

ITIL SD je určen absolventům úrovně ITIL Foundation. Navazuje na získané znalosti a rozšiřuje je do oblasti principů, procesů a technik návrhu IT služeb.

Mezi nejčastější účastníky patří:

  • IT Manager
  • Capacity Manager
  • Service Portfolio Manager
  • Business Continuity Manager
  • Availability, Service Level Manager
ITIL Service Design target group

Cíle kurzu

  • Naučit se řídit design IT služeb
  • Použít k návrhu principy, procesy a strategii ITIL
  • Nastavit cíle, správně identifikovat kritické faktory úspěch a rizika
  • Rozdělit Service Design na dílčí procesy a činnosti v životním cyklu IT služeb
  • Procvičit si znalosti na praktických scénářích a case study s Lead Trainery TAYLLORCOX

Přínosy ITIL SD pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL framework

Další benefity

ITIL® Service Design vám poskytne základní informace o koncepci řízení návrhu IT služeb, jako je správa dodavatelů, správa úrovně služeb, správa katalogu služeb, správa dostupnosti a mnoho dalších témat ...

Efektivní správa IT

ITIL SD pomáhá při implementaci a komunikaci mezi IT oddělením a byznysem. Představuje framework pro lepší, ale zároveň komplexní kontrolu nad IT.

Koncepční, uživatelsky přívětivé služby

Service Design je disciplína, která se metodicky soustředí na to, aby nové či aktualizované služby odpovídali potřebám koncových uživatelů a splňovali SLA (Service Level Agreement)

Lepší kontrola nad vývojem

Využitím procesů ITIL® Service Design získá organizace kontrolu nad návrhem kvalitních, nákladově efektivních IT služeb, které splňují strategické požadavky organizace.

Snížení nákladů na vlastnictví (TCO)

Náklady na vlastnictví můžete minimalizovat pouze tehdy, pokud jsou všechny aspekty IT služeb, procesů a technologií správně navrženy a splňují manažerské zadání.

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    ITIL SD Intro

    • Service Design
    • Value to business
    • Purpose and objectives
    • Scope of Service Design
    • Service Design processes
    • Service acceptance criteria
    • I/O within the service lifecycle
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Principles I.

    • Design activities & constraints
    • Service + business requirements & drivers
    • Importance & approach to a balanced design
    • Principles and the 5 aspects of Service Design
    • Service Design principles & service composition
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Principles II.

    • The 5 Design aspects
    • Designing measurement systems
    • Designing technology architectures
    • Designing service solutions components
    • Designing management systems (Service portfolio)
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 17:00

    Principles III.

    • Designing processes
    • Service Design models
    • Design & development options
    • Delivery models, sourcing optionn
    • Design & development approaches
    • Service Oriented Architecture (SOA)

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service design Processes

    • Design Coordination
    • Service Catalogue Management
    • Service Level Management
    • Availability Management
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Service Design Processes

    • Capacity Management
    • IT Service Continuity Management
    • Information Security Management
    • Supplier Management
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Design Technology

    • Capacity Management
    • Service design activities
    • Application management
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Service Design Technology

    • Data and information management
    • Techniques within requirements engineering
    • Management of technology in the service design stage

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Organizing for Service Design

    • Roles, responsibilities
    • Techniques for assigning roles
    • The functions within service design
    • Aspects associated with the service design
    • Lifecycle stage for each of the service design processes
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Technology Considerations

    • The requirements for service management tools
    • Interpret and analyze technology considerations
    • What is involved in the types of tools that would benefit service design
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Implementation & Improvement

    • 6 stage implementation approach
    • Measurements of SD as a prerequisite for success
    • The SD issues relating to business impact analysis and risks
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Critical success factors, risk

    • Challenges, Risk
    • Critical Success Factors (CSF)
    • How CSF contribute to service design

ITIL Service Design vás naučí osvědčené postupy pro návrh IT služeb, které používají spol. jako IBM, Google, HP a další. 

Service Design pomáhá plnit strategické cíle spol. s pomocí nových služeb. 

Tento přístup je založen na efektivnímu plánování a řízení vývoje. Ať už jde o malé aplikace, nebo robustní IT služby.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 32 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Složení závěrečné zkoušky není součástí výuky. Absolventi kurzu získají cvičné testy a samotnou zkoušku mohou vykonat po dohodě kterýkoliv pátek.
  • Předpoklady

    Absolventi musí znát základy ITIL v úrovni Foundation, na které tento kurz navazuje, která je i podmínkou certifikace. 

    Také doporučujeme zopakovat si "glossary of rerms", resp. slovník pojmů

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Certifikace

ITIL Intermediate Module - Service Design | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Intermediate Service Design" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Design od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL SD >

ITIL Service Design certifikát

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL® Intermediate Service Design od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

ITIL Service Design Axelos PeopleCert certificate

Formát zkoušky

Service Design certifikační zkouška pokrývá otázky týkající se celého procesu návrhu a rozvoji IT služeb v rámci životního cyklu SD.

Závěrečný test se zaměřuje na znalost technik, principů a procesů, které jsou klíčové pro vývoj, správu a integraci IT služeb.

Formát zkoušky:

  • Délka: 90 min.
  • Počet otázek: 40
  • Formát: výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 70% (28 otázek ze 40)
  • Povinné předpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomůcky u zkoušky: Nejsou povoleny. Politika uzavřené knihy.
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.

Vše o certifikaci >

ITIL Service Design Exam

ITIL blog aktuálně

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejzajímavější o ITIL na YouTube

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

TAYLLORCOX iOS Android app

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 04.11.19
  • Tieto

S kurzem jsem byl spokojen, příklady z praxe byly velice přínosné.

  • GDPR Anonymizováno
  • 04.11.19
  • Státní pozemkový úřad

Konečně školitel, kdy člověk při kurzu neusne.

  • GDPR Anonymizováno
  • 29.05.19
  • Stavební spořitelna České spořitelny

Kurz i obsah byl OK. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 29.05.19
  • Innogy

S kurzem jsem spokojen. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.08.18
  • EmbedIT

Výborný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.08.18
  • Freelancer

Bezproblémový ako vždy, určitě budu pokračovat.

  • Jiří Ch.
  • 15.11.17
  • Státní pozemkový úřad

Kurz byl přínosný.

  • Zdeněk H.
  • 15.11.17
  • Státní pozemkový úřad

Zajímavé shrnutí problematiky ITIL SD s řešením konkrétních praktických uplatnění.

  • Martin K.
  • 15.11.17
  • Státní pozemkový úřad

Kurz hodnotím jako výborný.

  • Tomáš H.
  • 15.11.17
  • KPMG

Výborný, doporučuji dále.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?