ITIL® Intermediate Service Design (SD) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Obsah kurzu pokrývá koncepty, procesy a principy v životní cyklu návrhu IT služeb (Service Design). Zaměřuje se na návrh funkčního IT, včetně architektury, procesů, principů a přípravě dokumentace, které je klíčem k návrhu efektivních služeb, jenž odpovídají potřebám organizace nebo programu.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněMezi nejčastější účastníky patří:
Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.
ITIL® Service Design vám poskytne základní informace o koncepci řízení návrhu IT služeb, jako je správa dodavatelů, správa úrovně služeb, správa katalogu služeb, správa dostupnosti a mnoho dalších témat ...
Efektivní správa IT
ITIL SD pomáhá při implementaci a komunikaci mezi IT oddělením a byznysem. Představuje framework pro lepší, ale zároveň komplexní kontrolu nad IT.
Koncepční, uživatelsky přívětivé služby
Service Design je disciplína, která se metodicky soustředí na to, aby nové či aktualizované služby odpovídali potřebám koncových uživatelů a splňovali SLA (Service Level Agreement)
Lepší kontrola nad vývojem
Využitím procesů ITIL® Service Design získá organizace kontrolu nad návrhem kvalitních, nákladově efektivních IT služeb, které splňují strategické požadavky organizace.
Snížení nákladů na vlastnictví (TCO)
Náklady na vlastnictví můžete minimalizovat pouze tehdy, pokud jsou všechny aspekty IT služeb, procesů a technologií správně navrženy a splňují manažerské zadání.
09:00 – 10:30
Service design Processes
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Service Design Processes
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Service Design Technology
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Service Design Technology
09:00 – 10:30
ITIL SD Intro
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Principles I.
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch menu
13:15 – 14:45
Principles II.
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 17:00
Principles III.
09:00 – 10:30
Organizing for Service Design
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Technology Considerations
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 14:45
Implementation & Improvement
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Critical success factors, risk
ITIL Service Design vás naučí osvědčené postupy pro návrh IT služeb, které používají spol. jako IBM, Google, HP a další.
Service Design pomáhá plnit strategické cíle spol. s pomocí nových služeb.
Tento přístup je založen na efektivnímu plánování a řízení vývoje. Ať už jde o malé aplikace, nebo robustní IT služby.
Absolventi musí znát základy ITIL v úrovni Foundation, na které tento kurz navazuje, která je i podmínkou certifikace.
Také doporučujeme zopakovat si "glossary of rerms", resp. slovník pojmů
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
Formát zkoušky:
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1573 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
S kurzem jsem byl spokojen, příklady z praxe byly velice přínosné.
Konečně školitel, kdy člověk při kurzu neusne.
Kurz i obsah byl OK.
S kurzem jsem spokojen.
Výborný.
Bezproblémový ako vždy, určitě budu pokračovat.
Kurz byl přínosný.
Zajímavé shrnutí problematiky ITIL SD s řešením konkrétních praktických uplatnění.
Kurz hodnotím jako výborný.
Výborný, doporučuji dále.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?