ItilITIL Service Operation

V kurzech ITIL® Intermediate Service Operation si osvojíte principy, procesy a techniky, které pomáhají s komplexní správou a řízením provozu IT. Naučíte se efektivně řídit výkon svých produktů a služeb. Tento ucelený pohled je v mnohém efektivnější než samostatné monitorování sítě, hardware, software atd.

+100
Absolventů
+68
Organizací
97%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

3Září 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 31 900 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč
12Listopad 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 31 900 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč

Cílová skupina kurzu

ITIL Intermediate Service Operation je jedním z 5 modulů ITIL® Intermediate Lifecycle. Zaměřuje se na zajištění podpory pro  IT služby, nebo produkty, které jsou implementovány v rámci ITIL Lifecycle, resp. Service Strategy, Service Design a Service Transition.

ITIL® Intermediate Service Operation je určen všem IT profesionálům, kteří zabezpečují činnosti, nebo pracují na pozicích:
  • Release Manager
  • Application Support
  • Database Administrator
  • IT Operation Manager, Network Support
  • Security Manager, Security Administrator
  • Problem Manager, Service Desk & Incident Manager
Cílová skupina kurzu

Proč tento kurz

  • Naučíte se plánovat klíčové aktivity ale ITIL Service Operation
  • Zavedete nový model pro řízení IT podpory napříč architekturou
  • Budget měřit a řídit klíčové procesy kritické infrastruktury a klíčová KPO
  • Zlepšíte stabilitu IT služeb a současně dokážete měnit rozsah a strukturu Service Operation

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Tato kvalifikace vám poskytne komplexní manažerské know-how o procesech, principech a technikách na úrovni Service Operation, ale i souvisejících činností, v rámci Service Lifecycle. 

Účastníci kurzu získají kompetence v oblastech Service Operation (SO)
  • Principles
  • Processes
  • Common Activities
  • Organising for functions
  • Technology consideration
  • Implementation of service operation
  • Challenges, critical success factors and risks

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy pro organizaci

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Practices

    • Scope
    • Purpose and Objectives
    • Business Value of Service Operation
    • Context of ITIL SO in the Service Lifecycle
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Principles

    • Documentation
    • Communication
    • Achieving Balance
    • Operational Health
    • Providing Good Service
    • ITIL SO Inputs & Outputs
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Event Management Process

    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Purpose, Objectives, Scope
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Policies, Principles, Concepts, KPIs
    • Process Activities, Methods, and Techniques
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Incident & Problem Management Process

    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Purpose, Objectives, Scope
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Policies, Principles, Concepts, KPIs
    • Process Activities, Methods, and Techniques

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Access Management + Request Fulfillment Process

    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Purpose, Objectives, Scope
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Policies, Principles, Concepts, KPIs
    • Process Activities, Methods, and Techniques
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Common Service Operation Activities

    • IT Operations
    • Monitoring & Control
    • Network Management
    • Middleware Management
    • Directory Services Management
    • Improvement of Operational Activities
    • Storage and Archive, Database Administration
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Desk Function

    • Key Roles Supporting the Service Desk
    • Role, Objectives, and Organizational Structures
    • Key Considerations for Outsourcing the Service Desk
    • Service Desk Staffing and Environmental Considerations
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Technical Management Function

    • Role, Objectives, and Activities
    • Roles Supporting Technical Management
    • Metrics to Measure Technical Management
    • Key Technical Management Documentation
    • Relationship Between Technical Design / Maintenance / Support

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Access & IT Operations Function

    • Role, Objectives, Activities
    • Roles Support IT Operations Management
    • Metrics to Measure IT Operations Management
    • Key IT Operations Management Documentation


  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Operation Organizational Structures

    • Different Approaches to Organizing Functions
    • Advantages and Disadvantages of Each Organizational Approach
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Technology and Implementation Considerations

    • Generic Technology Considerations
    • Event, Incident, Problem Management
    • Managing Change in Service Operation
    • Request Fulfillment, Access Management
    • Service Operation and Project Management
    • Assessing and Managing Risk in Service Operation
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    ITIL Service Operation Exam

    • Tips
    • Exam preparation
    • Certification exam

V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identify, describe, analyse” jednotlivých service operation procesů. 

Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

Certifikace

ITIL Service Operation | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Operation" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Operation od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Certificate of Attendance

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Service Operation certifikát od Axelos má doživotní platnost
Axelos / PeopleCert

Formát zkoušky

Kandidáti musí prokázat znalosti v oblasti Service Operation, resp. v manažerském řízení dle standardu ITIL. To obsahuje principy, procesy a techniky napříč organizací, ale nikoliv do podrobného detailu.

Formát zkoušky:

  • Délka: 1 hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, minimální úspěšnost je 70% (28 ze 40)
  • Délka zkoušky: 90 minut. Pokud není angličtina mateřský jazyk, 120 minut + slovník
Formát zkoušky

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

ITIL blog aktuálně

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Hana Ch.
  • 28.09.17
  • Komerční banka

Výborný. Doporučuji dále.

  • Petr Š.
  • 28.09.17
  • Všeobecná zdravotní pojišťovna

Byl jsem spokojen, velmi přínosný kurz pro moji práci.

  • Jan H.
  • 28.09.17
  • PPL

V pořádku.

  • Martin K.
  • 28.09.17
  • Státní pozemkový úřad

Spokojen s průběhem kurzu.

  • Angelo V.
  • 28.09.17
  • Freelancer

Velmi dobrý.

  • František Ř.
  • 07.12.16
  • Dopravní podnik hl. města Prahy

Přínosné školení, doporučuji.

  • Jan G.
  • 07.12.16
  • D-Ploy

Výborný kurz, se vším jsem byl spokojen.

  • Miroslav Č.
  • 07.12.16
  • Ministerstvo vnitra

Výborná kurz. Byl mi doporučen a já doporučuji dále.

  • Dominik Š.
  • 07.12.16
  • Solid servision

Dobrá atmosféra a fajn kurz, pouze jsme vše nestíhali do detailu. Kurz i přesto doporučuji absolvovat.

  • Jana B.
  • 07.12.16
  • Ministerstvo vnitra

Jsem velmi spokojena, děkuji. S TAYLLOR&COX mám jen dobré zkušenosti a proto jej vřele doporučuji.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?