V kurzech ITIL® Intermediate Service Operation si osvojíte principy, procesy a techniky, které pomáhají s komplexní správou a řízením provozu IT. Naučíte se efektivně řídit výkon svých produktů a služeb. Tento ucelený pohled je v mnohém efektivnější než samostatné monitorování sítě, hardware, software atd.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněTato kvalifikace vám poskytne komplexní manažerské know-how o procesech, principech a technikách na úrovni Service Operation, ale i souvisejících činností, v rámci Service Lifecycle.
09:00 – 10:30
Access & IT Operations Function
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Service Operation Organizational Structures
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch menu
13:15 – 14:45
Technology and Implementation Considerations
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Technology and Implementation Considerations
09:00 – 10:30
Access Management + Request Fulfillment Process
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Common Service Operation Activities
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch menu
13:15 – 14:45
Service Desk Function
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 16:45
Technical Management Function
09:00 – 10:30
Practices
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Principles
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch menu
13:15 – 14:45
Event Management Process
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Incident & Problem Management Process
V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identify, describe, analyse” jednotlivých service operation procesů.
Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.
ITIL® Foundation certifikace + absolvování akreditovaného školení ITIL® Service Operation
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
Formát zkoušky:
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1570 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Výborná komunikace teorie a přehledů z praxe.
Skvělá návaznost na praktické zkušenosti, sdílení mnoha názorů z praxe.
Kurz byl pro mě velmi přínosný, vzhledem k velkému množství příkladů z praxe, bude pro mě velký přínos i pro implementaci v společnosti.
Velmi dobrý kurz.
Kurz hodnotím jako velmi dobrý.
Velmi dobré.
Výborný.
Výborný. Doporučuji dále.
Byl jsem spokojen, velmi přínosný kurz pro moji práci.
V pořádku.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?