ItilITIL® Service Strategy

Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strategy" v rámci životního cyklu IT služeb.

+75
Absolventů
+50
Organizací
96%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

10Prosinec 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena bez DPH 26 900 Kč

Komu je určen

Modul Service Strategy je určen všem, kteří se zajímají o strategické řízení IT služeb v rámci ITSM (IT Service Managementu). V rámci kurzu se naučíte specifické znalosti a techniky, které jsou potřebné pro řízení strategie a rizik v rámci organizace, nebo projektu.

Znalosti využijete na všech pozicích, které jsou spojené se strategickým plánováním, nebo reportingem, nebo kontrolou IT. 

Absolventi získají odborné znalosti v rámci životního cyklu Service Strategy, které mohou dále využít pro implementaci nových, nebo zlepšené stávajících IT služeb v organizaci.

Na jakých pozicích uplatníte ITIL Service Strategy?

  • CIO/CTOs
  • IT Audit, Security Managers
  • IT Architects, Consultants, Team Leaders a další...
Komu je určen

Proč tento kurz?

  • Naučíte se měřit výkon a efektivitu IT služeb
  • Dokážete identifikovat a řídit kritické faktory úspěchu a rizik
  • Osvojíte si techniky, které používají IT manažeři na strategických pozicích

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy pro organizaci

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Strategy

    • Learning Objectives
    • Intro to Service Strategy
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    IT Strategy

    • Purpose, Objectives
    • Value to the Business
    • Scope of Service Strategy
    • Relationship with other Phases
    • Group/Individual Exercise
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Strategy Principles

    • Service and Value
    • Deciding a Strategy
    • Strategy and Opposing
    • Utility and Warranty of Services
    • The Four Ps of Service Strategy
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Strategy Principles

    • Defining Services
    • Sourcing Strategy
    • Service Economics
    • Strategies for Customer Satisfaction
    • Customer, Service & Strategic Assets
    • Service Providers – Types and Choosing

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Strategy Processes

    • Demand Management
    • Strategy Management
    • Financial Management
    • Service Portfolio Management
    • Business Relationship Management
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Governance

    • Group/Individual Exercise 
    • Sample Test Questions
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Governance

    • Governance
    • Strategizing for Governance Framework
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Governance II.

    • IT Governance
    • Governance Bodies
    • Service Strategy vs. Governace

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Organizing for Service Strategy

    • Organizational Design
    • Organizational Development
    • Departmentalization Organization Service Owner
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Technology Considerations

    • Service Interfaces
    • Service Automation
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Implementing Service Strategy

    • Following the Lifecycle Approach
    • Implementation Through the Lifecycle
    • Impact of Service Strategy on Other Lifecycle Phases
    • Group/Individual Exercise
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Challenges, Critical Success Factors, and Risks

    • Risks
    • CSFs
    • Challenges
    • Sample Test Question

    Exam Preparation Guide

    • Mock Exam

V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identifydescribeanalyse” jednotlivých service operation procesů. 

Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Eduard Pitka

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Autor mnoha praktických materiálů a šablon pro tyto a další metodiky z portfolia Best Management Practice - Axelos, s oceněním EXIN Platinum Partner!

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2014 - Platinum Partner
  • 2010 - PRINCE2 Approved Trainer
  • 2007 - Senior Project Manager / Consultant


Eduard pitka tx

Certifikace

ITIL Service Strategy| Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Strategy" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL® >

Certificate of Attendance

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě v Anglickém jazyce
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od Axelos nevyžaduje recertifikaci

Pokyny k certifikaci >

Axelos / PeopleCert

Formát zkoušky

V rámci certifikační zkoušky musí absolventi prokázat pokročilé znalosti a dovednosti v rámci Service Strategy Service Lifecycle. Tuto certifikaci lze absolvovat pouze po úspěšném dokončení kurzu od akreditovaného ATO (Accredited Training Organisation)

  • Délka: 90 minut
  • 8 otázek v každém scénáři
  • Formát: Výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 28 správných odpovědí ze 40 (70%)
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.
Formát zkoušky

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

ITIL blog aktuálně

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 15.10.18
  • ČD - Telematika

Výborný. 

  • Martin V.
  • 15.10.18
  • České Radiokomunikace

Velmi dobrý. 

  • Karel H.
  • 05.10.16
  • Dimension Data

Výborná organizace kurzu a výborný lektor. Pro člověka, kdo s ITILem nepracuje je kurz strašně virtuální a obecný. I přesto kurz doporučuji.

  • Zdeněk Ž.
  • 05.10.16
  • Innogy

Kurz celkově výborný, doporučuji.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?