ITIL® Service Strategy

Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strategy" v rámci životního cyklu IT služeb.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

2Prosinec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 37 186 Kč
Cena bez DPH 27 400 Kč
2Březen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 37 186 Kč
Cena bez DPH 27 400 Kč
18Květen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 37 186 Kč
Cena bez DPH 27 400 Kč
14Září 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 37 186 Kč
Cena bez DPH 27 400 Kč
9Listopad 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 37 186 Kč
Cena bez DPH 27 400 Kč

Komu je určen

Modul Service Strategy je určen všem, kteří se zajímají o strategické řízení IT služeb v rámci ITSM (IT Service Managementu). V rámci kurzu se naučíte specifické znalosti a techniky, které jsou potřebné pro řízení strategie a rizik v rámci organizace, nebo projektu.

Znalosti využijete na všech pozicích, které jsou spojené se strategickým plánováním, nebo reportingem, nebo kontrolou IT. 

Absolventi získají odborné znalosti v rámci životního cyklu Service Strategy, které mohou dále využít pro implementaci nových, nebo zlepšené stávajících IT služeb v organizaci.

Na jakých pozicích uplatníte ITIL Service Strategy?

  • CIO/CTOs
  • IT Audit, Security Managers
  • IT Architects, Consultants, Team Leaders a další...
ITIL Service Strategy target group

Proč tento kurz?

  • Naučíte se měřit výkon a efektivitu IT služeb
  • Dokážete identifikovat a řídit kritické faktory úspěchu a rizik
  • Osvojíte si techniky, které používají IT manažeři na strategických pozicích

Přínosy ITIL SS pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL Framework diagram

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Strategy

    • Learning Objectives
    • Intro to Service Strategy
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    IT Strategy

    • Purpose, Objectives
    • Value to the Business
    • Scope of Service Strategy
    • Relationship with other Phases
    • Group/Individual Exercise
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Strategy Principles

    • Service and Value
    • Deciding a Strategy
    • Strategy and Opposing
    • Utility and Warranty of Services
    • The Four Ps of Service Strategy
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Strategy Principles

    • Defining Services
    • Sourcing Strategy
    • Service Economics
    • Strategies for Customer Satisfaction
    • Customer, Service & Strategic Assets
    • Service Providers – Types and Choosing

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Strategy Processes

    • Demand Management
    • Strategy Management
    • Financial Management
    • Service Portfolio Management
    • Business Relationship Management
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Governance

    • Group/Individual Exercise 
    • Sample Test Questions
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Governance

    • Governance
    • Strategizing for Governance Framework
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Governance II.

    • IT Governance
    • Governance Bodies
    • Service Strategy vs. Governace

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Organizing for Service Strategy

    • Organizational Design
    • Organizational Development
    • Departmentalization Organization Service Owner
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Technology Considerations

    • Service Interfaces
    • Service Automation
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Implementing Service Strategy

    • Following the Lifecycle Approach
    • Implementation Through the Lifecycle
    • Impact of Service Strategy on Other Lifecycle Phases
    • Group/Individual Exercise
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Challenges, Critical Success Factors, and Risks

    • Risks
    • CSFs
    • Challenges
    • Sample Test Question

    Exam Preparation

    • Guide
    • Tips & review

V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identifydescribeanalyse” jednotlivých service operation procesů. 

Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Složení závěrečné zkoušky není součástí výuky. Absolventi kurzu získají cvičné testy a samotnou zkoušku mohou vykonat po dohodě kterýkoliv pátek.
  • Předpoklady

    Platný certifikát v úrovni ITIL® Foundation, nebo ITIL® Practitioner

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Certifikace

ITIL Service Strategy| Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Strategy" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL® >

ITIL Service Strategy certifikát

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě v Anglickém jazyce
  • ITIL® Intermediate Service Strategy od Axelos nevyžaduje recertifikaci

Pokyny k certifikaci >

ITIL Service Strategy certificate Axelos PeopleCert

Formát zkoušky

V rámci certifikační zkoušky musí absolventi prokázat pokročilé znalosti a dovednosti v rámci Service Strategy Service Lifecycle. Tuto certifikaci lze absolvovat pouze po úspěšném dokončení kurzu od akreditovaného ATO (Accredited Training Organisation)

  • Délka: 90 minut
  • 8 otázek v každém scénáři
  • Formát: Výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 28 správných odpovědí ze 40 (70%)
  • + extra čas navíc 30 min., tedy celkem 120min. pokud není angličtina váš mateřský jazyk.
ITIL Service Design exam

ITIL blog aktuálně

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejzajímavější o ITIL na YouTube

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

TAYLLORCOX iOS Android Aapp

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.19
  • Státní pozemkový úřad

Velmi dobré.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.19
  • Honeywell

Dobrá struktura, rozložení / kurzu. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.19
  • Stavební spořitelna České spořitelny

Vše dle očekávání. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 15.10.18
  • ČD - Telematika

Výborný. 

  • Martin V.
  • 15.10.18
  • České Radiokomunikace

Velmi dobrý. 

  • Karel H.
  • 05.10.16
  • Dimension Data

Výborná organizace kurzu a výborný lektor. Pro člověka, kdo s ITILem nepracuje je kurz strašně virtuální a obecný. I přesto kurz doporučuji.

  • Zdeněk Ž.
  • 05.10.16
  • Innogy

Kurz celkově výborný, doporučuji.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?