ItilITIL® Practitioner

Zatímco ITIL® Foundation vám ukazuje "co" a "proč" řídit v ITSM, nový kurz ITIL Practitioner vás naučí "jak" s tímto frameworkem řídit IT na operativní i strategické úrovni. Fakta a benefity skvěle vystihuje tato infografika

+300
Absolventů
+200
Organizací
96%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

Školení na míruna Vašem pracovišti
Místo Individuální
Délka 2 dny
Jazyk Česky
Proškolení v místě Vašeho pracoviště
Cena Individuální
28Únor 2019Čtvrtek
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Poslední volná místa
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 390 Kč
28Březen 2019Čtvrtek
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 390 Kč
9Květen 2019Čtvrtek
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 390 Kč
6Červen 2019Čtvrtek
Místo Praha
Délka 2 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 390 Kč

Komu je určen

Někteří absolventi kurzu ITIL Foundation očekávali, že si osvojí praktické dovednosti. Nicméně úroveň Foundation je zaměřena na seznámení se s principy a procesy ITIL.

Přesně tyto očekávání řeší ITIL Practitioner!

Cílem tohoto kurzu je připravit IT Manažery i manažerky na aplikování (implementaci, optimalizaci) ITIL frameworku v organizaci. 

Absolventi jsou schopni navrhovat a realizovat taková manažerská rozhodnutí, které pomáhají plnit strategické, obchodní a provozní aktivity.

ITIL Practitioner target group

Cílová skupina

Klíčové pozice, na kterých znalosti uplatníte:

Senior HR/L&D Roles: Director/Head of Recruitment, Head of Training, Head of Talent. Senior Decision Makers in IT Roles: CIO, Head/Director of ITSM, Head of Change Management, Head of Application Management, Head of Service Desk, IT Managers, Infrastructure & Network Managers, Head of Operation. 

Dále je kurz určen všem zájemcům i absolventům: úrovně ITIL Foundation, ITSM Profesionálům, IT Manažerům, Interním Auditorům, ale i absolventům úrovně Intermediate.

ITIL Practitioner role

Proč tento kurz?

  • Naučíte se 3 kritické kompetence;
  • Získáte ITIL Practitioner Toolkit (nástroje pro efektivnější nastavení ITSM);
  • 80% praktických scénářů v kurzu vás prostě naučí efektivně implementovat ITIL!

Přínosy ITIL pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací. 

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL Benefity lifecycle

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Managemen Concept

    • Adopt & Adapt
    • VOCR: Value, Outcomes, Costs & Risks
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Guiding Principles I.

    • Focus on value
    • Work holistically
    • Start where you are
    • Design for experience
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 15:00

    Guiding Principles II.

    • Collaborate
    • Keep it simple
    • Be transparent
    • Observe directly
    • Progress iteratively
  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    Service Improvement Approach

    • What is the vision?
    • Where are we now?
    • How do we get there?
    • Where do we want to be?
    • How do we know we’ve arrived?
    • How do we keep the momentum going?

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Organizational Change Management

    • What is OCM?
    • Reinforcement
    • People transition
    • Sources of resistance
    • Stakeholder, Sponsor & Resistance

  • 10:30 – 10:15

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    CSFs & KPIs

    • Reporting
    • Assessment
    • Metric categories
    • Metrics and Measurements
    • Metric cascades and hierarchies

  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 15:00

    Communication

    • Types
    • Principles
    • Essentials
    • Benefits of good communication
    • Issues caused by poor communication
  • 15:00 – 15:15

    Coffee Break

  • 15:15 – 17:00

    ITIL Practitioner Exam

    • Tips for Success on the Exam
    • Sample Exam, review

Prerekvizity: Ano. ITIL Foundation

ITIL Practitioner je zbrusu nový intenzivní kurz nabitý praktickými scénáři. Získejte manažerské dovednosti frameworku ITIL & IT Service Managementu. Know-How, jaké v jiných kurzech !

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 16 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Rackmultipart20190111 32031 1l23t9x

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Rackmultipart20190111 18046 e3kxdu

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Certifikace

ITIL® Practitioner | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Practitioner" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL Practitioner od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL® >

ITIL Practitioner certifikát

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Practitioner od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

ITIL Practitioner certificate axelos peoplecert

Formát zkoušky

Základem testu je scenario - případová studie, kterou řešíte pod vedením ITIL® Approved Trainera již v rámci kurzu ITIL® Practitioner!

TAYLLORCOX ATO (Accredited Training Organisation) vás připraví v intenzivním 2 denním kurzu na úspěšné složení certifikační zkoušky, která je zaměřená na prokázání praktických znalostí ITIL & ITSM. 

Parametry závěrečné certifikace

  • Délka testu: 1h 45min
  • Potřebný počet bodů: 70%
  • Povolené pomůcky: ITIL® Practitioner Guidance
  • Formát testu: praktické otázky s výběrem správné odpovědi

Vše o certifikaci >

itil practitioner exam

ITIL blog aktuálně

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy mmanažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy mmanažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, který se již brzy dostane i k vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejzajímavější o ITIL z Youtube

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

tayllorcox app ios android

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Vladimír Č.
  • 21.12.18
  • NN Česká republika

Výborný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 17.12.18
  • Ministerstvo vnitra

Kurz splnil moje očekávání.

  • GDPR Anonymizováno
  • 17.12.18
  • ČEZ

Přineslo mi to nové podněty, které využiji ve své práci.

  • GDPR Anonymizováno
  • 17.12.18
  • NN Česká republika

Velmi dobrý.

  • GDPR Anonymizováno
  • 17.12.18
  • Plzeňské městské dopravní podniky

Výborný.

  • Petr K.
  • 17.12.18
  • O2

Skvělý škoitel a výborné materiály.

  • Vilém P.
  • 17.12.18
  • O2

Skripta velmi dobrá.

  • Martin Š.
  • 24.09.18
  • VTG Engineering

Výborný kurz.

  • Alexandra Č.
  • 24.09.18
  • Novartis

Výborný.

  • Nikola B.
  • 24.09.18
  • ČEZ

Práce ve skupinách byla super, lepší než se učit teorii.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?