ITIL Service Transition

Tento modul se zaměřuje na procesní a praktické prvky a techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb. Ukazuje také, jak se může přechod služby vztahovat na další fáze životního cyklu IT služeb a může být základem rozhodnutí během fáze strategie a provozu.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

Online kurzOnline kurz
Místo e-Learning
Délka 90 dní
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena bez DPH 32 500 Kč
7Září 2020Pondělí
Místo Virtuální třída neboPraha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena bez DPH 44 053 Kč
7Prosinec 2020Pondělí
Místo Virtuální třída neboPraha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena bez DPH 44 053 Kč

Komu je určen

ITIL Intermediate Service Transition (ST) je jedním z 5 modulů ITIL® Intermediate Lifecycle. Zaměřuje se na principy, procesy a techniky potřebné pro řízení návrhu, testování, a implementace produktů / služeb.

ST modul lze doporučit všem IT profesionálům, kteří zabezpečují činnosti, nebo pracují na pozicích:
  • IT Configuration Manager
  • Release Manager, IT Change Manager
  • IT Project Support, IT Project Manager, IT Programme Manager
ITIL Service Transition target group

Co vás kurz naučí

  • Úspěšnější nasazení produktů a služeb
  • Řízení nákladů, časů, zdrojů a rizik spojených se službou
  • Eliminace zpoždění a zkrácení prostojů v důsledku změn v testovaném prostředí
  • Nové, nebo upgradované službybudou lépe plnit očekávání, bez negativního ovlivnění ostatních služeb

Přínosy ITIL ST pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na ITIL Service Transition?
  • Service Transition Principy, Procesy
  • Řízení týmu napříč Service Transition
  • Metodické řízení projektu Service Transition
  • Technologické aspekty přechodu, kritické faktory úspěchu, rizika

ITIL® Benefity přehledně

ITIL metodika

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Transition

    • Scope
    • Context
    • Processes
    • Business Value
    • Purpose and Objectives
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Transition Principles

    • Policies
    • Optimizing Performance
    • Inputs and Outputs by Lifecycle Stage
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Transition Planning & Support

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Asset & Configuration Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Change Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Change Evaluation

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Release and Deployment Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles & Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Validation and Testing

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Knowledge Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Managing People and Organizing for Service Transition

    • Functions
    • Organizational Development
    • Communications and Commitment
    • Organizational and Stakeholder Change
    • Organizational Context for Transitioning A Service

    Technology and Implementation Considerations

    • Collaboration
    • Knowledge Management Tools
    • Configuration Management System
    • Integrated Approach to ST Processes
    • Implementing ST in a Virtual or Cloud Environment
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Challenges, Risks, and CSFs

    • Risks
    • CSFs
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Challenges, Risks, and CSFs

    • Challenges
    • External Factors

V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identifydescribeanalyse” jednotlivých service operation procesů. 

Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Složení závěrečné zkoušky není součástí výuky. Absolventi kurzu získají cvičné testy a samotnou zkoušku mohou vykonat po dohodě kterýkoliv pátek.
  • Předpoklady

    ITIL® Foundation certifikace + absolvování akreditovaného školení ITIL® Service Transition

Approved Trainers

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Certifikace

ITIL® Service Transition | Axelos Accredited

Axelos / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Service Transition certifikát od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

ITIL Service Transition certificate

Formát zkoušky

Kandidáti musí prokázat znalosti v oblasti Service Transition, která je jednou 5 částí Service Lifecycle. resp. v manažerském řízení dle standardu ITIL. 

Kandidáti musí prokázat schopnosti a manažerské techniky potřebné pro návrh, testování a implementaci produktů / služeb. Zkušební testy jsou také zaměřeny na oblast přechodu služeb vytvořených v rámci Service Strategy a Operation.

Formát zkoušky:

  • Délka: 1 hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, minimální úspěšnost je 70% (28 ze 40)
  • Délka zkoušky: 90 minut. Pokud není angličtina mateřský jazyk, 120 minut + slovník

Vše o certifikaci >

ITIL Service Transition zkouška

ITIL blog aktuálně

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejdůležitější z ITIL

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

itil mobilní aplikace

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 1546 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Jan H.
  • 20.09.19
  • PPL

Výborný kurz, sympatická školitelka.

  • Zdeněk Ž.
  • 20.09.19
  • Innogy

Nemám kurzu co vytknout.

  • GDPR Anonymizováno
  • 20.09.19
  • Imi CCI

Výborné praktické znalosti školitelky, důležité byly praktické příklady - přínosné a inspirující.

  • Zuzana K.
  • 28.08.19
  • BNP Paribas

Příjemná atomosféra, skvělá lektorka, zajímavé příklady, jasné vysvětlení. Jen to vyzkoušet. Děkujem.

  • Jan Ch.
  • 28.08.19
  • Hello Bank

Výborný kurz. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 22.05.19
  • Všeobecná zdravotní pojišťovna

Výborný.

  • Jiří P.
  • 22.05.19
  • Asseco Central Europe

Výborný. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 22.05.19
  • Asseco Central Europe

Dobrý.

  • Marek H.
  • 14.12.16
  • Škoda Auto

Výborný obsah s možností diskuze a ověření zkušeností s ostatními. Dobré tempo výuky.

  • Aleš K.
  • 14.12.16
  • ČD - Telematika

Přínosný, zajímavý kurz.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?