ItilITIL Service Transition

Tento modul se zaměřuje na procesní a praktické prvky a techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb. Ukazuje také, jak se může přechod služby vztahovat na další fáze životního cyklu IT služeb a může být základem rozhodnutí během fáze strategie a provozu.

+100
Absolventů
+70
Organizací
93%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

17Prosinec 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Poslední volná místa
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč
18Březen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč
20Květen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč
15Červenec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč
16Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč

Komu je určen

ITIL Intermediate Service Transition (ST) je jedním z 5 modulů ITIL® Intermediate Lifecycle. Zaměřuje se na principy, procesy a techniky potřebné pro řízení návrhu, testování, a implementace produktů / služeb.

ST modul lze doporučit všem IT profesionálům, kteří zabezpečují činnosti, nebo pracují na pozicích:
  • IT Configuration Manager
  • Release Manager, IT Change Manager
  • IT Project Support, IT Project Manager, IT Programme Manager
Komu je určen

Co vás kurz naučí

  • Úspěšnější nasazení produktů a služeb
  • Řízení nákladů, časů, zdrojů a rizik spojených se službou
  • Eliminace zpoždění a zkrácení prostojů v důsledku změn v testovaném prostředí
  • Nové, nebo upgradované službybudou lépe plnit očekávání, bez negativního ovlivnění ostatních služeb

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na ITIL Service Transition?
  • Service Transition Principy, Procesy
  • Řízení týmu napříč Service Transition
  • Metodické řízení projektu Service Transition
  • Technologické aspekty přechodu, kritické faktory úspěchu, rizika

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy pro organizaci

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Transition

    • Scope
    • Context
    • Processes
    • Business Value
    • Purpose and Objectives
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Transition Principles

    • Policies
    • Optimizing Performance
    • Inputs and Outputs by Lifecycle Stage
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Transition Planning & Support

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Asset & Configuration Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Change Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Change Evaluation

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Release and Deployment Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles & Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Validation and Testing

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Knowledge Management

    • Scope, KPI
    • Business Value
    • Challenges and Risks
    • Roles and Responsibilities
    • Purpose and Objectives
    • Triggers, Inputs, and Outputs
    • Activities, Methods, and Techniques
    • Policies, Principles, and Basic Concepts
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Managing People and Organizing for Service Transition

    • Functions
    • Organizational Development
    • Communications and Commitment
    • Organizational and Stakeholder Change
    • Organizational Context for Transitioning A Service

    Technology and Implementation Considerations

    • Collaboration
    • Knowledge Management Tools
    • Configuration Management System
    • Integrated Approach to ST Processes
    • Implementing ST in a Virtual or Cloud Environment
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Challenges, Risks, and CSFs

    • Risks
    • CSFs
    • Challenges
    • External Factors

    Mockup Exam

    • Practical testing
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Service Transition Exam

    • Tips
    • Examination

V rámci kurzu vás čeká řada praktických cvičení. Cílem těchto cvičení je celý životní cyklus “identifydescribeanalyse” jednotlivých service operation procesů. 

Tento unikátní přístup vám pomůže nejenom správně odpovědět na otázky, ale také vám umožní, vyzkoušet si ITIL v reálných životních situacích.

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

Certifikace

ITIL® Service Transition | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Service Operation" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Intermediate Service Transition od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL® ST >

Certificate of Attendance

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Service Transition certifikát od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

Axelos / PeopleCert

Formát zkoušky

Kandidáti musí prokázat znalosti v oblasti Service Transition, která je jednou 5 částí Service Lifecycle. resp. v manažerském řízení dle standardu ITIL. 

Kandidáti musí prokázat schopnosti a manažerské techniky potřebné pro návrh, testování a implementaci produktů / služeb. Zkušební testy jsou také zaměřeny na oblast přechodu služeb vytvořených v rámci Service Strategy a Operation.

Formát zkoušky:

  • Délka: 1 hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, minimální úspěšnost je 70% (28 ze 40)
  • Délka zkoušky: 90 minut. Pokud není angličtina mateřský jazyk, 120 minut + slovník

Vše o certifikaci >

Formát zkoušky

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

ITIL blog aktuálně

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Marek H.
  • 14.12.16
  • Škoda Auto

Výborný obsah s možností diskuze a ověření zkušeností s ostatními. Dobré tempo výuky.

  • Aleš K.
  • 14.12.16
  • ČD - Telematika

Přínosný, zajímavý kurz.

  • Dominik Š
  • 14.12.16
  • Solid servision

Příjemné prostory a skupina lidí.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?