ItilITIL Service Design

SD je intenzivní 3 denní kurz, který vás naučí komplexní metodiku návrhu IT služeb dle metodiky ITIL®. Kurz pokrývá koncepty, procesy a principy v životní cyklu návrhu IT služby (Service Design)

+100
Absolventů
+70
Organizací
96%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Termíny školení kurzu ITIL Service Design

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

2Červenec 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost 50 %
Jazyk Česky
Cena před slevou 31 900 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč
17Září 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 31 900 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč
5Listopad 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 31 900 Kč
Cena bez DPH 27 060 Kč

Cílová skupina

Znalosti získané v tomto kurzu vyžadují zejména IT manažeři, kteří si chtějí osvojit znalosti best practice frameworku ITIL v oblasti návrhu IT služeb.

ITIL SD je určen absolventům úrovně ITIL® Foundation. Navazuje na získané znalosti a rozšiřuje je do oblasti principů, procesů a technik návrhu IT služeb.

Mezi nejčastější účastníky patří:

  • IT Manager
  • Capacity Manager
  • Service Portfolio Manager
  • Business Continuity Manager
  • Availability, Service Level Manager
Cílová skupina

Proč ITIL SD

Co je to vlastně design služeb, resp. ITIL® Service Design?

ITIL® Service Design je často přehlížená, druhá fáze životního cyklu ITIL® Lifecycle. Zaměřuje se na návrh IT služeb, včetně 3 klíčových pilířů:

  • Procesy
  • Architektura
  • Politika a cíle ITSM
Proč ITIL SD

Benefity

ITIL® Service Design vám poskytne základní informace o koncepci řízení návrhu IT služeb, jako je správa dodavatelů, správa úrovně služeb, správa katalogu služeb, správa dostupnosti a mnoho dalších témat ...

Efektivní správa IT

ITIL SD pomáhá při implementaci a komunikaci mezi IT oddělením a byznysem. Představuje framework pro lepší, ale zároveň komplexní kontrolu nad IT.

Koncepční, uživatelsky přívětivé služby

Service Design je disciplína, která se metodicky soustředí na to, aby nové či aktualizované služby odpovídali potřebám koncových uživatelů a splňovali SLA (Service Level Agreement)


Lepší kontrola nad vývojem

Využitím procesů ITIL® Service Design získá organizace kontrolu nad návrhem kvalitních, nákladově efektivních IT služeb, které splňují strategické požadavky organizace.


Snížení nákladů na vlastnictví (TCO)

Náklady na vlastnictví můžete minimalizovat pouze tehdy, pokud jsou všechny aspekty IT služeb, procesů a technologií správně navrženy a splňují manažerské zadání.


Cíle kurzu

  • Naučit se řídit design IT služeb
  • Použít k návrhu principy, procesy a strategii ITIL
  • Nastavit cíle, správně identifikovat kritické faktory úspěch a rizika
  • Rozdělit Service Design na dílčí procesy a činnosti v životním cyklu IT služeb
  • Procvičit si znalosti na praktických scénářích a case study s Lead Trainery TAYLLORCOX

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Harmonogram

  • 09:00 – 10:30

    ITIL SD Intro

    • Service Design
    • Value to business
    • Purpose and objectives
    • Scope of Service Design
    • Service Design processes
    • Service acceptance criteria
    • I/O within the service lifecycle


  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Principles I.

    • Design activities & constraints
    • Service + business requirements & drivers
    • Importance & approach to a balanced design
    • Principles and the 5 aspects of Service Design
    • Service Design principles & service composition
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 14:45

    Principles II.

    • The 5 Design aspects
    • Designing measurement systems
    • Designing technology architectures
    • Designing service solutions components
    • Designing management systems (Service portfolio)
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 17:00

    Principles III.

    • Designing processes
    • Service Design models
    • Design & development options
    • Delivery models, sourcing optionn
    • Design & development approaches
    • Service Oriented Architecture (SOA)

ITIL Service Design vás naučí osvědčené postupy pro návrh IT služeb, které používají spol. jako IBM, Google, HP a další. 

Service Design pomáhá plnit strategické cíle spol. s pomocí nových služeb. 

Tento přístup je založen na efektivnímu plánování a řízení vývoje. Ať už jde o malé aplikace, nebo robustní IT služby.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 32 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Absolventi musí znát základy ITIL v úrovni Foundation, na které tento kurz navazuje, která je i podmínkou certifikace. 

    Také doporučujeme zopakovat si "glossary of rerms", resp. slovník pojmů

Certifikace

Service Design certifikační zkouška pokrývá otázky týkající se celého procesu návrhu a rozvoji IT služeb v rámci životního cyklu SD.

Závěrečný test se zaměřuje na znalost technik, principů a procesů, které jsou klíčové pro vývoj, správu a integraci IT služeb.

Formát zkoušky:

  • Délka: 90 min.
  • Počet otázek: 40
  • Formát: výběr správné odpovědi
  • Minimální úspěšnost: 70% (28 otázek ze 40)
  • Povinné předpoklady: ITIL Foundation level (certificate)
  • Pomůcky u zkoušky: Nejsou povoleny. Politika uzavřené knihy.

Další ITIL® certifikace >

Certifikace

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Jiří Ch.
  • 15.11.17
  • Státní pozemkový úřad

Kurz byl přínosný.

  • Zdeněk H.
  • 15.11.17
  • Státní pozemkový úřad

Zajímavé shrnutí problematiky ITIL SD s řešením konkrétních praktických uplatnění.

  • Martin K.
  • 15.11.17
  • Státní pozemkový úřad

Kurz hodnotím jako výborný.

  • Tomáš H.
  • 15.11.17
  • KPMG

Výborný, doporučuji dále.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?