ItilITIL Service Strategy

Tento třídenní kurz ponoří účastníky do celkových konceptů, procesů, politik a metod spojených se fází "Service Strategy" životního cyklu služby.

+75
Absolventů
+50
Organizací
96%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Termíny školení kurzu ITIL Service Strategy

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

8Říjen 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč
10Prosinec 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 26 900 Kč
Cena bez DPH 22 000 Kč

Audience

The course is important for IT professionals working in roles associated with strategic planning, execution and control within a service-based business model. 

Participants will gain a deeper understanding of the Service Strategy stage of the Service Lifecycle and how activities in this stage may be implemented to enhance the quality of IT service management within an organization.

Roles:

  • CIO/CTOs
  • IT Audit, Security Managers
  • IT Architects, Consultants, Team Leaders
Audience

Targets

  • Measure Service Strategy performance
  • Identify critical success factors and risks related with Service Strategy
  • Understand implementation requirements in support of Service Strategy

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Eduard Pitka

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Autor mnoha praktických materiálů a šablon pro tyto a další metodiky z portfolia Best Management Practice - Axelos, s oceněním EXIN Platinum Partner!

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2014 - Platinum Partner
  • 2010 - PRINCE2 Approved Trainer
  • 2007 - Senior Project Manager / Consultant


Eduard pitka tx

Outline

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Strategy

    • Learning Objectives
    • Intro to Service Strategy
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    IT Strategy

    • Purpose, Objectives
    • Value to the Business
    • Scope of Service Strategy
    • Relationship with other Phases
    • Group/Individual Exercise
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Strategy Principles

    • Service and Value
    • Deciding a Strategy
    • Strategy and Opposing
    • Utility and Warranty of Services
    • The Four Ps of Service Strategy
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Service Strategy Principles

    • Defining Services
    • Sourcing Strategy
    • Service Economics
    • Strategies for Customer Satisfaction
    • Customer, Service & Strategic Assets
    • Service Providers – Types and Choosing

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Service Strategy Processes

    • Demand Management
    • Strategy Management
    • Financial Management
    • Service Portfolio Management
    • Business Relationship Management
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Governance

    • Group/Individual Exercise 
    • Sample Test Questions
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Governance

    • Governance
    • Strategizing for Governance Framework
  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 16:45

    Governance II.

    • IT Governance
    • Governance Bodies
    • Service Strategy vs. Governace

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Organizing for Service Strategy

    • Organizational Design
    • Organizational Development
    • Departmentalization Organization Service Owner
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Technology Considerations

    • Service Interfaces
    • Service Automation
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Implementing Service Strategy

    • Following the Lifecycle Approach
    • Implementation Through the Lifecycle
    • Impact of Service Strategy on Other Lifecycle Phases
    • Group/Individual Exercise
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 16:45

    Challenges, Critical Success Factors, and Risks

    • Risks
    • CSFs
    • Challenges
    • Sample Test Question

    Exam Preparation Guide

    • Mock Exam

Participants need to attain the ITIL® Foundation certificate. In addition, around 2 years of IT experience is desirable.

The course covers the management and control of the activities and techniques within the Service Strategy stage, but not the detail of each of the supporting processes. 

This course is designed using an engaging scenario-based approach to learning the core disciplines of the ITIL best practice and positions the participant to successfully complete the associated exam.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Yes
  • Zkouška Yes

Certificate

The SS module focuses on the importance of the strategic aspect of services within the IT service lifecycle. 

It provides the specific knowledge and techniques to help you demonstrate that you understand the risks and success factors and have the skills to develop and progress strategy within an organization or programme.

The exam format is as follows:

  • 90 minutes duration
  • Eight questions per paper
  • Multiple choice examination questions
  • 28 marks required to pass (out of 40 available) - 70%
  • Closed book
Certificate

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Karel H.
  • 05.10.16
  • Dimension Data

Výborná organizace kurzu a výborný lektor. Pro člověka, kdo s ITILem nepracuje je kurz strašně virtuální a obecný. I přesto kurz doporučuji.

  • Zdeněk Ž.
  • 05.10.16
  • Innogy

Kurz celkově výborný, doporučuji.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?