ISO/IEC 20000 Lead Auditor

Tento kurz vás připraví na auditování IT Service Managementu dle ISO/IEC 20000-1:2018. Osvojíte si základní pricipy SMS (Service Management System) v celkém životním cyklu od připravy auditu, přes realizaci interních a externích auditů, řešení odchylek a zpracování auditorské zprávy s doporučením, připomínkami a neshodami. Všechny tyto dovednosti budete mít prakticky vysvětlené v kontextu norem ISO ISO/IEC 17021-1 a ISO 19011. 

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen

Certifikaci ISO  20000 Lead Auditor využijete na pozicích

Se zodpovědností za SMS (Service Management System). Klíčové dovednosti vás provedou celým životním cyklem auditu, včetně podpůrných auditorských technik v rámci auditu, na pozici člena auditního týmu, nebo vedoucího certifikačního orgánu.

  • Auditora v zácviku i vedoucího auditora ITSM
  • Projektový manažer, nebo konzultant zodpovědný za ITSM
  • Manažer se zodpovědností za Service Management System
  • Odborní poradci a techničtí experti Interních a Externích auditů


Co dělá ITSM auditor?

Co vás kurz naučí

  • Plánovat audit
  • Získáte dovednosti vedoucího auditora
  • Realizovat audit, nápravná a preventivní opatření
  • Sestavit dokumentaci a revidovat IT Service Management
  • Porozumět propojení ITIL 4 a SMS (Service Management System)

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Martin Tobolka

Marek Mitáček

Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX

  • TAYLLORCOX
  • Český Telekom
  • GiTy - Interní Auditor / Consultant

LinkedIn

Harmonogram kurzu

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 17:00

Plánování auditu

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 17:00

Úvod do SMS

  • Certifikační proces
  • Service Management System
  • ISO 20000 principy a procesy
  • Norma ISO 20000-1 detailně

Kurz vás připraví na auditorské zkoušky v oblasti systému správy služeb (SMS) podle normy ISO 20000, v souladu s požadavky ISO 19011 a ISO 17021.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 40 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Žádné.

Aktuálně ze světa ITSM

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 12 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Pavel H.
  • 04.07.18
  • Freelancer

Absolvoval jsem mnoho kurzů u mnoha společností a musím konstatovat, že vaši školitelé patří k těm nejlepším. Obsah kurzu je výborný a školitel je plně profesionální. Děkuji.

  • Blanka Ž.
  • 04.07.18
  • Zápodočeská univerzita Plzeň

Výtečný lektor, záplava příkladů z praxe, ochotně zodpověděl každý dotaz, široký rozhled i v jiných oborech.

  • Vladimír C.
  • 02.08.17
  • Celní správa ČR

Perfektní náplň, absolutní spokojenost, děkuji za vstřícnost a ochotu.

  • Zuzana K.
  • 02.08.17
  • Celní správa ČR

Kurz byl pro mě velmi přínosný a splnil mé představy.

  • Jiří CH.
  • 02.08.17
  • Celní správa ČR

Ukázka velmi výborného propojení praxe ČSN.

  • Rafal R.
  • 29.06.17
  • Acer

Skvělý školitel, dobré prostředí.

  • Zdeněk M.
  • 29.06.17
  • T - Mobile

V rámci školení jsme se dozvěděli informace o auditování SMS.

  • Lucie R.
  • 29.06.17
  • Ernst&Young

Spokojenost, profi úroveň.

  • Josef V.
  • 02.03.17
  • Nemocnice pardubického kraje, a.s.

Výborné.

  • Martina L.
  • 02.03.17
  • Freelancer

Kurz byl velice přínosný nejen pro praktické vyložení normy, ale i pro mnoho příkladů z praxe.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?