Digitalizace IT Service Managementu s JIRA a ITIL 4

ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes potýká každá organizace. Získejte zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím. S podporou Agile, DevOps a Enterprise Architecture. Na praktických příkladech v JIRA.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

ITIL 4 lze získat za zlomek ceny!

Cílová skupina

ITIL 4 Foundation kurz je určen všem IT manažerům, konzultantům a ostatním profesionálům, kteří si potřebují osvojit framework IT Service Managementu, nebo chtějí upgradovat své znalosti na nejnovější verzi ITIL.

ITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3

Na jakých pozicích uplatníte tento kurz s ITIL 4 procesy?
  • IT Management (správa IT)
  • IT Consuting (nastavení a optimalizace IT)
  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty)
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby)
  • Enterprise Architekti (návrha rozvoj podnikové architektury)
Cílová skupina

Cíle

  • Budete skvěle připraveni na certifikaci
  • Získáte přehled o principech ITIL 4 evoluce
  • Naučíte se pracovat se Service Value Chain ITIL a JIRA
  • Využijete potenciál ITIL v kombinaci s DevOps, Agile, Lean IT atd..

ITSM školení

Dynamické dvoudenní školení, kde spojíme teorii s praktickou aplikací prostřednictvím cvičení s nástrojem Jira Service Management. Zapojíte se do praktických cvičení navržených k posílení konceptů ITIL4 a využijte intuitivní funkce nástroje Jira. Ponořte se s námi do reálných scénářů, řešte incidenty, problémy a změny a zlepšujte dodávku služeb. Provedeme optimalizací pracovních postupů, vytvářením poutavých dashboardů a automatizací úkolů. Zažijete na vlastní kůži, jak Jira zefektivňuje procesy incident managementu, problem managementu a change managementu, a zvyšuje celkovou efektivitu.

ITSM školení

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 13:00

  • Úvod do ITIL4 a digitální transformace
  • Úvod do Jira Service Management jako nástroje pro digitalizaci
  • Základy ovládání Jira
  • Nastavení prostředí a konfigurací

13:00 – 13:30

Pauza na oběd

13:30 – 17:30

  • Základy práce s Jira
  • Praktická cvičení na základní funkce
  • Jak podporují procesy správy IT služeb

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 13:00

  • Pokročilé praktiky ITIL 4 s Jira
  • Řízení incidentů, problémů a změn
  • Integrace praktik ITIL 4 s pracovními postupy Jira
  • Přizpůsobení pro optimalizaci procesů

13:00 – 13:30

Pauza na oběd

13:30 – 17:30

  • Aplikace v reálném světě a učení založené na scénářích
  • Praktická cvičení na reálných scénářích v Jiře
  • Skupinová diskuse o výzvách a řešeních
  • Reflexe a aplikace: Směrem k neustálému zlepšování IT služeb

V rámci školení projdete skutečnými scénáři odrážejícími složitosti digitalizací IT služeb. Od řízení požadavků na služby po řešení incidentů a problémů až po provádění změn s nástrojem Jira vás vybaví akčními dovednostmi pro okamžité použití. Kromě Jira budeme rovněž používat inovativní technologie AI, díky kterým se naučíte získat podněty pro efektivní řešení situací a optimalizaci procesů.

  • Délka bloku 45 minut
  • Vyučovacích hodin 2 hodin
  • Občerstvení Ne
  • Zkouška Ano - IT Service Manager s ITIL 4 Foundation
  • Předpoklady

    Ne

Approved Trainer

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Certifikace

ITIL 4 Foundation certifikace | PeopleCert

Formát zkoušky

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test PeopleCert. 

Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.

  • Počet otázek: 40
  • Délka testu: 60 minut
  • Min. úspěšnost: 65% (26 ze 40)
  • Pomůcky: Ne. Politika uzavřené knihy.
  • Materiály kurzu / certifikace: pouze v angličtině
  • Kvalifikační přepoklady: Nejsou. Všeobecná znalost IT výhodou.
  • Platnost certifikátu: 3 roky

Více o certifikaci

Formát zkoušky

Jak nás hodnotí

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?