Získejte komplexní know-how best practice frameworku ITIL. Unikátní Case Study vám pomůže osvojit si implementaci procesů, podpůrných služeb, nastavení funkcí a rolí v rámci celého IT Service Managementu. Kurz je kvalifikačním předpokladem pro ITIL® Practitioner.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněKnihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.
09:00 – 10:30
Úvod do ITIL
ITIL Library
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Continual Service Improvement
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 15:00
Service Operation
15:00 – 15:15
Coffee break
15:15 – 17:00
Service Transition
Assignment
09:00 – 10:30
Rekapitulace 1. dne
Service Transition II.
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Service Design
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch Menu
13:15 – 15:00
Service Design II.
15:00 – 15:15
Coffee break
15:15 – 17:00
Assignment II.
09:00 – 10:30
Rekapitulace 2. dne
Service Strategy
10:30 – 10:45
Coffee break
10:45 – 12:15
Service Lifecycle
ITIL a revize přínosů
12:15 – 13:15
Oběd | Lunch menu
13:15 – 15:00
ITIL Exam příprava
15:00 – 15:15
Coffee break
15:15 – 17:00
ITIL Foundation Exam
Co se v rámci školení naučíte: Klíčové koncepty ITIL®, oblasti a definice. Jak ITIL® pomáhá v praxi při řešení problémů. Životní cyklus, vztahy mezi jednotlivými procesy. Strukturu, procesy a podpůrné služby všech 5 částí. Detailní přehled o certifikacích a akreditačním schematu vzdělávání.
Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.
Kurz nevyžaduje žádné vstupní předpoklady. Jako úvod však lze doporučit ITIL® Intro
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.
Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších...
Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
ITIL® Foundation certifikace je nezbytná pro ty, kteří chtějí pokračovat v úrovni ITIL® Practitioner, která obsahuje z 80% praktická cvičení implementace ITIL® se znalostmi, které získáte zde, v úrovni Foundation.
PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Projekty v červených číslech? Nákladné upgrady starých produktů a služeb? Opětovné posunování odložených termínů? Výstupy projektu neodpovídají zadání? Rizika v projektu jsou obrovská? Nepodařilo...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1713 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Dobrý.
Cool, velké množství teorie, ale ta je nutná pro test.
Hodnotím jako velmi dobrý kurz, vybrala jsem na základě pozitivní zkušenosti z minula.
Velmi dobrý.
Výborný.
"Našlapné téma" efektivní lidská prezentace. Podpora od lektorky - dobrá atmosféra ve skupině.
Výborný.
Upřednostňuji více času před testem. Jako pozitvum vidím možnost vyzkoušet si test a formulaci otázek.
Velmi dobrý.
Kurz hodnotím jako velmi dobrý.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?