ItilITIL® Foundation

Získejte komplexní know-how best practice frameworku ITIL. Unikátní Case Study vám pomůže osvojit si implementaci procesů, podpůrných služeb, nastavení funkcí a rolí v rámci celého IT Service Managementu. Kurz je kvalifikačním předpokladem pro ITIL® Practitioner.

+1000
Absolventů
+750
Organizací
98%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

3Září 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost 50 %
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 900 Kč
10Září 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 900 Kč
17Září 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 900 Kč
24Září 2018Pondělí
Místo Brno
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 900 Kč
1Říjen 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 18 070 Kč
Cena bez DPH 15 900 Kč

Komu je určen

Proč IT Management potřebuje ITIL Foundation?

Tento kurz je velice vhodný pro všechny, kteří se chtějí zdokonalovat v uplatňování best practice ITIL v praxi, nebo hledají způsoby jak za pomocí strategického či manažerského řízení dosahovat při správě IT vyšší efektivity, spolehlivosti a dostupnosti. 

Nejčastějšími absolventy jsou:
  • IT Management ( správa IT)
  • IT Consuting (nastavení a optimalizace IT)
  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty);
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby).
  • Enterprise Architekti (návrha rozvoj podnikové architektury)
Komu je určen

Cíle kurzu

  • Naučíte se efektivnější řízení rozpočtu;
  • Snadněji obhájíte investice do rozvoje IT;
  • Zefektivněníte čerpání zdrojů, stabilizujete kvalitu IT služeb;
  • V neposlední řadě zlepšíte komunikační vazbu mezi IT a managementem.

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy pro organizaci

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Úvod do ITIL

    • Best practice
    • Adaptace ITIL v praxi
    • Certifikační schema, zkoušky

    ITIL Library

    • Principy ITIL & ITSM
    • Přínosy IT Service Managementu
    • ITIL pro uživatele, business, it management
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Continual Service Improvement

    • Návrh a rozvoj benefitů IT služeb
    • Význam lepšho návrhu, implementace a podpory provozu
    • Zlepšení kvality služeb, zajištění dostupnosti provozu a kvality
    • Vzájemná vazba mezi Service Strategy, Operation, Transition a Design
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 15:00

    Service Operation

    • Řízení provozních IT procesů
    • Benefity pro klienty (uživatele) a poskytovatele služeb
    • Změny a stabilizace provozních aktivit v IT pomocí ITIL®
    • ITIL® jako IT Service Management nástroj podpory zákazníků
  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    Service Transition

    • Upgrade procesů a služeb s ITIL
    • Service transition kapitola uzavírá #1. den kurzu
    • Doporučení pro studium, domácí úloha ITIL® scénáře

    Assignment

    • Cvičné testy s přípravou na certifikaci
    • Testovací sada zaměřená na dosavadní získané znalosti

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Rekapitulace 1. dne

    • Service Transition
    • Návrh nových služeb v Service Design
    • Rozvoj a zlepšování přechodu IT služeb

    Service Transition II.

    • Metodika optimálního přechodu, upgradu služeb
    • Správa komplexních služeb, změna, transformace
    • Inovace služeb, obrana proti nežádoucím dopadům
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Design

    • Návrh a vývoj IT služeb
    • Metodika a principy ITSM
    • Jak transformovat strategii do praxe
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 15:00

    Service Design II.

    • Návrh nových služeb v praxi
    • Nebo změna stávajících
    • Zlepšování IT


  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    Assignment II.

    • Cvičné testy ITIL
    • Zhodnocení a rozbor znalostí

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Rekapitulace 2. dne

    • Service Design
    • Service Transition
    • Životní cyklus IT služeb

    Service Strategy

    • Návrh, vývoj a implementace ITIL®
    • Stanovení cílů a očekávání od Strategie IT služeb
    • Analýza, specifikace a prioritizace příležitostí ITSM
    • Service Management jako strategické aktivum IT odd.
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Lifecycle

    • Workflow
    • Operativní a strategická úroveň

    ITIL a revize přínosů

    • Rozvoj metodiky
    • Strategické řízení
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 15:00

    ITIL Exam příprava

    • Tipy a triky
    • Důležitá témata, cvičení
  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    ITIL Foundation Exam

    • 75min.
    • Celkem 40 otázek
    • Min. úspěšnost 65% (26 z 40 otázek)

Co se v rámci školení naučíte: Klíčové koncepty ITIL®, oblasti a definice. Jak ITIL® pomáhá v praxi při řešení problémů. Životní cyklus, vztahy mezi jednotlivými procesy. Strukturu, procesy a podpůrné služby všech 5 částí. Detailní přehled o certifikacích a akreditačním schematu vzdělávání.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Kurz nevyžaduje žádné vstupní předpoklady. Jako úvod však lze doporučit ITIL® Intro

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

Marek Mitáček

LinkedIn

Marek mitacek tx

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Certifikace

ITIL® Foundation | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Foundation" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Certifikát v ceně kurzu
  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Foundation od TAYLLORCOX je absolventský certifikát
Certificate of Attendance

Axelos / PeopleCert

Rozhodli jste se pro upgrade certifikátu? Gratulujeme! Každý úspěšný absolvent získá navíc certifikát vydaný vlastníkem metodiky Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Foundation certifikát od Axelos má doživotní platnost
Axelos / PeopleCert

Formát zkoušky

Absolventi kurzu musí prokázat orientaci v celém životním cyklu ITSM dle best practice standardu ITIL. Ovládat na základní úrovni Principy, Procesy a Terminologii. Aplikovat metodikou v IT organizaci. 

ITIL® Foundation certifikace je nezbytná pro ty, kteří chtějí pokračovat v úrovni ITIL® Practitioner, která obsahuje z 80% praktická cvičení implementace ITIL® se znalostmi, které získáte zde, v úrovni Foundation.

  • Délka: 1hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, na výběr je vždy ze 4 odpovědí
  • Minimální úspěšnost je 65%, resp. 26 správných SSI odpovědí ze 40
Formát zkoušky

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

ITIL blog aktuálně

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • ČEZ

Teoretická část doplněná o praktické ukázky, školitel výborný, celkově výborný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • Freelancer

Kurz byl přínosný a výborně vedený. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • Komerční banka

Výborný. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • Freelancer

Výborná prezentace lektorem.

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • Freelancer

Velmi dobrá znalost školitele. Odbornost školitele na vysoké úrovni. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • ČEZ

Výborné, doporučuji všem manažerům, (nejen IT).

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • ČEZ

Zajímavě a fundovaně podané školení. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.08.18
  • ČEZ

Výborný. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 27.07.18
  • ÚZEI

Velmi dobrý.

  • MartinŠ.
  • 13.07.18
  • VTG Engineering

Coool. Velmi přínosné spojení teorie s moji dosavadní praxí. Otevření nových směrů myšlení.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?