ItilITIL® Intro

Atraktivní manažerský průřez celosvětově nejrozšířenější sadou osvědčených postupů pro řízení IT. Společnosti po celém světě profitují ze zavedení best practice ITIL, přidejte se! Výuka vedená ITSM Auditory, kteří mají unikátní zkušenosti s implementací. Vysvětlíme vám přínosy na nejběžnějších scénářích, které řeší každé IT oddělení.

+700
Absolventů
+500
Organizací
98%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

7Září 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
5Říjen 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
9Listopad 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
16Listopad 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč

Komu je určen

ITIL® Intro Vás stručně a srozumitelně seznámí s celosvětově nejvíce uplatňovaným přístupem k IT Service Managementu

Úvodní kurz je díky své přehlednosti vhodný pro všechny, kteří chtějí vědět o čem ITIL® je. Pokud uvažujete o certifikaci, ale nejste si zcela jisti, jestli je pro Vás ITIL® tou správnou volbou, neváhejte a zúčastněte se úvodního kurzu, kde poskytneme základní informace o metodice a zodpovíme všechny Vaše otázky.

Není náhoda, že odborníci a manažeři na nejlépe placených pozicích v IT mají certifikát ITIL®. Všechny potřebné informace o praktických přínosech IT Service Managementu naleznete v tomto kurzu!

Cílová skupina

  • CIO, IT Management, IT Consultant
  • Project Managers, IT Auditors, IT Specialist, Service Desk
Komu je určen

Cíle kurzu

  • Naučíte se budovat strukturu a způsob řízení efektivního IT s pomocí ITIL;
  • Ukážeme, jak vytvářet trvalou přidanou hodnotu, plnit strategické cíle organizace;
  • Naučíme vás, kde hledat prostor pro zvýšení efektivity, maximalizaci investic a další...

Přínosy ITIL v organizaci

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy ITIL v organizaci

Harmonogram

  • 09:00 – 10:30

    Úvod do ITIL

    • Obsah ITIL Library
    • ITIL pro IT a Business
    • Klíčové koncepty Frameworku
    • Řízení dodávky IT služeb, ITIL vs. ITSM
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Lifecycle

    • 5 fází Lifecycle ITIL
    • Životní cyklus IT podrobněji
    • Role, kompetence (IT + Business)
    • Funkce a procesy ITIL podrobněji

    Akreditační schema

    • Další kurzy pro rozvoj
    • Zdroje: Šablony, Materiály

    Závěr

    • Doplňující FAQ
    • Prostor pro nákup knih
    • ITIL® Intro Leaving Awards Certificate

Seznámíte se s lektorem, jeho schopnostmi srozumitelně vysvětlit metodiku, přesvědčíte se o kvalitě materiálů, pohodlností a dostupností školících místností a profesionalitou celého týmu.

ITIL® podporuje optimální využití lidí, procesů a technologií. Proaktivní řízení a kontinuální zlepšování přispěje ke zvýšení kvality při současném snížení celkových nákladů.

Lepší organizace IT přináší vyšší spokojenost zákazníkůdíky víc profesionálnímu přístupu k plnění služeb.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 3 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ne.

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

Marek Mitáček

LinkedIn

Marek mitacek tx

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Certifikace

ITIL® Training | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

ITIL® Intro™ (Certificate of Attendance) vydaný ATO (Accredited Training Organisation) TAYLLORCOX potvrzuje absolvování základního manažerského kurzu, pod vedením certifikovaného trenéra.

  • Bez certifikační zkoušky
  • Váš první ITIL® certifikát
  • Manažerský úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL
Certificate of Attendance

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

ITIL® blog aktuálně

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.08.18
  • Benteler

Super.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.08.18
  • Benteler

Užitečný kurz se spoustou příkladů z praxe, vše dává smysl, lektor ví o čem mluví.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.08.18
  • Consovenio

Přehledné seznámení s ITIL a příklady z praxe.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.08.18
  • Benteler

Splnil očekávání, spokojený.

  • GDPR Anonymizováno
  • 08.08.18
  • Retia

Výborný. 

  • Tereza N.
  • 07.08.18
  • Consovenio

Stravitelné Intro do ITIL problematiky provázené zábavnými příklady z praxe.

  • GDPR Anonymizováno
  • 11.07.18
  • Benteler

Excellent.

  • GDPR Anonymizováno
  • 11.07.18
  • Benteler

The course was excellent. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 11.07.18
  • Benteler

It was excellent.

  • GDPR Anonymizováno
  • 11.07.18
  • Benteler

Excellent.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?