ItilITIL® Intro

Atraktivní manažerský průřez celosvětově nejrozšířenější sadou osvědčených postupů pro řízení IT. Společnosti na celém světě profitují ze zavedení best practice ITIL, přidejte se!

+700
Absolventů
+500
Organizací
98%
Doporučuje
Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Termíny školení kurzu ITIL® Intro

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

6Červenec 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost 50 %
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
6Srpen 2018Pondělí
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
7Září 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
5Říjen 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
9Listopad 2018Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč

Komu je určen

ITIL® Intro Vás stručně a srozumitelně seznámí s celosvětově nejvíce uplatňovaným přístupem k IT Service Managementu

Úvodní kurz je díky své přehlednosti vhodný pro všechny, kteří chtějí vědět o čem ITIL® je. Pokud uvažujete o certifikaci, ale nejste si zcela jisti, jestli je pro Vás ITIL® tou správnou volbou, neváhejte a zúčastněte se úvodního kurzu, kde poskytneme základní informace o metodice a zodpovíme všechny Vaše otázky.

Není náhoda, že odborníci a manažeři na nejlépe placených pozicích v IT mají certifikát ITIL®. Všechny potřebné informace o praktických přínosech IT Service Managementu naleznete v tomto kurzu!

Cílová skupina

  • CIO, IT Management, IT Consultant
  • Project Managers, IT Auditors, IT Specialist, Service Desk
Komu je určen

Cíle kurzu

  • Naučíte se budovat strukturu a způsob řízení efektivního IT s pomocí ITIL;
  • Ukážeme, jak vytvářet trvalou přidanou hodnotu, plnit strategické cíle organizace;
  • Naučíme vás, kde hledat prostor pro zvýšení efektivity, maximalizaci investic a další...

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Linda breska tx

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Luboslav gerliczy tx

Marek Mitáček

LinkedIn

Marek mitacek tx

David Leška

Project & Program & Portfolio Lead Trainer

Zkušený projektový manažer. Řadu let pracoval na pozicích vedoucího Project Management Office, nebo jako Change Manager pro přední společnosti v Praze, Vídni, nebo Kansas City - USA.

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2011 až nyní | TAYLLORCOX
  • 2005 až 2011 | Telefonica O2
  • 1997 až 2005 | Siemens CEE

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

David leska tx

Harmonogram

  • 09:00 – 10:30

    Úvod do ITIL

    • Obsah ITIL Library
    • ITIL pro IT a Business
    • Klíčové koncepty Frameworku
    • Řízení dodávky IT služeb, ITIL vs. ITSM
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Lifecycle

    • 5 fází Lifecycle ITIL
    • Životní cyklus IT podrobněji
    • Role, kompetence (IT + Business)
    • Funkce a procesy ITIL podrobněji

    Akreditační schema

    • Další kurzy pro rozvoj
    • Zdroje: Šablony, Materiály

    Závěr

    • Doplňující FAQ
    • Prostor pro nákup knih
    • ITIL® Intro Leaving Awards Certificate

Seznámíte se s lektorem, jeho schopnostmi srozumitelně vysvětlit metodiku, přesvědčíte se o kvalitě materiálů, pohodlností a dostupností školících místností a profesionalitou celého týmu.

ITIL® podporuje optimální využití lidí, procesů a technologií. Proaktivní řízení a kontinuální zlepšování přispěje ke zvýšení kvality při současném snížení celkových nákladů.

Lepší organizace IT přináší vyšší spokojenost zákazníkůdíky víc profesionálnímu přístupu k plnění služeb.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 3 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ne.

ITIL Certifikace

ITIL Certifikace ITIL Certifikace


ITIL Certifikace

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Petra P.
  • 29.05.18
  • Česká zemědělská univerzita

Velmi dobré Intro do ITIL, skvěle odpřednášené. 

  • Pavel T.
  • 28.05.18
  • Blueghost

Opět naprostá spokojenost. 

  • Miroslav K.
  • 28.05.18
  • Kapsch

Dobrý úvod do problematiky. 

  • Lenka K.
  • 22.05.18
  • Benteler

Výborný kurz.

  • Lucie T.
  • 22.05.18
  • Benteler

Srozumitelné, vedeno zajímavě a k věci nenásilnou formou, nutí udržení pozornosti, časté opakování. Doporučuji dále.

  • Vladimír P.
  • 22.05.18
  • Benteler

Věcný, srozumitelný a kompetentní výklad.

  • Joel C.
  • 22.05.18
  • Benteler

Kurz má hlavu a patu, Intro do ITIL snad bylo pochopené.

  • Jan K.
  • 22.05.18
  • Benteler

Interaktivní kurz s aktivním školitelem.

  • Jaroslav R.
  • 22.05.18
  • Benteler

Skvělý introduction training k dané problematice. Dobré zapojení posluchačů pro udržení pozornosti.

  • Lucie R.
  • 22.05.18
  • Benteler

Děkuji za výběr názorných příkladů z praxe (přizpůsobeno naší firmě).

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?