ITIL® Intro

Atraktivní manažerský průřez celosvětově nejrozšířenější sadou osvědčených postupů pro řízení IT. Společnosti po celém světě profitují ze zavedení best practice ITIL, přidejte se! Výuka vedená ITSM Auditory, kteří mají unikátní zkušenosti s implementací. Vysvětlíme vám přínosy na nejběžnějších scénářích, které řeší každé IT oddělení.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

20Září 2019Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Poslední volná místa
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
1Listopad 2019Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
29Listopad 2019Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
13Prosinec 2019Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
16Leden 2020Čtvrtek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 3 000 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč

Komu je určen

ITIL® Intro Vás stručně a srozumitelně seznámí s celosvětově nejvíce uplatňovaným přístupem k IT Service Managementu

Úvodní kurz je díky své přehlednosti vhodný pro všechny, kteří chtějí vědět o čem ITIL® je. Pokud uvažujete o certifikaci, ale nejste si zcela jisti, jestli je pro Vás ITIL® tou správnou volbou, neváhejte a zúčastněte se úvodního kurzu, kde poskytneme základní informace o metodice a zodpovíme všechny Vaše otázky.

Není náhoda, že odborníci a manažeři na nejlépe placených pozicích v IT mají certifikát ITIL®. Všechny potřebné informace o praktických přínosech IT Service Managementu naleznete v tomto kurzu!

Cílová skupina

  • CIO, IT Management, IT Consultant
  • Project Managers, IT Auditors, IT Specialist, Service Desk
ITIL Intro kurz

Cíle kurzu

  • Naučíte se budovat strukturu a způsob řízení efektivního IT s pomocí ITIL;
  • Ukážeme, jak vytvářet trvalou přidanou hodnotu, plnit strategické cíle organizace;
  • Naučíme vás, kde hledat prostor pro zvýšení efektivity, maximalizaci investic a další...

Přínosy ITIL v organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?

  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

ITIL benefity

Harmonogram

  • 09:00 – 10:30

    Úvod do ITIL

    • Obsah ITIL Library
    • ITIL pro IT a Business
    • Klíčové koncepty Frameworku
    • Řízení dodávky IT služeb, ITIL vs. ITSM
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Lifecycle

    • 5 fází Lifecycle ITIL
    • Životní cyklus IT podrobněji
    • Role, kompetence (IT + Business)
    • Funkce a procesy ITIL podrobněji

    Akreditační schema

    • Další kurzy pro rozvoj
    • Zdroje: Šablony, Materiály

    Závěr

    • Doplňující FAQ
    • Prostor pro nákup knih
    • ITIL® Intro Leaving Awards Certificate

Seznámíte se s lektorem, jeho schopnostmi srozumitelně vysvětlit metodiku, přesvědčíte se o kvalitě materiálů, pohodlností a dostupností školících místností a profesionalitou celého týmu.

ITIL® podporuje optimální využití lidí, procesů a technologií. Proaktivní řízení a kontinuální zlepšování přispěje ke zvýšení kvality při současném snížení celkových nákladů.

Lepší organizace IT přináší vyšší spokojenost zákazníkůdíky víc profesionálnímu přístupu k plnění služeb.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 3 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ne.

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Vladimír Karas

Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.

  • 2017 - nyní TAYLLORCOX Trainer, Auditor
  • 2010 - 2017 Expert pro IT, Architecture a Security
  • 2005 - 2010 Director společnosti TTC Telekomunikace

Certifikace

ITIL® Training | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

ITIL® Intro™ (Certificate of Attendance) vydaný ATO (Accredited Training Organisation) TAYLLORCOX potvrzuje absolvování základního manažerského kurzu, pod vedením certifikovaného trenéra.

  • Bez certifikační zkoušky
  • Váš první ITIL® certifikát
  • Manažerský úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL
ITIL intro certifikát

ITIL® blog aktuálně

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejzajímavější o ITIL na YouTube

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ios android app tayllorcox

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Lenka G.
  • 29.07.19
  • Státní pokladna Centrum sdílených služeb

Super vhled do problematiky. 

  • Jan P.
  • 29.07.19
  • iXperta

Školení mi přineslo či naplnilo očekávání, v tom smyslu, že jsem se posunul v chápání jednotlivých částí ITILU jako celku. Za to díky. 

  • Luboš V.
  • 29.07.19
  • Quadient

Kurz splnil má očekávání, získat přehled o čem ITL je a v čem v praxi chybuji, výborný lektor. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 29.07.19
  • Freelancer

Po Intru chci pokračovat - výstup lektora, vynikající. 

  • Libor Š.
  • 29.07.19
  • Quadient

Školitel měl velmi vysoké znalosti, které doplňoval příklady z praxe. Reagoval na dotazy a aktivně se také ptal zda je vše jasné, případně doplnil. Poutavé prezentační dovednosti. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 02.07.19
  • Provident

Velmi dobrý. 

  • Jan H.
  • 01.07.19
  • Freelancer

Spokojen.

  • Jiří K.
  • 01.07.19
  • FN Motol

Získání celkového přehledu o řízení služeb. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.07.19
  • Freelancer

Kurz byl pro mne užitečný a přínosný a splnil mé očekávání. 

  • Radek K.
  • 01.07.19
  • FN Motol

Výborné to bylo. 

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?