Certifikace BigData

Organizace, které zpracovávají Big Data budou mít na palubě odborníky, kteří mohou pomoci maximalizovat obchodní příležitosti. Získejte zkušenosti a znalosti v prostředí Big Data.

    93 %průměrná úspěšnost

    Proč Vendor-neutral certifikace?

    Zajišťuje, že obchodní úspěch nezávisí na konkrétní technologii, a vy jste schopni nabídnout skutečnou obchodní hodnotu bez ohledu na vybrané technické prostředí. Proveďte lepší výběr a proveďte svou organizaci vývojovým technologickým prostředím.

    • Lepší výběr
    • Zabrění zablokování dodavatele
    • Nabídka skutečné obchodní hodnoty
    Proč Vendor-neutral certifikace?

    Certifikace

    Certifikace poskytuje přehled, klíčové koncepty a přístupy v oblasti datové analýzy.

    Poptávka po dovednostech v oblasti dat je v dohledné budoucnosti na stabilní trajektorii, tyto požadavky se rozšířily mimo IT do obchodních funkcí. Certifikace BDF je užitečná jako startovací akreditace pro profesionály, kteří hledají základní znalosti ve velkých datech.

    Certifikace

    Big Data 4 IT professionals

    Certifikace je také užitečná pro odborníky v oblasti IT, kteří vyvíjejí specializovanější obor v technologiích velkých dat.

    Big Data 4 IT professionals

    ★ Certification Highlights ★

    Investice

    Více než 75% společností investuje nebo plánuje investovat do velkých dat v příštích dvou letech.

    Investice

    Dovednosti

    Statistická analýza a data mining jsou druhou dovedností, kterou společnosti a náboráři hledají po celém světě, a to nejprve v mnoha hlavních regionech.

    Dovednosti

    Cílová skupina

    Zvyšují se odborné znalosti v oblasti marketingu, prodeje, analýzy managementu a analýzy bezpečnosti informací.

    Cílová skupina

    Poptávka

    V příštích 5 letech se očekává 33% růst poptávky po digitálních a analytických talentech. 30% náboru IT v roce 2016 bude v BI / analytice.

    Poptávka

    Cíle

    Organizace mají pro iniciativy v oblasti velkých dat obvykle více cílů, tzn. lepší zákaznické zkušenosti (64%), zefektivnění procesů (47%), cílenější marketing (47%), snížení nákladů a lepší zabezpečení (23%).

    Cíle

    Chcete získat dárek k narozeninám?