ISO 20000 Foundation

Certifikační kurz ISO/IEC 20000 Foundation pokrývá komplexní systém řízení IT. V tomto školení jde o základní pochopení struktury a požadavků mezinárodní normy pro řízení IT Service Managementu: ISO 20000-1 v kontextu metodiky ITIL. Vše si osvojíte na příkladech z praxe. Ukážeme vám, jak a proč by měla organizace přijmout požadavky normy ISO 20000-2 za účelem poskytování efektivního řízení a kontinuálního zlepšování IT služeb.

+1000
Absolventů
+800
Organizací

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

8Duben 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost 50 %
Jazyk Česky
Cena před slevou 21 700 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
12Srpen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 21 700 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
14Říjen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 21 700 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
9Prosinec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 21 700 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč

Komu je určen

kurz ISO 20000 Foundation

ITIL a ISO 20000 jsou 2 strany jedné mince v oblasti řízení IT.

Zatímco ISO 20000 vám odpovídá na otázku "co" dělat, ITIL vám ukáže "jak" to dělat. 

ISO 20000 vás naučí, jak navrhnout / implementovat a rozvíjet funkční systém pro řízení IT služeb i produktů, ITIL obsahuje přesně ty doporučení (best practice), které jsou osvědčené pro nastavení přesně těchto procesů zakotvených v ISO 20000. 

A to není vše, v tomto kurz vás naučíme používat standard ISO 20000 jako pomocný nástroj v IT organizacích pro návrh, vývoj a správu IT produktů a služeb.

Proč ITSM ISO 20000

Co Vás kurz naučí

  • Jak na strategické řízení IT, cíle a procesy s tím spojené
  • Základní požadavky na SMS (Service Management System)
  • Jak na uživatelskou použitelnost aplikací a jak definovat rozsah
  • Jak na interní a certifikační audity, průběh v celém životním cyklu ITSM
  • Vztah ISO 20000 k ITIL® a dalším, jako je ISO 9001, ISO 22301, ISO/IEC 27001

Benefity ISO 20000

Pochopíte vztah, mezi metodikou ITIL a standardem ISO 20000

Dokážete aplikovat osvědčené ITSM postupy a aplikovat správně metodiku na všech úrovních organizace.

Naučíte se vypracovat GAP analýzu a navrhnout plán implementace požadavků ISO 20000. Zvládnete identifikovat potenciální problémy, které omezují použitelnost IT Service Managementu. Ukážeme vám, jak je eliminovat a jak dosáhnout na ISO 20000 certifikaci.

Budete schopni popsat a nastavit rozsah, cíle a procesy podle jednotlivých částí normy. Vypracujete si vlastní manažerskou zprávu evaluace na základě KPI ukazatelů. Na základě reportu budete schopni dále plánovat a realizovat rozvoj systému řízení IT produktů a služeb.

Benefity ISO 20000

Harmonogram kurzu ISO 20000 Foundation

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 17:00

    Úvod do ITSM

    • Normy ISO 20000
    • Certifikační schéma

    Service management System

    • Procesy a požadavky

      Jak nastavit procesy se standardy ISO
      ISO/IEC 20000-1 Service management system requirements
      ISO/IEC 20000-2 Guidance on the application of service management systems
      ISO/IEC 20000-3:2012 Guidance on scope definition and applicability of ISO/IEC 20000-1.

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 17:00

    ITIL vs ITSM

    • Mapování požadavků ISO 20000
    • Jak splnit požadavky s pomocí ITIL

    Implementace ISO 20000 krok za krokem

    • Příklady v celém životním cyklu ITSM

    To nejdůležitější z dalších norem a standardů

    • ISO/IEC TR 20000-5Exemplar implementation plan for ISO/IEC 20000-1
    • ISO/IEC 20000-6:Requirements for bodies providing audit and certification of service management systems
    • ISO/IEC 20000-11 Guidance on the relationship between ISO/IEC 20000-1 and service management frameworks: ITIL®

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 16:15 – 16:15

    Leadership

    • Plánování a vyhodnocení

    Certifikace

    • Cvičný test a vyhodnocení
    • Oficiální zkouška ISO 20000 Foundation

ISO 20000 Foundation kurz vám ukáže jak správně realizovat nasazení integrovaného procesního přístupu pro efektivní poskytování IT služeb za účelem uspokojení potřeb businessu a zákazníků.

  • Délka bloku 45 minut
  • Vyučovacích hodin 2 hodin
  • Občerstvení An
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Kurz nevyžaduje vstupní předpoklady. Znalost ITIL v minimální úrovni ITIL Intro doporučujeme.

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Marek Mitáček

Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB. 

Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX

  • TAYLLORCOX
  • Český Telekom
  • GiTy - Interní Auditor / Consultant

LinkedIn

Jan Cuřín

Absolvent ČVUT FEL, následně poradce s mezinárodním přesahem v oblasti implementace a optimalizace systému řízení informační (ITSM) a kybernetické (ISMS) bezpečnosti. Získané zkušenosti aplikuje z pozice akreditovaného Lead Auditora v oblastech IT Service Managementu, ISMS a GDPR.

Potřebujete rychlou odpověď na otázku? Neváhejte nám napsat a zeptat se. Umíme pomoci s řadou případných problémů. Praktické tipy a rady získáte přímo od našich Auditorů. Je to tak jednoduché. Stačí položit dotaz.

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Luboslav Gerliczy

  • 2014 - nyní SCRUM, Agile, PRINCE2 Approved Trainer (TAYLLORCOX)
  • 2011 - 2013 Project Leader (Česká Pojišťovna)
  • 2009 - 2010 Manager (Hewlett-Packard)
  • 2006 - 2008 Project Manager (Fujitsu Siemens)
  • 2003 - 2006 Software Engineer (Lion Bridge)

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

Certifikace

ISO 20000 Foundation Certifikace | ISO 17024 Accredited

Certificate of Attendance

ISO 20000 Foundation od TAYLLORCOX je mezinárodně akreditovaný certifikát

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ISO/IEC 20000-1:2018" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX. Jsme ISO / Axelos / PeopleCert Certified Partner

Formát zkoušky:

  • Výběr správné odpovědi
  • 40 otázek v rámci certifikace
  • Minimální úspěšnost: 26 správných odpovědí ze 40 (65%)
  • Délka zkušky: 60 minut. Politika uzavřené knihy. Certifikát v ceně kurzu
    Certifikace ISO 20000 Foundation

    Aktuálně ze světa ITSM

    Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

    Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

    Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

    Zobrazit celý článek

    Nová generace normy ISO 20000-1:2018

    Nová generace normy ISO 20000-1:2018

    Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Fast Track na ITIL 4 Foundation

    Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

    ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

    ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

    Zobrazit celý článek

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

    Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, který se již brzy dostane i k vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

    Zobrazit celý článek

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

    Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

    Zobrazit celý článek

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

    Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

    Zobrazit celý článek

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

    Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

    Zobrazit celý článek

    ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

    ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

    Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

    Zobrazit celý článek

    ITSM aplikace (Android + iOS)

    Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

    Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

    Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

    • PRINCE2®, MSP®, MoP®
    • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
    • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

    iOS, Android slovník >

    ITSM aplikace (Android + iOS)

    Jak kurz hodnotí absolventi?

    V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

    Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

    Vaše hodnocení
    *****

    Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

    Zavolejte nám a my vám poradíme.

    Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

    *položky označené hvězdičkou jsou povinné

    Chcete získat dárek k narozeninám?