ISO/IEC 20000 Interní Auditor

ITSM ISO 20000 je procesní model určený pro řízení a správu IT procesů. Využívají jej společnosti jako IBM, Shell, O2, Toyota, Visa a další. Proč? Best-practice ITIL® se v organizacích nejlépe uplatňuje právě v procesním modelu normy ISO 20000.

+100
Absolventů
+70
Organizací
99%
Doporučuje

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

12Srpen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
14Říjen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč
9Prosinec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 24 293 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč

Komu je určen

ISO 20000 Interní Auditor je nejnovější program v oblasti IT Service Managementu. 

Cílovou skupinou jsou absolventi ITIL® Foundation. Pokud zkombinujete znalosti ITIL & ITSM získáte know-how: co je nutné udělat (ISO 20000), jak to udělat (ITIL), aby byla výsledekm efektivní - manažersky řízená organizace.

Nejčastější absolventi jsou z řad:
  • IT manažerů
  • Interních auditorů
  • Projektových manažerů z oblasti IT
  • Vlastníků IT procesů, nebo IT služeb (ITSM)
  • Zaměstanci zodpovědni za procedury a systémy řízení IT služeb
Komu je určen

Co vás kurz naučí

  • Definovat pokyny pro systém řízení IT služeb služeb;
  • Nastavit správně IT služby a sovisející smluvní vztahy;
  • Dokážete standardizovat politiky, procesy IT Service Managementu;
  • Zvládnete nastavení principů a procesů pro návrh, přechod, provoz a zlepšování ITSM.

Přínosy pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

Přínosy pro organizaci

ITIL a ITSM aktuálně

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, který se již brzy dostane i k vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

To musíte mít

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Robert
  • 05.09.17
  • Eduspa College

Výborný kurz, vybral jsem si na základě obsahu.

  • Irena H.
  • 20.01.17
  • Vodafone, a.s.

Školitel byl naprosto úžasný. Dámy kolem nás úžasně běhaly, příjemné a vřelé!

  • Jiří V.
  • 16.11.16
  • TTC Teleport

Naprostá spokojenost.

  • Ondřej Š.
  • 16.11.16
  • Státní zemědělský intervenční fond

Vynikající kurz zaměřený jak na standardy, tak na praxi. Mohu jen doporučit.

  • Petr H.
  • 16.11.16
  • Státní pozemkový úřad

Školitel přednášel velmi dobře a často přinášel příklady z praxe. Dobře odpovídal na dotazy.

  • Marek P.
  • 07.10.15
  • Správa základních registrů

Kurz splnil očekávání, děkuji lektorovi a vřele doporučuji . 

  • Igor J.
  • 07.10.15
  • Správa základních registrů

Kurz splnil účel i moje očekávání. Lektor měl zajímavý a výstižný přednes. Děkuji, jsem velice spokojen.

  • Aleš S.
  • 07.10.15
  • ScanService

Plnohodnotný kurz. Doporučuji!

  • Irena H.
  • 07.10.15
  • Vodafone

Školitel byl naprosto úžasný. Dámy kolem nás úžasně běhaly, příjemné a vřelé !

  • Roman T.
  • 12.06.15
  • Magistrát hl. m. Prahy

Kurz mi přinesl nové poznatky, které vyučuji v praxi.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?