Scrum⁴ Marketing & Sales

Scrum⁴ Sales je exklusivně navržený kurz pro potřeby Business & Marketing oddělení. Agilní transformace v organizaci má své specifické potřeby a očekávání, které ve standardních kurzech, jako je Scrum Master / Product Owner nejsou pokryté. Ukážeme vám osvědčené best practices, které vám pomohou podpořit a následovat vaši společnost po cestě agilní transformací.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen Scrum⁴ Sales

Všem, kteří chtějí porozumět agilnímu prodeji a rámci Scrum. Kurz pokrývá také běžné výzvy spojené s aplikací rámce pro sales tým.

Mezi absolventy patří:

  • Sales Managers
  • Sales Business Developers
  • Sales Key Account Managers
Scrum pro obchodní manažery a marketingové specialisty

Benefity kurzu Scrum Marketing & Sales

Vysoce interaktivní program předává unikátní zkušenosti v oblasti agilního řízení a Strumu specificky zaměřeném na potřeby a výzvy Marketingových i obchodních ředitelů / manažerů. 

Skrze praktické příklady a simulace, které reflektují reálné situace, získáte cenné znalosti a dovednosti, které pomohou efektivněji zvládat jakékoli projekty, ale k tomu i řešit typickou problematiku Marketingu a Obchodu v souladu s potřebami Scrum teamů, které podporujete.

Během výuky zažijete simulované situace typické pro agilní marketingové projekty, což vám pomůže procvičit si nové koncepty a techniky okamžitě v praxi. Získáte hlubší porozumění potřebám Scrum Teamu na prostředí lidských zdrojů a naučíte se efektivněji řešit výzvy, které s sebou tato práce přináší.

Jedním z hlavních cílů programu je také předání praktických zkušeností z reálných adopcí agilních metodik a Scrumu v podobných prostředích. Akreditovaný lektor sdílí své zkušenosti a know-how z praxe, což pomáhá lépe navnímat, jak implementovat agilní přístupy do vašeho individuálního pracovního prostředí a efektivně jej využívat.

Scrum v oddělení marketingu a obchodu prakticky

Co vás kurz naučí

  • Osvojit si agilní přístup k řešení typických obchodních situací
  • Zakotvit základní principy Scrum v oblasti prodeje a marketingu
  • Jak si zajistit během mítinků požadované výstupy a tím zvýšit úspěšnost projektů
  • Řídit rizika, eliminovat nejčastější bariéry, které snižují benefity agility (case study)

Přínosy Scrum⁴ Sales v organizaci

Absolventi si na kurzu nejvíce cení toho, že je vysoce interaktivní a kolaborativní. Odnesete si cenné odpovědi na otázku: jak může Scrum pomoci v obchodu, marketingu a jejich projektech?

Díky agilitě vám pomůžeme dostat se blíž k Vašemu externímu zákazníkovi a tím i jeho spokojenosti. Spokojený zákazník se vrací, doporučuje váš produkt nebo mu zůstává věrný. A o to v obchodu a marketingu jde v první řadě, jenom tak můžeme generovat zisk a růst na trhu, že? Ale pozor, i agilita má konkrétně pro obchod a marketing svá specifická rizika, která je třeba řídit, abychom uspěli.

Scrum pro řízení obchodních a marketingových aktivit

Harmonogram kurzu

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 12:00

  • Nastavení způsobu práce teamu
  • Jak volit ideální přístup pro konkrétní projekty
  • Proč Scrum v Sales a Marketingu
  • Běžné agile přístupy rizikové pro Sales a Marketing a jak je nahradit

13:00 – 17:00

  • Odpovědnosti agilních sales&marketing rolí
  • Agilní leader a jak může ovlivnit úspěch teamu
  • Druhy mítinků
  • Běžné problémy s vedením agilních mítingů a jak na ně

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 12:00

  • Artefakty a závazky, jak je řídit pro Sales & Marketing
  • Story mapping pro sales backlog a customer journey logiku
  • Impact mapping

13:00 – 17:00

  • Jak naplno využít agile
  • Case studies
  • Efektivní segmentace klientů, funkční retence
  • Agilní KPIs pro Sales a Marketing
  • Mýty a fakta

Shrnutí, závěr

  • Identifikace individuálních výstupů
  • Řešení, která můžete ihned implementovat

Scrum⁴ Marketing & Sales obsahuje mnoho praktických příkladů, cvičení a nástrojů.

Dále zde naleznete šablony a tipy pro facilitační techniky, které pomáhají s vedením projektů.

V rámci školení pravidelně shrnujeme klíčové znalosti pro test, ale i pro praxi. 

V neposlední řadě rozvíjíme tvorbu individuálních řešení, které lze aplikovat ihned do praxe.

  • Délka bloku 60 minut
  • Vyučovacích hodin 16 hodin
  • Občerstvení Ano, oběd 12.00 - 13.00
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Kurz nevyžaduje vstupní předpoklady. Znalosti a praktické zkušenosti Scrumu tak nejsou podmínkou, ale můžou být výhodou. 

    Základem kurzu Scrum⁴ Marketing & Sales je metodika Scrum v rozsahu obdobném Scrum Master. Kurz je však přizpůsoben prostředí pracovníkům HR. P

    Přidanou hodnotou jsou témata, projekty typické pro marketing a prodej. Ve skupinových kurzech navíc účastníci těží ze sdílení a výměny zkušeností.

    Znalost anglického jazyka alespoň v základu - materiály jsou dostupné pouze v anglickém jazyce. 

    Přečtením materiálu Scrum Guide zvýšíte efekt školení pro Vás i ostatní v kurzu.

Petr Valenta

Skills: tailoring best practices PRINCE2, Scrum, P3O, MSP a MoP včetně embedingu metodiky na konkrétní projekty. Zkušený coach, consultant, auditor voblasti realizace strategií a vedení lidí.

Specializace_

  • Agile consultant
  • Coach ICF / Auditor
  • Scrum Approved Trainer
  • PRINCE2 Approved Trainer
  • Accredited Consultant for PPM Portfolio
  • P3O trainer Project Program Portfolio Manager


Lucie Knotová

Od roku 2004 se pohybovala po velkých nadnárodnich korporacich v oblasti finančnictví, pojišťovnictví, bankovnictví a farmacie. Vedla rozsáhlé projekty na národní, regionální (CEE) i mezinárodní úrovni a vyzkoušela si několik nižších i vyšších manažerských pozic u nás i v zahraničí, dokonce i na na úrovni Globálního vedení 2 světových jedniček (200k zaměstnanců).

Pracovala v různých business oblastech jako je např.: OpEx, HR, Customer service, Operations, Strategické řízení a plánování, R&D, Inovace, Řízení kvality a procesů, Projektové řízení, Řízení portfolií a PMO, Krizový mgmt, podílela se aktivně na rozsáhlých procesech Změny kultury a Agilní transformace.

Na globální úrovni měla možnost spolupracovat s Big 5 prominentní konzultantskou skupinou, jmenovitě s Mckinsey a Deloitte. Dále také s partnery jako Gartner consulting a Silicon Valley hub. V oblasti OpEx ušetřila svým zaměstnavatelům a klientům na realizovaných Business casech přes 8Mio Euro.

Postupně si vyzkoušela na vlastní kůži rozdíly v řízení typické pro velké společnosti a různé národnosti, světadíly a kultury, řídila teamy ve všech regionech (EMEA, APAC, NALA).

Jako konzultant, coach a trenér působí několik posledních let. Je držitelem mezinárodních certifikátů Scrum.org: Scrum master I, II a III, Product owner I a II, PAL, PSFS, dále Less, Six sigma black belt, ITIL Practicioner, a Prince 2 Practicioner.

Exam

Průběh certifikace Scrum⁴ Sales

Závěrečná zkouška má formu písemného testu s výběrem správné odpovědi z testovacích otázek, konkrétní parametry:

  • 40 otázek, 90 minut
  • politika uzavřené knihy
  • jazyk zkoušky: čeština / angličtina 
  • úspěšná certifikace = min. 26 ze 40 správných odpovědí (65%)
Exam

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?