ITSM ISO 20000 je procesní model určený pro řízení a správu IT procesů. Využívají jej společnosti jako IBM, Shell, O2, Toyota, Visa a další. Proč? Best-practice ITIL® se v organizacích nejlépe uplatňuje právě v procesním modelu normy ISO 20000.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněKnihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.
09:00 – 17:00
09:00 – 17:00
Školení je zaměřeno na seznámení účastníků s normou ISO/IEC 20000 a přípravou na provádění interních auditů, s cílem poskytnout praktické dovednosti a znalosti potřebné pro úspěšnou implementaci a správu systému řízení služeb. Účastníci po absolvování získají certifikát interního auditora ISO/IEC 20000.
ISO 20000 Foundation
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Absolvent ČVUT FEL, následně poradce s mezinárodním přesahem v oblasti implementace a optimalizace systému řízení informační (ITSM) a kybernetické (ISMS) bezpečnosti. Získané zkušenosti aplikuje z pozice akreditovaného Lead Auditora v oblastech IT Service Managementu, ISMS a GDPR.
V rámci certifikace musí prokázat znalosti principů a procesů systému řízení služeb IT dle normy ISO/IEC 20000 a schopnost aplikovat je při interním auditu. Zkouška ověřuje nejen teoretické porozumění, ale i praktické dovednosti spojené s hodnocením souladu a efektivity procesů IT Service Managementu.
Formát zkoušky:
Délka: 60 minut
Počet otázek: 30
Minimální úspěšnost: 18 bodů (60 %)
Jazyk: čeština
Typ otázek: multiple choice (vždy jen 1 správná odpověď)
Další podmínky: „closed book“ – není povoleno používat žádné materiály
PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 28 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Naprostá spokojenost.
Přínosné a zábavné podání tématu, s praktickými ukázkami.
Kurz formou řízeného průvodu normou - splnil očekávání a potřeby vs. praxe. Výborný školitel.
Díky školiteli je kurz interaktivní a velmi poutavý.
Výborný kurz, vybral jsem si na základě obsahu.
Školitel byl naprosto úžasný. Dámy kolem nás úžasně běhaly, příjemné a vřelé!
Naprostá spokojenost.
Vynikající kurz zaměřený jak na standardy, tak na praxi. Mohu jen doporučit.
Školitel přednášel velmi dobře a často přinášel příklady z praxe. Dobře odpovídal na dotazy.
Kurz splnil očekávání, děkuji lektorovi a vřele doporučuji .
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?