ITIL 4+ Stakeholders Masterclass

Získejte nejnovější znalosti a vypilujte si k dokonalosti techniky, které z vás udělají impozantního manažera vztahů se zákazníky. V kurzu ITIL 4+ Stakeholder Masterclass vám ukážeme to nejlepší z ITIL 4 pro vaši manažerskou roli a řešení typických úkolů s IT departmentem.

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Cílová skupina

ITIL 4+ Stakeholders Masterclass je určen všem na pozici manažera vztahů se zákazníky. Zejméně těm, kdo jsou mimo IT, ale v nějakém vztahu k IT službám.

Získejte nejnovější znalosti a vypilujte si k dokonalosti techniky, které z vás udělají impozantního manažera vztahů se zákazníky. V kurzu ITIL 4+ Stakeholder Masterclass vám ukážeme to nejlepší z ITIL 4 pro vaši manažerskou roli a řešení typických úkolů s IT departmentem.

  • Zvýšení rychlosti inovací
  • Digitalizace finálních produktů a služeb organizace
  • Zvýšení užitné hodnoty IT služeb pro jejich uživatele
  • Zavádění nových forem práce a digitalizace IT departmentu
Axelos ITIL Maturity Model Masterclass for Stakeholders

Benefity

ITIL 4 mluví o řešení všudypřítomých velkých výzev. Má je sice popsané v jednotné struktuře, ale bez praktických ukázek.

Přínosy pro organizaci

Dodávat IT služby znamená digitalizovat IT. Postavit Value Streamy. Prioritizovat práci a řídit dodavatele. Zde budete pod dohledem Accredited Consulting Partnera řešit 4 zásadní manažerské úkoly v roli, která je mimo IT, ale v nějakém vztahu k IT službám.

Co si z Masterclass odnesete vy

Manažeři si nejvíce cení toho, co se nikde jinde nedozví. Konkrétně jde o 34 practices přiřazených pro jejich roli a procesy. Jedná se o „blueprinty“ na řešení problémů, kterým dnes čelí defacto každá organizace. Ať už potřebujete něco postavit, navrhnout, nebo vylepšit. Vše perfektně popsané a vysvětlené: jak s "practices" pracovat, jak mají fungovat a jak jim přiřadit role.

ITIL 4 Masterclass od Axelos Consulting Partnera TAYLLORCOX

Upgrade z ITIL v3?

Masterclass jako nástroj na transition z ITIL v3 Lifecycle na ITIL 4 Service Value System? Ano!

Oproti ITIL v3 je v nové verzi ITIL 4 vše nové, přepsané. Jde o největší update za posledních 12+ let. V ITIL v3 bylo jasně dané procesní schéma a doporučení pro manažerské role. V ITIL 4 si musíte skrz Value Streamy svůj „systém“ vytvořit sami. 

V těchto Masterclass vás naučíme jak. Pomůžeme vám přejít z ITIL v3 na ITIL 4. Zachováme hodnoty, které máte. Ochráníme vaše předchozí investice. Máme vyladěné postupy transferu z  „waterfall“ verze ITIL v3 na nové Value Streamy.
transition z ITIL v3 Lifecycle na ITIL 4 Service Value System

Harmonogram

 09:00 - 12:30

Essential z 34 Practices

  • Service Desk
  • Incident management
  • Supplier management
  • Knowledge management
  • Relationship management
  • Service level management
  • Service request management
  • Service catalogue management

12:30 - 13:30

Oběd | Lunch Menu

13:30 - 16:30

ITIL Maturity Model

  • Practices v praxi
  • ITIL 4 Assessment

16:30-17:00

Závěr

  • Dotazy
  • Vhodné navazující konzultace

Představíme vám jak použít to důležité z „34 Practices“ - nejrevelantnějších doporučení pro manažery vztahů se zákazníky.

Žádný suchý výklad. Ale certifikovaní profesionálové z ITIL ACO (Accredited Consulting Organisation) vám ukáží, jak vyřešit problémy a oblasti týkající se témat viz agenda kurzu.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 8 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Assessment ITIL Maturity Model
  • Předpoklady

    ITIL 4 Foundation + vyšší

Materiály

ITIL 4+ Masterclass je workshop postavený na výběru z 34 Practices ITIL 4 a manažerské práci s nástrojem ITIL Maturity Model Assesment Tool.

Naše know-how by chtěli mít i jiné školící organizace. Ale nemohou. Jedině TAYLLORCOX kromě akreditovaných školení ATO (Accredited Training Organisation) disponuje certifikovanými profesionály na ITIL consulting a získal status ACP (Accredited Consulting Organisation) přímo od vlastníka metodiky - Axelos. 

V ČR i SK jsme jediní. A celosvětově jedna z prvních Accredited Consulting Organisation pro ITIL 4. Toto ocenění klientům deklaruje nejvyšší profesionální služby v oblasti ITIL.
ITIL 4+ Masterclass workshop

ITIL Accredited Consultants

Eduard Pitka

Project & Program & Portfolio Auditor & Lead Trainer

Autor mnoha praktických materiálů a šablon pro tyto a další metodiky z portfolia Best Management Practice - Axelos, s oceněním EXIN Platinum Partner!

Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!

  • 2018 - P3M3 Assesor
  • 2014 - MoP Approved Trainer
  • 2010 - PRINCE2, MSP Approved Trainer
  • 2007 - Senior Project Manager / Consultant

Petr Kos

Zkušenosti na manažerských postech předává v bankovním, Telco, inženýrském, konzultačním, IT, nebo automotive sektoru. Jeho služby využívají přední společnosti z žebříčku Czech TOP 100 zaměstnavatelů.

  • IT4IT Trainer
  • ITIL & ITSM Trainer
  • ISO 20000-1 Auditor
  • Axelos Consulting Partner pro P3M3 a ITIL Maturity Model

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Novinky

Ceny zkoušek PeopleCert vyletí nahoru. Jak ušetřit tisíce?

Ceny zkoušek PeopleCert vyletí nahoru. Jak ušetřit tisíce?

PeopleCert koupil Axelos a chystá výrazné zdražení od 1.2.2022. Ke zkouškám přidává povinné e-Booky. Zcela ruší papírové testy. Online zkoušky budou výrazně dražší a nově si připlatíte i za cvičné...

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

DevOps: od simulace k realitě za 1 den

DevOps: od simulace k realitě za 1 den

Jak získat podporu pro DevOps transformaci? Docela lehce. Dá se říci, že pomoc je „na dosah“. DevOps konzultace, školení a simulační workshopy společnosti TAYLLORCOX pomáhají organizacím vytvořit...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zkušenosti z DevOps simulation workshopu (G2G3)

Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • F.
  • 07.10.21
  • Gordic
Digitalizujeme náš byznys a procesy. Jenže co chceme vědí lidé z byznysu, ale už ne IT. Díky Co-Created Value „Practices“ nám TAYLLORCOX ukázal, jak vytvořit společný tým byznysu a IT. Získali jsme řadu doporučení pro ne zcela ideální tým. A teď dokážeme budovat rychlé a především funkční týmy. A to je největší hodnota.
  • K. C.
  • 07.10.21
  • Meddi Hub
Konečně jedeme na plný plyn. Díky Fast Development „practices“ máme neskutečně rychlý a hlavně agilní vývoj. Konečně u nás funguje Design Thinking. Prototyping. User Experience. Minimum Valuable.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?