ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes potýká každá organizace. Získejte zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím. S podporou Agile, DevOps a Enterprise Architecture. Na praktických příkladech v JIRA.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3.
Dynamické dvoudenní školení, kde spojíme teorii s praktickou aplikací prostřednictvím cvičení s nástrojem Jira Service Management. Zapojíte se do praktických cvičení navržených k posílení konceptů ITIL4 a využijte intuitivní funkce nástroje Jira. Ponořte se s námi do reálných scénářů, řešte incidenty, problémy a změny a zlepšujte dodávku služeb. Provedeme optimalizací pracovních postupů, vytvářením poutavých dashboardů a automatizací úkolů. Zažijete na vlastní kůži, jak Jira zefektivňuje procesy incident managementu, problem managementu a change managementu, a zvyšuje celkovou efektivitu.
09:00 – 13:00
13:00 – 13:30
Pauza na oběd
13:30 – 17:30
09:00 – 13:00
13:00 – 13:30
Pauza na oběd
13:30 – 17:30
V rámci školení projdete skutečnými scénáři odrážejícími složitosti digitalizací IT služeb. Od řízení požadavků na služby po řešení incidentů a problémů až po provádění změn s nástrojem Jira vás vybaví akčními dovednostmi pro okamžité použití. Kromě Jira budeme rovněž používat inovativní technologie AI, díky kterým se naučíte získat podněty pro efektivní řešení situací a optimalizaci procesů.
Ne
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?