ITIL 4 Foundation

ITIL4 je doslova evolucí stávající verze ITIL v3. Oproti starším aktualizacím umožňuje flexibilní přechod na nový styl řízení IT služeb (IT Service Management), který vyžaduje moderní digitální doba. Aktualizace (zatím jen EN verze) reaguje na turbulentní a složité IT prostředí, ve kterém se dnes nacházíme. Přináší zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

29Červenec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost 50 %
Jazyk Česky
Cena před slevou 16 557 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
12Srpen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 16 557 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
26Srpen 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 16 557 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
9Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 16 557 Kč
Cena bez DPH 12 200 Kč
23Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 17 557 Kč
Cena bez DPH 13 200 Kč

Cílová skupina

ITIL 4 Foundation kurz je určen všem IT manažerům, konzultantům a ostatním profesionálům, kteří si potřebují osvojit framework IT Service Managementu, nebo chtějí upgradovat své znalosti na nejnovější verzi ITIL.

ITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3. 

Na jakých pozicích uplatníte tento kurz s ITIL 4 procesy?
  • IT Management (správa IT)
  • IT Consuting (nastavení a optimalizace IT)
  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty)
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby)
  • Enterprise Architekti (návrha rozvoj podnikové architektury)
ITIL 4 Foundation target group

ITIL v3 bridge

Jak přejít z ITIL v3, nebo ITIL 2011 Foundation certifikace na ITIL 4?

ITIL 4 Update nemá ve své struktuře žádný specifický "transition" modul, který by vám zajistil přechod z ITIL v3 na ITIL 4 certifikaci.

Nová verze ITIL přichází po více jak 10 letech, ve zcela nové struktuře, včetně nových akcelerátorů a modulů. Proto z vlastní zkušenosti nedoporučujeme 1-2 denní zkrácené kurzy, ale absolvování celého programu ITIL 4.

Naše kurzy jsou připraven tak, aby byl zajištěn bezproblémový přechod z ITIL v3 na ITIL 4. Ochráníte tak investice vložené do školení, posílíte kariériu Service Managera a budete schopni zlepšit výkon vaší organizace díky zbrusu novým best practice.

ITIL v3 to ITIL 4 bridge

Máte již ITIL Foundation certifikát?

Jestliže jste v minulosti získali pouze kurz ITIL v3 Foundation (nebo starší), je absolvování nové verze ITIL 4 Foundation doporučeno. Jde o nejjednodužší způsob, jak přejít na nový systém kreditů dle ITIL 4 Scheme.

V nové verzi je řada nových materiálů, technik a postupů, které je nutné si osvojit a prokázat úspěšným složením ITIL 4 certifikace. Druhou možností je pokračování ve stávajícím schématu ITIL v3 tak, abyste získali 17 kreditů, které vám pomohou přejít na verzi ITIL 4 s pomocí modulu ITIL Management Professional Transition. 

ITIL procesy

Co vás kurz naučí

  • Budete skvěle připraveni na certifikaci
  • Získáte přehled o principech ITIL 4 evoluce
  • Naučíte se pracovat se Service Value Chain ITIL
  • Využijete potenciál ITIL v kombinaci s DevOps, Agile, Lean IT atd..

Training Pack

Co obsahuje ITIL 4 courseware u TAYLLORCOX

Připravili jsme pro Vás speciální "courseware" education kit: ITIL 4 Foundation - Pro Edition

Všichni účastníci obdrží Pracovní sešit ITIL 4 Foundation, který obsahuje kompletní materiály dle akreditovaného syllabusu, doplněný o poznámky, případové studie a cvičné testy..

Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:

  • Glosář ITIL 3/4
  • Pre-course materiály
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výuka)
  • Karty s procesy, předvyplněné šablony
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiální zkouška
ITIL 4 Foundation courseware

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Key Concept of ITSM

    • Service, Customer / User
    • Creating value with Organisation
    • Service Management Utility / Warranty
  • 10:30 – 10:15

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Key Concept of ITSM II.

    • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
    • Service Offering, Service Provision
    • Service Relationship Management, Service Consumption
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Key Concept Value Creation

    • Cost, Value
    • Outcome, Output, Risk
    • Organisation, Utility, Warranty
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    7 ITIL Guiding Principles

    • Focus on value
    • Start where you are
    • Optimise and automate
    • Think and work holistically
    • Keep it simple and practical
    • Collaborate and promote visibility
    • Progress iteratively with feedback

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    4 ITSM dimensions

    • Partners and Suppliers
    • Organisations and People
    • Information and Technology
    • Value Streams and Processes
  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    ITIL Service Value Chain

    • Service Value Streams
    • Plan, Improve, Engage, Design,
    • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Service Relationship

    • Service Offering
    • Service Provision, Consumption
    • Service Relationship Management
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Important ITIL terms

    • Availability, IT Asset
    • Configuration Item, Change
    • Event, Incident, Problem, Known Error

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Purpose of key ITIL Practices

    Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

  • 10:30 – 10:45

    Coffee Break

  • 10:45 – 12:15

    Purpose of key ITIL Practices

    Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Key Practices in Service Value Chain

    Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

  • 14:45 – 15:00

    Coffee break

  • 15:00 – 17:00

    Certification

    • ITIL 4 Foundation Exam

Intenzivní 3 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Angličtina pouze.
  • Předpoklady

    Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.

    Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. V případě zájmu o českou verzi doporučujeme ITIL v 3 Foundation.

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Vladimír Karas

Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.

  • 2017 - nyní TAYLLORCOX Trainer, Auditor
  • 2010 - 2017 Expert pro IT, Architecture a Security
  • 2005 - 2010 Director společnosti TTC Telekomunikace

Certifikace

ITIL 4 Foundation certifikace | Axelos accredited

Formát zkoušky

Certifikace probíhá formou písemného testu a skládá se poslední den kurzu. Jejím účelem je přezkoumání znalostí principů, procesů a 4 dimezní ITSM. 

Certifikát ITIL 4 Foundation je podmínkou pro jakýkoliv navazující modul ITIL Management Professional a ITIL Strategic Leader, které jsou branou k získání nejvyšší kvalifikace Master ITIL.

Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.

  • Počet otázek: 40
  • Délka testu: 60 minut
  • Min. úspěšnost: 65% (26 ze 40)
  • Pomůcky: Ne. Politika uzavřené knihy.
  • Materiály kurzu / certifikace: pouze v angličtině
  • Kvalifikační přepoklady: Nejsou. Všeobecná znalost IT výhodou.

Více o certifikaci

ITIL 4 exam

ITIL aktuality

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Nejzajímavější z ITIL na Youtube

iOS & Android App

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ITIL 4 mobilni aplikace

ITIL 4 kniha

Nově vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je nyní k dispozici v našem obchodu. Doporučujeme zakoupit na kurzu.

Jde o první oficiální publikaci věnové metodice ITIL ve verzi 4. Na praktických příkladech vás seznámí s nejnovějším přístupem osvědčených best practice pro správu a řízení IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určena pro organizace bez rozdílu odvětví a velikosti. 

V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.

Zakoupit knihu >

ITIL 4 kniha

Proč ITIL 4 od TAYLLORCOX?

Ukážeme vám ITIL 4 na steroidech. Na reálné simulaci.

Formou unikátních praktických ukázek (ze simulace Mars Lander) vám ukážeme, jak propojit kompontenty “Guiding Principles”, “Dimensions” a “Practice” s ITIL 4 Service Value System. Jde defacto o názorných příkad ITIL 4 na “steroidech.

Představte si, že budete využívat šablony reálné simulace, abyste zajistili flow mezi Incident a Problem Management, dále Change Control bez jakýchkoliv problémů.

Zodpovíme otázky na problémy, které vás mohou potkat při nasazení ITIL 4. Naučíte se správně pracovat se šablonami a realizovat “key actions”, které zajistí, že ITIL 4 bude i u vás úspěšný nástroj digitální transformace. Tohle si zkrátka nemůžete nechat ujít.

ITIL 4 Service Value System simulation

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • Brembo

Kurz byl příprava na certifikaci se zaměřením na praktické využití. Ocenil jsem příklady Jirky k daným agilním frameworkům.

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • ČEZ

Velmi dobrý.

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • Freelancer

Spokojena.

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • nangu.TV

Spokojen. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • Freelancer

Výborný. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • Freelancer

Výborný. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • ALD Automotive

Super. 

  • František H.
  • 18.07.19
  • Freelancer

Hutné a k věci. Spousta příkladů z praxe. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • BNP Paribas

Velmi dobré školení, které zaujme. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 18.07.19
  • Bohemia Energy

Byl to dobrý kurz. 

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?