ITIL 4 Foundation

Zahoďte ITIL v3. Je z roku 2007 a NEFUNGUJE. ITIL 4 Foundation přináší řešení čtyřech všudypřítomných problémů, se kterými se dnes potýká každá organizace. Získejte zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím. S podporou Agile, DevOps a Enterprise Architecture.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

ITIL 4 lze získat za zlomek ceny!

Cílová skupina

ITIL 4 Foundation kurz je určen všem IT manažerům, konzultantům a ostatním profesionálům, kteří si potřebují osvojit framework IT Service Managementu, nebo chtějí upgradovat své znalosti na nejnovější verzi ITIL.

ITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3

Na jakých pozicích uplatníte tento kurz s ITIL 4 procesy?
  • IT Management (správa IT)
  • IT Consuting (nastavení a optimalizace IT)
  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty)
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby)
  • Enterprise Architekti (návrha rozvoj podnikové architektury)
vstupte do světa IT, základní kurz pro budoucí leadery

Co vás kurz naučí

  • Budete skvěle připraveni na certifikaci
  • Získáte přehled o principech ITIL 4 evoluce
  • Naučíte se pracovat se Service Value Chain ITIL
  • Využijete potenciál ITIL v kombinaci s DevOps, Agile, Lean IT atd..

Proč ITIL 4 od TAYLLORCOX?

Ukážeme vám ITIL 4 na steroidech. Na reálné simulaci.

Formou unikátních praktických ukázek (ze simulací jako Apollo 13,  Mars Lander, DevOps ) vám ukážeme, jak propojit kompontenty “Guiding Principles”, “Dimensions” a “Practice” s ITIL 4 Service Value System. Jde defacto o názorných příkad ITIL 4 na “steroidech.

Představte si, že budete využívat šablony reálné simulace, abyste zajistili flow mezi Incident a Problem Management, dále Change Control bez jakýchkoliv problémů.

Zodpovíme otázky na problémy, které vás mohou potkat při nasazení ITIL 4. Naučíte se správně pracovat se šablonami a realizovat “key actions”, které zajistí, že ITIL 4 bude i u vás úspěšný nástroj digitální transformace. Tohle si zkrátka nemůžete nechat ujít.

ITIL 4 základy, šablony a vzory

Training Pack

Co obsahuje ITIL 4 courseware u TAYLLORCOX

Připravili jsme pro Vás speciální "courseware" education kit: ITIL 4 Foundation - Pro Edition

Všichni účastníci obdrží Pracovní sešit ITIL 4 Foundation, který obsahuje kompletní materiály dle akreditovaného syllabusu, doplněný o poznámky, případové studie a cvičné testy..

Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:

  • Glosář ITIL 3/4
  • Student Coursebook ITIL® 4
  • Cvičné Case Study (hands-on výuka)
  • Karty s procesy, předvyplněné šablony
  • ITIL Exam Sample Paper (cvičné testy) + oficiální zkouška
ITIL 4 Foundation courseware

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

4 ITSM dimensions

  • Partners and Suppliers
  • Organisations and People
  • Information and Technology
  • Value Streams and Processes

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

ITIL Service Value Chain

  • Service Value Streams
  • Plan, Improve, Engage, Design,
  • Transition, Obtain / Build, Deliver & Support

12:15 – 13:15

Oběd

13:15 – 14:45

Service Relationship

  • Service Offering
  • Service Provision, Consumption
  • Service Relationship Management

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

Important ITIL terms

  • Availability, IT Asset
  • Configuration Item, Change
  • Event, Incident, Problem, Known Error

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Key Concept of ITSM

  • Service, Customer / User
  • Creating value with Organisation
  • Service Management Utility / Warranty

10:30 – 10:15

Coffee Break

10:45 – 12:15

Key Concept of ITSM II.

  • Outcomes, Outputs, Cost, Risk
  • Service Offering, Service Provision
  • Service Relationship Management, Service Consumption

12:15 – 13:15

Oběd

13:15 – 14:45

Key Concept Value Creation

  • Cost, Value
  • Outcome, Output, Risk
  • Organisation, Utility, Warranty

14:45 – 15:00

Coffee Break

15:00 – 17:00

7 ITIL Guiding Principles

  • Focus on value
  • Start where you are
  • Optimise and automate
  • Think and work holistically
  • Keep it simple and practical
  • Collaborate and promote visibility
  • Progress iteratively with feedback

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

09:00 – 10:30

Purpose of key ITIL Practices

Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.

10:30 – 10:45

Coffee Break

10:45 – 12:15

Purpose of key ITIL Practices

Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.

12:15 – 13:15

Oběd

13:15 – 14:45

Key Practices in Service Value Chain

Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.

14:45 – 15:00

Coffee break

15:00 – 17:00

ITIL 4 Foundation Exam Prep

Intenzivní 3 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.

Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano. Angličtina pouze.
  • Předpoklady

    Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.

    Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. 

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

Jiří Pilný

15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Certifikace

ITIL 4 Foundation certifikace | PeopleCert

Formát zkoušky

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert.

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.

Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.

  • Počet otázek: 40
  • Délka testu: 60 minut
  • Min. úspěšnost: 65% (26 ze 40)
  • Pomůcky: Ne. Politika uzavřené knihy.
  • Materiály kurzu / certifikace: pouze v angličtině
  • Kvalifikační přepoklady: Nejsou. Všeobecná znalost IT výhodou.
  • Platnost certifikátu: 3 roky

Více o certifikaci

ITIL 4 exam

ITIL aktuality

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

11+1 nejlépe placených certifikací

11+1 nejlépe placených certifikací

Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

Nejzajímavější z ITIL na Youtube

ITIL 4 kniha

Nově vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je nyní k dispozici v našem obchodu. Doporučujeme zakoupit na kurzu.

Jde o první oficiální publikaci věnové metodice ITIL ve verzi 4. Na praktických příkladech vás seznámí s nejnovějším přístupem osvědčených best practice pro správu a řízení IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určena pro organizace bez rozdílu odvětví a velikosti. 

V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.

Zakoupit knihu >

ITIL 4 kniha

iOS & Android App

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ITIL 4 mobilni aplikace

Jak kurz hodnotí absolventi?

Excelentní hodnocení od 1804 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Petr B.
  • 03.07.24

Všeobecné informace o ITILU, které lze prakticky využít. Výborný lektor.

  • Vít A.
  • 03.07.24

Dobrý základ pro všeobecný přehled. Celkově vše výborné.

  • Filip K.
  • 03.07.24

Spokojenost, Dobrý úvod do ITILu.

  • GDPR Anonymizováno.
  • 26.06.24

Kurz naprosto splnil má očekávání. Velká spokojenost s formou kurzu, kterou Ivan používá.

  • GDPR Anonymizováno
  • 26.06.24

Dobře investovaný čas i peníze. Výborný kurz.

  • Jakub Z.
  • 26.06.24

Výborný kurz. Profesionalita, vstřícnost, perfektní vše.

  • GDPR Aninymizováno
  • 26.06.24

Velmi dobrý přehled aplikovaných praktik a inspirace pro zlepšení postupů ve firmě. Výborný lektor.

  • GDPR Anonymizováno
  • 26.06.24

Výborný kurz, nemám co vytknout.

  • Patrik H.
  • 19.06.24

Kurz splnil očekávání, jsem velmi spokojen.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.06.24

Kurz byl velmi přínosný a pomohl mi objasnit základy ITIL velmi aktivní formou, která zaujala a nutila člověka neustále přemýšlet.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?