ITIL4 je doslova evolucí stávající verze ITIL v3. Oproti starším aktualizacím umožňuje flexibilní přechod na nový styl řízení IT služeb (IT Service Management), který vyžaduje moderní digitální doba. Aktualizace (zatím jen EN verze) reaguje na turbulentní a složité IT prostředí, ve kterém se dnes nacházíme. Přináší zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3.
Nová verze ITIL přichází po více jak 10 letech, ve zcela nové struktuře, včetně nových akcelerátorů a modulů. Proto z vlastní zkušenosti nedoporučujeme 1-2 denní zkrácené kurzy, ale absolvování celého programu ITIL 4.
Náš kurz je připraven tak, aby byl zajištěn bezproblémový přechod z ITIL v3 na ITIL 4. Ochráníte tak investice vložené do školení, posílíte kariériu Service Managera a budete schopni zlepšit výkon vaší organizace díky zbrusu novým best practice.
V nové verzi je řada nových materiálů, technik a postupů, které je nutné si osvojit a prokázat úspěšným složením ITIL 4 certifikace. Druhou možností je pokračování ve stávajícím schématu ITIL v3 tak, abyste získali 17 kreditů, které vám pomohou přejít na verzi ITIL 4 s pomocí modulu ITIL Management Professional Transition.
Formou unikátních praktických ukázek (ze simulací jako Apollo 13, Mars Lander, DevOps ) vám ukážeme, jak propojit kompontenty “Guiding Principles”, “Dimensions” a “Practice” s ITIL 4 Service Value System. Jde defacto o názorných příkad ITIL 4 na “steroidech.
Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:
09:00 – 10:30
4 ITSM dimensions
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
ITIL Service Value Chain
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Service Relationship
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
Important ITIL terms
09:00 – 10:30
Key Concept of ITSM
10:30 – 10:15
Coffee Break
10:45 – 12:15
Key Concept of ITSM II.
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Key Concept Value Creation
14:45 – 15:00
Coffee Break
15:00 – 17:00
7 ITIL Guiding Principles
09:00 – 10:30
Purpose of key ITIL Practices
Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.
10:30 – 10:45
Coffee Break
10:45 – 12:15
Purpose of key ITIL Practices
Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.
12:15 – 13:15
Oběd
13:15 – 14:45
Key Practices in Service Value Chain
Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.
14:45 – 15:00
Coffee break
15:00 – 17:00
ITIL 4 Foundation Exam Prep
Intenzivní 3 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.
Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.
Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.
Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. V případě zájmu o českou verzi doporučujeme ITIL v 3 Foundation.
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.
Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších...
Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.
Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.
Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.
Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.
PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1710 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Kurz mi otevřel oči a zjistil jsem, kolik toho nevím. Rado to vysvětlil výbornou formou, která se dala snadno pochopit. Vysvětloval formou příkladů a osobní zkušenosti.
Velmi mě zaujala osobnost pana školitele Rado Citterberga, jeho rozhled, zkušenosti a prezentační a edukativní schopnosti. Bylo to velmi přínosné.
Kurz byl velmi přínosný k zorientování v této problematice. Doufám, že znalosti z něj budu moci uplatnit v praxi.
Všeobecný rozhled v problematice ITIL, příklady z praxe, výborný lektor.
Dobře strukturované školení, zahrnuje přípravu na otázky v testování pravidelné opakování probraných lekcí.. výborný školitel.
Přínosné školení, ITIL je v něčem divný, ale přános to má. Jsem spokojen.
Výborný kurz, pouze se peru s angličtinou, ale chápu, že to je zkrátka můj problém a můj handicap.
Skvělé školení, není co vytknout.
Kurz byl svižný, oceňuji připravené materiály, příklady a adaptabilitu školitele.
Přínosné pro změnu mého přístupu k některým pracovním věcem. Školitel byl skvělý. Ocenil bych víc praktických úkolů.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?