ITIL 4 je doslova evolucí stávající verze ITIL v3. Oproti starším aktualizacím umožňuje flexibilní přechod na nový styl řízení IT služeb (IT Service Management), který vyžaduje moderní digitální doba. Aktualizace (zatím jen EN verze) reaguje na turbulentní a složité IT prostředí, ve kterém se dnes nacházíme. Přináší zcela nové best practice pro řízení, které je agilnější a manažersky vyspělejší více, než kdykoliv předtím.
ITIL 4 nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty. Základní kurz v úrovni ITIL 4 Foundation lze doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný i jako bridge z ITIL v3.
Nová verze ITIL přichází po více jak 10 letech, ve zcela nové struktuře, včetně nových akcelerátorů a modulů. Proto z vlastní zkušenosti nedoporučujeme 1-2 denní zkrácené kurzy, ale absolvování celého programu ITIL 4.
Naše kurzy jsou připraven tak, aby byl zajištěn bezproblémový přechod z ITIL v3 na ITIL 4. Ochráníte tak investice vložené do školení, posílíte kariériu Service Managera a budete schopni zlepšit výkon vaší organizace díky zbrusu novým best practice.
V nové verzi je řada nových materiálů, technik a postupů, které je nutné si osvojit a prokázat úspěšným složením ITIL 4 certifikace. Druhou možností je pokračování ve stávajícím schématu ITIL v3 tak, abyste získali 17 kreditů, které vám pomohou přejít na verzi ITIL 4 s pomocí modulu ITIL Management Professional Transition.
Verze ITIL® 4 Foundation (Pro Edition) od TAYLLORCOX obsahuje profesionálně zpracované materiály, včetně řady šablon, schémat, procesů a nástrojů, které vám pomohou aplikovat novou verzi v praxi. Jde mimo jiné o tyto podklady:
Key Concept of ITSM
Coffee Break
Key Concept of ITSM II.
Oběd | Lunch Menu
Key Concept Value Creation
Coffee Break
7 ITIL Guiding Principles
4 ITSM dimensions
Coffee Break
ITIL Service Value Chain
Oběd | Lunch Menu
Service Relationship
Coffee Break
Important ITIL terms
Purpose of key ITIL Practices
Information Security, Relationship, Supplier, Availability, Capacity & Performance, IT Asset Management.
Coffee Break
Purpose of key ITIL Practices
Service Continuity, Monitoring & Event Management, Release & Service Configuration, Deployment.
Oběd | Lunch Menu
Key Practices in Service Value Chain
Continual Improvement Model, Change Control, Incident & Problem Management, Service Request Management, Service Desk, Service Level.
Coffee break
Certification
Intenzivní 3 denní kurz je určen nejenom novým zájemcům, ale i stávajícím absolventům ITIL v3, kteří si chtějí upgradovat znalosti podle nejnovější verze. Důrazně nedoporučujeme kratší bridge, vzhledem k rozsáhlosti tématu.
Kurz má český výklad, anglické školící materiály (official ITIL education kit) a zkoušku v angličtině. Je tedy potřebná minimálně pasivné znalost anglického jazyka.
Samotný kurz nevyžaduje předchozí zkušenosti s ITIL & ITSM. V případě zájmu o českou verzi doporučujeme ITIL v 3 Foundation.
Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®
Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael
Máte specifický dotaz? Pošlete jej hned teď našim expertům. Odpovíme na ně v rámci diskuse na kurzu!
Akreditovaný trenér, Workshop Leader, Coach, spoluautor metodik a TAYLLORCOX Toolkitů (sady šablon a vzorových formulářů) pro oblast IT Service Managementu ITSM, Project Managementu PRINCE2 a kybernetické bezpečnosti dle ISMS ISO/IEC 27001 a ZoKB.
Jeden z vůbec prvních IT auditorů v ČR. Jeho bohatá praxe začala v roce 1996 ve spol. GiTyNásledně strávil téměř 10 let na pozici implementátora ITIL v Českém Telekomu a od roku 2007 je klíčovým auditorem, akreditovaným trenérem u certifikačnícho orgánu TAYLLORCOX
Účastníci obdrží sešit nadace ITIL, který obsahuje všechny prezentační materiály, poznámky k předmětu, případové studie a praktické zkoušky.
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, který se již brzy dostane i k vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Milý, vstřícný, věcný. Skvělé zkušenosti z praxe, které mi pomohly pochopit abstraktnější část kurzu.
Velmi dobrý kurz.
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?