ITIL® Foundation

Získejte komplexní know-how best practice frameworku ITIL. Unikátní Case Study vám pomůže osvojit si implementaci procesů, podpůrných služeb, nastavení funkcí a rolí v rámci celého IT Service Managementu. Kurz je kvalifikačním předpokladem pro ITIL® Practitioner.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

24Únor 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 22 936 Kč
Cena bez DPH 16 900 Kč
16Březen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 22 936 Kč
Cena bez DPH 16 900 Kč
30Březen 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 22 936 Kč
Cena bez DPH 16 900 Kč
6Duben 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 22 936 Kč
Cena bez DPH 16 900 Kč
20Duben 2020Pondělí
Místo Praha
Délka 3 dny
Obsazenost Volno
Jazyk Anglicky
Cena před slevou 23 936 Kč
Cena bez DPH 17 900 Kč

Komu je určen

Proč IT Management potřebuje ITIL Foundation?

Tento kurz je velice vhodný pro všechny, kteří se chtějí zdokonalovat v uplatňování best practice ITIL v praxi, nebo hledají způsoby jak za pomocí strategického či manažerského řízení dosahovat při správě IT vyšší efektivity, spolehlivosti a dostupnosti. 

Nejčastějšími absolventy jsou:
  • IT Management ( správa IT)
  • IT Consuting (nastavení a optimalizace IT)
  • Projekt manažeři (zodpovědnost za IT projekty);
  • Finanční ředitelé (jak investovat a účtovat IT služby).
  • Enterprise Architekti (návrha rozvoj podnikové architektury)
ITIL Foundation target group

Cíle kurzu

  • Naučíte se efektivnější řízení rozpočtu;
  • Snadněji obhájíte investice do rozvoje IT;
  • Zefektivněníte čerpání zdrojů, stabilizujete kvalitu IT služeb;
  • V neposlední řadě zlepšíte komunikační vazbu mezi IT a managementem.

Přínosy ITIL® pro organizaci

ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací.

Knihovny ITIL pokrývají celý životní cyklus IT služeb - od identifikace a specifikace požadavků byznysu, přes návrh a design služeb, po implementaci a neustálé zlepšování.

Co nejvíce oceňují organizace na metodice ITIL?
  • Řízení rizik spojených s IT
  • Vytváření nákladově efektivních a přitom kvalitních IT služeb
  • Metodické rozvíjení IT projektů pro podporu chodu společnosti
  • ITIL® je i praktický nástroj pro řízení změn (change management)

ITIL® Benefity přehledně

itil framework diagram

Harmonogram

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Úvod do ITIL

    • Best practice
    • Adaptace ITIL v praxi
    • Certifikační schema, zkoušky

    ITIL Library

    • Principy ITIL & ITSM
    • Přínosy IT Service Managementu
    • ITIL pro uživatele, business, it management
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Continual Service Improvement

    • Návrh a rozvoj benefitů IT služeb
    • Význam lepšho návrhu, implementace a podpory provozu
    • Zlepšení kvality služeb, zajištění dostupnosti provozu a kvality
    • Vzájemná vazba mezi Service Strategy, Operation, Transition a Design
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 15:00

    Service Operation

    • Řízení provozních IT procesů
    • Benefity pro klienty (uživatele) a poskytovatele služeb
    • Změny a stabilizace provozních aktivit v IT pomocí ITIL®
    • ITIL® jako IT Service Management nástroj podpory zákazníků
  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    Service Transition

    • Upgrade procesů a služeb s ITIL
    • Service transition kapitola uzavírá #1. den kurzu
    • Doporučení pro studium, domácí úloha ITIL® scénáře

    Assignment

    • Cvičné testy s přípravou na certifikaci
    • Testovací sada zaměřená na dosavadní získané znalosti

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Rekapitulace 1. dne

    • Service Transition
    • Návrh nových služeb v Service Design
    • Rozvoj a zlepšování přechodu IT služeb

    Service Transition II.

    • Metodika optimálního přechodu, upgradu služeb
    • Správa komplexních služeb, změna, transformace
    • Inovace služeb, obrana proti nežádoucím dopadům
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Design

    • Návrh a vývoj IT služeb
    • Metodika a principy ITSM
    • Jak transformovat strategii do praxe
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 15:00

    Service Design II.

    • Návrh nových služeb v praxi
    • Nebo změna stávajících
    • Zlepšování IT
  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    Assignment II.

    • Cvičné testy ITIL
    • Zhodnocení a rozbor znalostí

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

  • 09:00 – 10:30

    Rekapitulace 2. dne

    • Service Design
    • Service Transition
    • Životní cyklus IT služeb

    Service Strategy

    • Návrh, vývoj a implementace ITIL®
    • Stanovení cílů a očekávání od Strategie IT služeb
    • Analýza, specifikace a prioritizace příležitostí ITSM
    • Service Management jako strategické aktivum IT odd.
  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Service Lifecycle

    • Workflow
    • Operativní a strategická úroveň

    ITIL a revize přínosů

    • Rozvoj metodiky
    • Strategické řízení
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch menu

  • 13:15 – 15:00

    ITIL Exam příprava

    • Tipy a triky
    • Důležitá témata, cvičení
  • 15:00 – 15:15

    Coffee break

  • 15:15 – 17:00

    ITIL Foundation Exam

    • 75min.
    • Celkem 40 otázek
    • Min. úspěšnost 65% (26 z 40 otázek)

Co se v rámci školení naučíte: Klíčové koncepty ITIL®, oblasti a definice. Jak ITIL® pomáhá v praxi při řešení problémů. Životní cyklus, vztahy mezi jednotlivými procesy. Strukturu, procesy a podpůrné služby všech 5 částí. Detailní přehled o certifikacích a akreditačním schematu vzdělávání.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Kurz nevyžaduje žádné vstupní předpoklady. Jako úvod však lze doporučit ITIL® Intro

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Vladimír Karas

Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.

  • 2017 - nyní TAYLLORCOX Trainer, Auditor
  • 2010 - 2017 Expert pro IT, Architecture a Security
  • 2005 - 2010 Director společnosti TTC Telekomunikace

Certifikace

ITIL® Foundation | Axelos Accredited

Certificate of Attendance

Nespornou výhodou našich akreditovaných programů je britský diplom Certificate of Attendance "ITIL® Foundation" vydaný (ATO) Accredited Training Organisation TAYLLORCOX.

  • Jsme Axelos Certified Partner (Training / Consulting)
  • ITIL® Foundation od TAYLLORCOX je absolventský certifikát

Vše o certifikaci ITIL® >

itil foundation certifikát

Axelos / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek.

  • Certifikát v anglickém jazyce
  • Certifikát PeopleCert  v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • ITIL Foundation certifikát od Axelos má doživotní platnost

Pokyny k certifikaci >

itil foundation certificate axelos peoplecert

Formát zkoušky

Absolventi kurzu musí prokázat orientaci v celém životním cyklu ITSM dle best practice standardu ITIL. Ovládat na základní úrovni Principy, Procesy a Terminologii. Aplikovat metodikou v IT organizaci. 

ITIL® Foundation certifikace je nezbytná pro ty, kteří chtějí pokračovat v úrovni ITIL® Practitioner, která obsahuje z 80% praktická cvičení implementace ITIL® se znalostmi, které získáte zde, v úrovni Foundation.

  • Délka: 1hodina
  • Politika uzavřené knihy
  • Jazyková verze: čeština / angličtina
  • Celkem 40 otázek, na výběr je vždy ze 4 odpovědí
  • Minimální úspěšnost je 65%, resp. 26 správných SSI odpovědí ze 40

Vše o certifikaci >

itil foundation zkouška

ITIL blog aktuálně

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

To nejzajímavější o ITIL na YouTube

To musíte mít

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

tayllorcox app ios android

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Karin K.
  • 09.12.19
  • Správa železniční dopravní cesty

Velmi zajímavé, hodnotné, smysluplné, návazné, ucelené vysvětlení a podání. Úžasná lektorka. Specialistka, TOP! Plánuji si další kurzy u dané p. školitelky.

  • Jiří P.
  • 09.12.19
  • Správa železniční dopravní cesty

Velmi přínosné příklady z praxe, včetně návodu k implementaci.

  • Tomáš D.
  • 09.12.19
  • Ministerstvo pro místní rozvoj

Spokojen.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.12.19
  • Alpla

Ok.

  • Michal N.
  • 09.12.19
  • Ministerstvo pro místní rozvoj

Školitel měl zkušenosti z praxe. Což je velké plus. Opravdu výborná rekace na dotazy. Rád se zúčastním dalších kurzů vedené lektorkou Antalovou. 

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.11.19
  • Knorr - Bremse

Velmi dobrý.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.11.19
  • Knorr - Bremse

Velmi dobré.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.11.19
  • Knorr - Bremse

Ok.

  • GDPR Anonymizováno
  • 19.11.19
  • Knorr - Bremse

Spokojen.

  • Martin V.
  • 19.11.19
  • Knorr - Bremse

Úžasné několikrát jsem se málem rozbrečel.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?