ITIL 4 Intro

ITIL 4 Update je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je DevOps, Lean IT a přitom si nechává to nejlepší z "best practice" IT Infrastructure Library.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

Komu je určen?

Manažerský úvod dle nové verze ITSM

ITIL 4 reaguje na zvyšující se poptávku po rychlejším, agilnějším a komplexnějším frameworku, který splní nároky malých i těch nejnáročnějších projektů.

AxelosITIL Development Group (TAYLLORCOX je součástí) nejvýznamnější aktualizaci, která přichází na trhu již v únoru 2019, tedy po více jak 10 letech.

Mezi cílovou skupinu zcela jistě patří všichni, kteří jsou zainteresováni v IT projektech, IT Service Managementu, zodpovídají za návrh, vývoj, správu a řízení IT služeb v organizacích. Nejčastěji jde o pozice:

  • CIO
  • IT & Change Managers
  • Agile / Waterfall Project Managers
  • Manažerům zodpovědným za smlouvy a SLA
  • Enterprise Architekti, IT Consultant, Development
itil 4 update

Proč tento kurz

ITIL® 4 Intro je úvod do metodiky.

Ukážeme vám novinky, i praktické příklady, na kterých pochopíte potenciál aktualizace ITIL 4. Moc rádi se s vámi podělíme o své bohaté zkušenosti, ale i tipy, které jsme získali při spolupráci na vývoji nové verze.

Přidejte se mezi další absolventy tohoto "introduction" kurzu". Ukážeme vám, jak může váš byznys s novám ITILem dále růst. Během 3 hodin se tak mimo jiné dozvíte od ITIL Experta:

  • Jak využít ITIL ve vaší firmě
  • Má smysl updgradovat ITIL v3 na ITIL 4?
  • ITIL 4 recertifikace - přínosy pro absolventy ITIL v3
  • Jak využít promotion TAYLLORCOX, ve spolupráci s PeopleCert
Proč tento kurz

Jaké otázky zodpovíme?

  • V čem se liší od ITIL v3?
  • Co přináší 7 klíčových principů ITIL 4?
  • Proč potřebujete SVS (Service Value Chain)?
  • Jaké benefity přináší 4 dimenze IT Service Managementu?
  • Proč má smysl investovat do školení, upgradu metodiky a certifikace ITIL 4

Benefity

ITIL 4 sice využívá některé osvědčené základy z ITIL v3, ale jinak jde o zcela novou verzi.

S novou metodikou IT Service Managementu získáte komplexní IT / Digital / Operation framework, kterým vyřešíte dodávku i provoz jakýchkoliv produktů a služeb. 

ITIL 4 Update je něco, co povznese vaše IT oddělení na nový strategický level. Pomocí nových 7 Principů, Service Value Chain a dalších novinek si získáte a upevníte klíčovou roli v byznysové i strategické úrovni organizace. Po absolvování tohoto úvodu budete novou verzi chtít.

To vám garantujeme.

itil 4 benefity

ITIL 4 kniha

Nově vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je nyní k dispozici v našem obchodu. Doporučujeme zakoupit na kurzu.

Jde o první oficiální publikaci věnové metodice ITIL ve verzi 4. Na praktických příkladech vás seznámí s nejnovějším přístupem osvědčených best practice pro správu a řízení IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určena pro organizace bez rozdílu odvětví a velikosti. 

V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.

Zakoupit knihu >

Kniha ITIL<sup class='sup'>®</sup> Foundation, ITIL 4 edition

Harmonogram

Úvod do ITIL

  • ITIL v3 vs ITIL 4 Update
  • Jak 5 etap Lifecycle navazuje na ITIL 4
  • Jak stávajících 26 procesů ITIL v3 namapovat na ITIL 4 model

ITIL 4

  • Service Value Chain
  • 7 Klíčových principů
  • 4 dimenze IT Service Managementu

Coffee Break

ITIL 4 benefits

  • Business Value ITIL 4
  • Klíčové koncepty a novinky
  • Lean IT, Agile, DevOps, Change Management

ITIL 4 Certifikace

  • Novinky
  • Jak upgradovat z ITIL v3
  • Změny certifikačního schématu
  • Kariérní roadmapa dle ITIL 4 Update

Seznámíme vás se základními principy ITIL, které vychází ze staré verze a v nové zůstávají. Ukážeme vám rozdíly a přínosy ITIL 4 Update. A zaměříme se i na certifikaci. 

TAYLLORCOX roadmapa vám ukáže nejlepší způsob, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4 a efektivně doplnit a rozvíjet získané znalosti do nových principů, které obsahuje ITIL 4

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 2 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ne
  • Předpoklady

    Znalost starší verze ITIL je výhodou, nikoliv podmínkou. 

Approved Trainers

Ivan Gašparovič

Zkušený Project Programme Portfolio Manager, který vám ukáže to nejlepší z metodik PRINCE2, PMI, Agile, Scrum a dalších. Své zkušenosti sbíral na mezinárodních projektech, ale pomohl k akceleraci řadě startupů. Pokud hledáte pragmatické školení a zkušenosti přenesené do praxe, tohle je ono. Ivan pravidelně získává nadprůměrné hodnocení a právem patří do TOP elitních trenérů v celé EU.

ITIL® 4 Intro | Axelos Accredited ATO

ITIL 4 aktuality

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

11+1 nejlépe placených certifikací

11+1 nejlépe placených certifikací

Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

Nejzajímavější z ITIL na Youtube

Aplikace pro iOS a Android

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ITIL mobilni aplikace

Jak nás hodnotí

Excelentní hodnocení od 1820 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • Katarina T.
  • 29.07.24

Perfektý úvod do problematiky, lektor perfektne a zrozumiteľne odprezentoval ITIL účastníkom s veľmi rozlišnými profesionálnymi profilmi, a zodpovedal všetky otázky.  

  • Marek K.
  • 10.05.24

Dávám 10 z 10. Opravdu výborný kurz.

  • Edward B.
  • 08.03.24

Naprostá spokojenost. Děkuji.

  • Martin P.
  • 29.02.24

Krásný a srozumitelný úvod do toho co Vás čeká dále a pro rozhodnutí zda má daný kurz pro Vás smysl.

  • Jan K.
  • 29.02.24

Kurz splnil moje očekávání a byl super.

  • Miroslav B.
  • 09.02.24
  • KAPSIT Services

Total satisfaction. The patient lecturer explained and repeated everything necessary, advised what to focus on, and where to watch out for in the exams. It was good to be reminded of the topic. Thanks.

  • Petr R.
  • 13.10.23

kurz byl pěkný, prehledny, lektor naprosto v pohode, profesionalni

  • Jitka K.
  • 09.06.23

Jsem velmi spokojená.

  • Filip S.
  • 01.06.23
  • Digiteq Automotive

Kurz byl dobře zpracovaný, kompaktní a dobře prezentovaný. Líbí se mi možnost dostat Intro kurz zdarma, o to větší smysl mi dává jít na následující ITIL4 Foundation, protože je mi v krátkosti vysvětleno, o čem se vlastně budeme bavit.

  • Jiří M.
  • 01.06.23

Super výklad, vše srozumitelné. Těším se na navazující kurz.Byl jsem naprosto spokojen. Jsem již na 3 kurzu *Intro.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Nejste si jisti, zda je tento kurz pro vás?

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?