ITIL 4 Intro

ITIL 4 Update je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je DevOps, Lean IT a přitom si nechává to nejlepší z "best practice" IT Infrastructure Library.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

13Prosinec 2019Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Poslední volná místa
Jazyk Česky
Cena před slevou 2 036 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
9Leden 2020Čtvrtek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 2 036 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
7Únor 2020Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 2 036 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
27Únor 2020Čtvrtek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 2 036 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč
13Březen 2020Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 2 036 Kč
Cena bez DPH 1 500 Kč

Komu je určen?

Manažerský úvod dle nové verze ITSM

ITIL 4 reaguje na zvyšující se poptávku po rychlejším, agilnějším a komplexnějším frameworku, který splní nároky malých i těch nejnáročnějších projektů.

AxelosITIL Development Group (TAYLLORCOX je součástí) nejvýznamnější aktualizaci, která přichází na trhu již v únoru 2019, tedy po více jak 10 letech.

Mezi cílovou skupinu zcela jistě patří všichni, kteří jsou zainteresováni v IT projektech, IT Service Managementu, zodpovídají za návrh, vývoj, správu a řízení IT služeb v organizacích. Nejčastěji jde o pozice:

  • CIO
  • IT & Change Managers
  • Agile / Waterfall Project Managers
  • Manažerům zodpovědným za smlouvy a SLA
  • Enterprise Architekti, IT Consultant, Development
itil 4 update

Proč tento kurz

ITIL® 4 je Intro je intenzivní 1/2 denní průřez metodikou.

Ukážeme vám novinky, i praktické příklady, na kterých pochopíte potenciál aktualizace ITIL 4. Moc rádi se s vámi podělíme o své bohaté zkušenosti, ale i tipy, které jsme získali při spolupráci na vývoji nové verze.

Přidejte se mezi další absolventy tohoto "introduction" kurzu". Ukážeme vám, jak může váš byznys s novám ITILem dále růst. Během 3 hodin se tak mimo jiné dozvíte od ITIL Experta:

  • Jak využít ITIL ve vaší firmě
  • Má smysl updgradovat ITIL v3 na ITIL 4?
  • ITIL 4 recertifikace - přínosy pro absolventy ITIL v3
  • Jak využít promotion TAYLLORCOX, ve spolupráci s PeopleCert
Proč tento kurz

Jaké otázky zodpovíme?

  • V čem se liší od ITIL v3?
  • Co přináší 7 klíčových principů ITIL 4?
  • Proč potřebujete SVS (Service Value Chain)?
  • Jaké benefity přináší 4 dimenze IT Service Managementu?
  • Proč má smysl investovat do školení, upgradu metodiky a certifikace ITIL 4

Benefity

ITIL 4 sice využívá některé osvědčené základy z ITIL v3, ale jinak jde o zcela novou verzi.

S novou metodikou IT Service Managementu získáte komplexní IT / Digital / Operation framework, kterým vyřešíte dodávku i provoz jakýchkoliv produktů a služeb. 

ITIL 4 Update je něco, co povznese vaše IT oddělení na nový strategický level. Pomocí nových 7 Principů, Service Value Chain a dalších novinek si získáte a upevníte klíčovou roli v byznysové i strategické úrovni organizace. Po absolvování tohoto úvodu budete novou verzi chtít.

To vám garantujeme.

itil 4 benefity

ITIL 4 kniha

Nově vydaná kniha ITIL® Foundation, ITIL 4 Edition, je nyní k dispozici v našem obchodu. Doporučujeme zakoupit na kurzu.

Jde o první oficiální publikaci věnové metodice ITIL ve verzi 4. Na praktických příkladech vás seznámí s nejnovějším přístupem osvědčených best practice pro správu a řízení IT - ITSM (IT Service Management). ITIL 4 kniha je určena pro organizace bez rozdílu odvětví a velikosti. 

V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.

Zakoupit knihu >

Kniha ITIL<sup class='sup'>®</sup> Foundation, ITIL 4 edition

Harmonogram

  • 13:00 – 14:30

    Úvod do ITIL

    • ITIL v3 vs ITIL 4 Update
    • Jak 5 etap Lifecycle navazuje na ITIL 4
    • Jak stávajících 26 procesů ITIL v3 namapovat na ITIL 4 model

    ITIL 4

    • Service Value Chain
    • 7 Klíčových principů
    • 4 dimenze IT Service Managementu
  • 14:30 – 14:45

    Coffee Break

  • 14:45 – 17:00

    ITIL 4 benefits

    • Business Value ITIL 4
    • Klíčové koncepty a novinky
    • Lean IT, Agile, DevOps, Change Management

    ITIL 4 Certifikace

    • Novinky
    • Jak upgradovat z ITIL v3
    • Změny certifikačního schématu
    • Kariérní roadmapa dle ITIL 4 Update

Seznámíme vás se základními principy ITIL, které vychází ze staré verze a v nové zůstávají. Ukážeme vám rozdíly a přínosy ITIL 4 Update. A zaměříme se i na certifikaci. 

TAYLLORCOX roadmapa vám ukáže nejlepší způsob, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4 a efektivně doplnit a rozvíjet získané znalosti do nových principů, které obsahuje ITIL 4

  • Délka bloku 45 minut
  • Vyučovacích hodin 2 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ne
  • Předpoklady

    Znalost starší verze ITIL je výhodou, nikoliv podmínkou. 

Linda Břeská

Její kurzy jsou plné praktických zkušeností. Má vynikající hodnocení a často i standing ovation.

Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.

Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..

Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.

LinkedIn

Vladimír Karas

Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.

  • 2017 - nyní TAYLLORCOX Trainer, Auditor
  • 2010 - 2017 Expert pro IT, Architecture a Security
  • 2005 - 2010 Director společnosti TTC Telekomunikace

Katarína Antalová


Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®

Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael

  • ITSM Lead Auditor
  • ITIL® Approved Trainer
  • PRINCE2® Approved Trainer

Jiří Pilný

15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří

  • Úřad online
  • Parking Liberec
  • MS Nástroje pro řízení rozpočtu, investic, dotací
  • PRINCE2® Accelerator (SW řešení dle metodiky PRINCE2)

Certifikace

ITIL 4 Update Introduction | Axelos Accredited ATO

Certificate of Attendance

ITIL® Intro™ (Certificate of Attendance) vydaný ATO (Accredited Training Organisation) TAYLLORCOX potvrzuje absolvování základního manažerského kurzu, pod vedením certifikovaného trenéra.

  • Bez certifikační zkoušky
  • Váš první ITIL 4 certifikát
  • Manažerský úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL 4 (update)
  • Tento kurz je nepovinný a můžete rovnou absolvovat navazující ITIL 4 Foundation

ITIL® 4 Foundation

ITIL logo ATO

ITIL 4 aktuality

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Aby vaše IT změnami netrpělo: ITIL Service Transition

Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

ITIL 4: termíny vydání nových certifikací

Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.

Zobrazit celý článek

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Sleva -30% na ITIL 4 Foundation u TAYLLORCOX

Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?

Zobrazit celý článek

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace normy ISO 20000-1:2018

Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu

Zobrazit celý článek

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Fast Track na ITIL 4 Foundation

Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

První recenze kurzu ITIL 4 Foundation je tu

Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework

Zobrazit celý článek

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Manažerské simulace? Klíč k osvojení si teorie.

Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...

Zobrazit celý článek

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Nový "ITIL 4" dorazí v agilní formě začátkem roku 2019

Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...

Zobrazit celý článek

Manažerská simulace Grab@Pizza: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Manažerská simulace [email protected]: Naučte vaše IT a Byznys najít společnou řeč

Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?

Zobrazit celý článek

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

ITIL Service Strategy vám ukáže jak řídit IT

Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...

Zobrazit celý článek

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak uspět u certifikace ITIL Foundation?

Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Practitioner - revoluce v ITSM

ITIL® Practitioner - revoluce v ITSM

Očekávali jste od ITIL Foundation jak uplatnit ITIL v praxi a zde je odpověď: ITIL® Practitioner od TAYLLORCOX.

Zobrazit celý článek

Nejzajímavější z ITIL na Youtube

Aplikace pro iOS a Android

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

iOS, Android slovník >

ITIL mobilni aplikace

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • GDPR Anonymizováno
  • 09.12.19
  • NN Česká republika

Výborný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 04.11.19
  • Freelancer

Kurz naplnil očekávání.

  • GDPR Anonymizováno
  • 04.11.19
  • Freelancer

Dobrý přehled o rozdílech mezi staršími verzemi metodiky a ITIL4.

  • GDPR Anonymizováno
  • 04.11.19
  • Freelancer

Dobré.

  • GDPR Anonymizováno
  • 04.11.19
  • Effiis

Vzhledem k tomu, že to byla moje první zkušenost se školením ITIL tak to bylo pro mě přínosné.

  • GDPR Anonymizováno
  • 24.09.19
  • Technologická agentura ČR

Kurz pro mě neměl tak velkou přidanou hodnotu. Zaujalo mě, že lektorka dokáže říct, jednoduše vlastními slovy, co metodika skýtá - lepší a rychlejší pochopení.

  • Jana B.
  • 24.09.19
  • Freelancer

Vše v pořádku, uvidíme příští týden až přijdu na ITIL 4 Foundation.

  • Martina M.
  • 24.09.19
  • Freelancer

Výborná lektorka, v krátkém čase předává maximum informací a osobních zkušeností.

  • Martina Č.
  • 24.09.19
  • Asseco Solutions

Přestože původně jsem přišla s jiným očekáváním obsahu kurzu a větší hloubkou informací a service managementu practices, hodnotím obsah kurzu jako velmi přínosný.

  • GDPR Anonymizováno
  • 24.09.19
  • ComAp

Dostal jsem informace, které jsem očekával.

Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?