ITIL 4 Update je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je DevOps, Lean IT a přitom si nechává to nejlepší z "best practice" IT Infrastructure Library.
Axelos a ITIL Development Group (TAYLLORCOX je součástí) nejvýznamnější aktualizaci, která přichází na trhu již v únoru 2019, tedy po více jak 10 letech.
Mezi cílovou skupinu zcela jistě patří všichni, kteří jsou zainteresováni v IT projektech, IT Service Managementu, zodpovídají za návrh, vývoj, správu a řízení IT služeb v organizacích. Nejčastěji jde o pozice:
Přidejte se mezi další absolventy tohoto "introduction" kurzu". Ukážeme vám, jak může váš byznys s novám ITILem dále růst. Během 3 hodin se tak mimo jiné dozvíte od ITIL Experta:
ITIL 4 Update je něco, co povznese vaše IT oddělení na nový strategický level. Pomocí nových 7 Principů, Service Value Chain a dalších novinek si získáte a upevníte klíčovou roli v byznysové i strategické úrovni organizace. Po absolvování tohoto úvodu budete novou verzi chtít.
To vám garantujeme.
V knize se dočtete vše o metodice ITIL 4 a klíčových konceptech service management, 4 dimenzí service managementu, jak pomáhá ITIL service value system, ITIL management practices a další techniky.
Úvod do ITIL
ITIL 4
Coffee Break
ITIL 4 benefits
ITIL 4 Certifikace
Seznámíme vás se základními principy ITIL, které vychází ze staré verze a v nové zůstávají. Ukážeme vám rozdíly a přínosy ITIL 4 Update. A zaměříme se i na certifikaci.
TAYLLORCOX roadmapa vám ukáže nejlepší způsob, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4 a efektivně doplnit a rozvíjet získané znalosti do nových principů, které obsahuje ITIL 4
Znalost starší verze ITIL je výhodou, nikoliv podmínkou.
Linda se od roku 2006 věnuje zavádění IT Service Managementu, pomáhá absolventům rozvíjet interní metodiky, jako např. Dodávka služeb IS, nastavování a řízení SLA, projekty implementace Service Desku, aktuálně i více manažerskému IT4IT a dalším best practice.
Řídila řadu projektů v oblasti projektového řízení, organizačních změn, produktové strategie a informační bezpečnosti. Vše s využitím metodik ITIL, PRINCE2, ISMS, IT4IT a dalších..
Vybrané referenční projekty: Implementace IS pro CzechInvest, Optimalizace procesů a služeb provozu IT pro Státní Zemědělský Intervenční Fond. Správa Aplikačních služeb monitoringu pro Ministerstvo Dopravy. Řízení IT Service Management pro Českou poštu. Implementace metodiky pro Zlínský a Olomoucký kraj. Řízení portfolia IT projeků na Ministerstvu Průmyslu a Obchodu. Rozvoj IT projektů v Telefonica O2 a řada dalších, menších projektů.
Bohaté zkušenosti s řízením IT získal na manažerských pozicích v TTC Telekomunikace. Poté jako projektový manažer řídil velké i malé firmy ze soukromého sektoru se státní správou. Např. transformaci telekomunikačních technologií pro armádu. Dále pracoval jako bezpečnostní IT architekt, nebo jako poradce náměstka Ministra Vnitra pro informatiku. Realizoval i další projekty, kde hrál klíčovou roli mezi dodavateli a klienty za stranu MFČR a GFŘ ČR.
Na manažerských pozicích vedla řadu velkých projektových týmů. Má také bohaté zkušenosti se strategickýcm plánováním, řízením projektů, designem a implementací pracovních postupů, procesů a to nejenom v IT prostředí. Díky tomu dokáže aplikovat principy IT Service Managementu spolu s PRINCE2®
Řídila projekty ve společnostech, jako Zentiva, ING, T-Mobile a GE Money Bank. Dále pomohla vybudovat řadu end-to-end řešení. Vyzkoušela si i práci 10+ let v zahraničí, konkrétně jde o země USA, Velká Británie a Izrael
15 letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Umíte si představit, že by šel váš IT a Byznys Manažer na pivo a měli si co říct? V osobní rovině možná. Ale co práce? A co teprve, budou-li muset vyřešit nějaký problém klíčový pro chod firmy?
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektů, programů, portfolia, rizik, enterprise architektury, bezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Výborný.
Kurz naplnil očekávání.
Dobrý přehled o rozdílech mezi staršími verzemi metodiky a ITIL4.
Dobré.
Vzhledem k tomu, že to byla moje první zkušenost se školením ITIL tak to bylo pro mě přínosné.
Kurz pro mě neměl tak velkou přidanou hodnotu. Zaujalo mě, že lektorka dokáže říct, jednoduše vlastními slovy, co metodika skýtá - lepší a rychlejší pochopení.
Vše v pořádku, uvidíme příští týden až přijdu na ITIL 4 Foundation.
Výborná lektorka, v krátkém čase předává maximum informací a osobních zkušeností.
Přestože původně jsem přišla s jiným očekáváním obsahu kurzu a větší hloubkou informací a service managementu practices, hodnotím obsah kurzu jako velmi přínosný.
Dostal jsem informace, které jsem očekával.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?