ITIL® Leader Digital & IT Strategy

Třídenní certifikační kurz ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy se zaměřuje na výzvy spojené s rozvojem digitální strategie a zdůrazňuje, jak sladit digitální obchodní strategii se strategií IT pro úspěch v podnikání.

Chcete porovnat s dalšími kurzy?

Virtual Training nebo e-Learning?

Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.

Zkuste živý kurz virtuálně

ITIL® Leader Digital & IT Strategy

Digitální a IT strategie přidává do vedení ITIL 4 nový pohled a povznáší diskusi kolem konceptů ITIL na úroveň organizační strategie. Školení umožňuje IT a digitálním lídrům ovlivňovat a řídit strategická obchodní rozhodnutí tím, že jim pomáhá:

  • Vytvořit vhodnou digitální strategii přizpůsobenou širším obchodním cílům
  • Pochopit, jak obchodní a IT leadeři po celém světě reagují na narušení přetvořením podnikové strategie, přizpůsobením procesů a dokonce novým uspořádáním celých obchodních modelů.
  • Prozkoumat využití rámce ITIL 4 k podpoře organizací na jejich cestě k digitální transformaci, řešení správy služeb a využívání nových technologií.

Školení zahrnuje informace o způsobech integrace ITIL 4 do nově vznikajících postupů a nových technologií, aby bylo možné čelit novým vnitřním a vnějším výzvám.

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Leader Digital & IT Strategy

ITIL 4 Manuál

Objednejte si manuál ITIL 4 Digital and IT Strategy!

ITIL 4 Manuál >

ITIL 4 Manuál

ITIL 4 roadmapa

ITIL 4 certification road map

ITIL 4 certification road map

Agenda

První den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

Introduction

Foundation recap

Key Concepts of Digital and IT Strategy

  • Digital, Information, and Communication Technology
  • Digital Transformation
  • Services, Products, and Competitive Advantage
  • Tiers of Strategy
  • Business Models
  • Operating Models

Strategy and the Service Value System

  • Opportunity and Demand
  • Value
  • Governance
  • ITIL Guiding Principles
  • Continual Improvement
  • ITIL Practices

What is Vision?

  • Disruptions
  • Vision
  • Digital Disruptions
  • Balanced Strategic Focus
  • Positioning Tools forDigital Organizations
  • Assignment 1: Digital Disruption and Digital Positioning

Druhý den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

Where Are We Now?

  • Environmental Analysis
  • Opportunity Analysis
  • Digital Readiness Assessment

How Do We Get There (Strategic Planning)

  • Strategy Planning
  • Financial Aspects of Digital and IT Strategy
  • Business Models for Strategy Planning
  • Portfolio Optimization

How Do We Get There (Strategic Approaches)

  • Strategic Approaches for Digital Organizations
  • Strategic Approaches for Operational Excellence
  • Strategic Approaches to Evolution
  • Strategic Approaches to Social Responsibility and Sustainability
  • Assignment 2: Strategic Approaches for Digital Organizations

Take Action (Managing Strategic Initiatives)

  • How Strategies are Implemented
  • Coordinating Strategy and Strategic Initiatives
  • Leading Digital Transformation
  • Digital Leadership
  • Assignment 3: Strategy Planning and Communication

Třetí den
Skrýt agendu
Otevřít agendu

Did We Get There? (Measuring Strategy)

  • Key Facts About Measurement
  • Measuring a Strategy
  • Instrumenting Strategy

How Do We Keep The Momentum Going

  • Long-Term Momentum: Ensuring Organizational Viability
  • Short-Term Momentum: Parallel Operation
  • Assignment: Digital Strategy in VUCA Environment

Managing Innovation and Emerging Technologies

  • Managing Innovation
  • Formal Approach to Innovation Management
  • Culture that Supports Innovation
  • Approaches to Innovation
  • Evaluating and Adopting Emerging Technology

Managing Strategic Risk

  • Risk Management
  • Risk Identification
  • Risk Posture
  • Risk Treatment

Třídenní certifikační kurz ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy se zaměřuje na výzvy spojené s vývojem digitální strategie a zdůrazňuje, jak sladit digitální obchodní strategii se strategií IT pro úspěch v podnikání.

Digitální a IT strategie zahrnuje čtyři úkoly z případových studií a zkoušku s možností výběru z více možností, např. online.

K účasti na zkoušce musí uchazeči složit všechny úkoly spojené s případovými studiemi. Toto potvrdí trenér uchazečům před ukončením školení. Uchazeči, kteří na semináři nedokončí zadání případové studie, mohou obdržet další individuální písemný úkol, který je založen na stejné případové studii.

Kandidáti, kteří se účastní kurzu formou virtuální třídy, získají voucher k absolvování zkoušky online. Voucher má platnost jednoho roku.

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 24 hodin
  • Občerstvení Yes
  • Zkouška Yes
  • Předpoklady

    ITIL 4 Foundation

AXELOS / PeopleCert

Součástí kurzu jsou 2x oficiální cvičné testy a certifikační test Axelos / PeopleCert. Axelos, resp. jejím EI (Examination Institute) PeopleCert. 

Pokud jste předchozí kurz absolvovali bez nostrifikace PeopleCert, čtěte prosím změnu licenčních podmínek. 

Certifikační zkouška probíhá online po ukončení kurzu. Kandidáti získají voucher, pomocí kterého si sami rezervují termín závěrečné zkoušky. Více informací zde.

  • 30 otázek, 60 minut
  • Prerekvizity: ITIL® 4 Foundation +  školení od ATO TAYLLORCOX
  • Certifikát v anglickém jazyce v elektronické podobě
  • Na vyžádání zajistíme soudní znalecký překlad
  • Platnost certifikátu: 3 roky

iOS & Android App

Stáhněte si do mobilu svoji aplikaci dřív, než přijdete na kurz

Bezplatná mobilní aplikace pro manažery. Výkladový a překladový slovník, auditní nástroj.

Kromě auditního nástroje pro ochranu osobních údajů zde využijete konsolidované termíny a definice tisíců manažerských výrazů v oblasti řízení projektůprogramůportfoliarizikenterprise architekturybezpečnosti a ochrany osobních údajů a dalších:

  • PRINCE2®, MSP®, MoP®
  • MoR®, ISMS, GDPR, ZokB
  • TOGAF, ArchiMate, ITIL &  ITSM a mnoho dalších

Mobilní aplikace >

iOS & Android App

Novinky

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost GBP certifikací. Certifikáty je třeba každé 3 roky obnovovat.

PeopleCert mění platnost doživotních certifikací z portfolia Global Best Practice na 3 roky. To se týká i dříve vydaných certifikátů. Certifikaci je třeba obnovit.

Zobrazit celý článek

Nastartujte IT podle ITIL<sup class='sup'>®</sup> 4: Create, Deliver & Support

Nastartujte IT podle ITIL® 4: Create, Deliver & Support

Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...

Zobrazit celý článek

60% investic do vzdělání nepomáhá rozvoji. Změňte to!

60% investic do vzdělání nepomáhá rozvoji. Změňte to!

Principem manažerských školení bylo získat certifikaci, která deklaruje nové znalosti a dovednosti. Ale karta se obrací. Manažeři se nechtějí biflovat terminologii, teorii.

Zobrazit celý článek

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

ITIL vs. ISO 20000. V čem se liší a jak se doplňují.

V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace  a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...

Zobrazit celý článek

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Jak přejít z ITIL v3 na ITIL 4?

Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.

Zobrazit celý článek

11+1 nejlépe placených certifikací

11+1 nejlépe placených certifikací

Certifikace mají jistou a rychlou návratnost vstupní investice. Ať už v podobě kariérního růstu, nebo zajímavější pracovní náplní, která je také lépe placena.

Zobrazit celý článek

ITIL<sup class='sup'>®</sup> Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro: objevte přínosy manažerského řízení IT

ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu

Zobrazit celý článek

Jak kurz hodnotí absolventi?

Excelentní hodnocení od 1784 hodnotících

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • David K.
  • 06.12.23

Velmi dobré z hlediska směřování organizace. Lektor Bomba.

  • GDPR Anonymizováno
  • 01.09.23

Přínosný kurz, který nám potvrdil správně směřování v rámci digitální transformace. Nemám co vytknout.

  • Luboš Ř.
  • 01.09.23
  • Správa železnic

Výborné školení.

  • Dalibor F.
  • 01.09.23
  • Správa železnic

Výborný, opravdu přínosný kurz,

  • Jan S.
  • 01.09.23
  • Správa železnic

Velice přínosný kurz, jak obsahově, tak formou prezentace školitelem.

  • Václav J.
  • 19.07.23
  • COM PLUS

spokojenost, individuální přístup, praktické případové studie

  • Jan Odvárka
  • 07.09.22
  • Správa železnic, státní organizace

Vynikající jak po stránce obsahové tak prezentační.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?