ITIL 4 přináší agilní prvky s podporou DevOps. Klíčem celého frameworku je nyní Service Value System. Pro praktické osvojení si těchto dovedností přinášíme licencovaný interaktivní workshop. Scénář je založený na IT rolích v prostředí vývoje software. Simulace používá vysoce realistické prostředí. Provede vás celým životním cyklem od návrhu a vývoje služeb, po jejich implementaci a správu.
Máme dostatečnou flexibilitu, takže vybírat můžete jak prezenční termíny, tak online kurzy.
Zkuste živý kurz virtuálněTento vysoce realistický přístup vyvolá v každém účastníkovi tzv. "aha moment" uvědomění si přínosů řízení IT dle nového frameworku ITIL 4, zejéma z pohledu využití agility a devops.
Simulaci lze proto doporučit na pozicích
Účastníci se rychle ponoří do scénáře vývoje komplexních aplikací.
Chaos následuje špatná komunikace a nedostatečná spolupráce, což má za následek špatné obchodní výsledky, vyšší náklady na vývoj, delší zkušební doby a další.
V důsledku toho dochází ke ztrátě příležitostí ak negativním dopadům na příjmy.
2. kolo začíná revizí s cílem identifikace problémů a diskuse, jak s pomocí agilních prvků ITIL a DevOps mohou dosáhnout zlepšení.
Postupně se naučíte implementovat a nastavovat procesy, jako je virtualizace služeb, iterace produktů, jak si rychleji vyhodnotit selhání a změnit přístup.
Celkově si tým začne budovat efektivnější prostředí, zlepší kolaboraci a využívá automatizaci. Celková kultura firmy nyní výrazně zlepšuje obchodní výsledky.
V návaznosti na výsledky a znalosti z 1. a 2. kola si účastníci osvojí vštípení agile a devops k dosažení ideálního stavu.
Celý tým se výrazně zlepší ve zkrácení doby vývoje a eliminují počet chyb a rizik, oproti předchozímu stavu v kole 1.
Díky lepší kolaboraci, zefektivnění procesů, automatizaci a využití DevOps + Agile se účastníci naučí rozhodovat s lepší návratností investic a optimalizovat výsledky.
15ti letá praxe se standardy IT Service Managementu, ITIL, řízení projektů. Game Leader pro byznys simulace, které vám pomocí metodiky pomohou zvýšit aplikovatelnost standardů v praxi. Mezi jeho nejúspěšnější projekty patří
Významný telco operátor: realizováno 20 simulací vedoucích manažerů s cílem připravit 2.500 zaměstnanců na agilní transformaci.
CA (IT společnost): simulace pomáhá identifikovat silné a slabé stránky a na základě výstupů ze simulace navrhovat software řešení
Automobilka Ford: namísto ITIL Foundation realizováno 100 workshopů po celém světě. Simulace pomohla úspěšně adoptovat ITIL.
Při pohledu na moderní město z perspektivy vidíte na první pohled naprosto odlišné části, které dohromady tvoří funkční celek. Tato perspektiva je klíčovou a nezbytnou součástí pro pochopení a...
V kurzech ITIL se stále více ptáte na využití normy ISO/IEC 20000 pro potřeby digitální transformace a rostoucímu významu IT Service Managementu v provozu kritických aplikací a služeb. ITIL a ISO...
Každá organizace se dostane dříve či později do fáze, kdy potřebuje změnit, nebo vyměnit některou IT službu. Koncepce ITIL® v3 Intermediate Service Transition (ITIL ST) pomáhá tuto výzvu splnit bez...
Přinášíme kompletní přehled, jak upgradovat ITIL v3 na ITIL 4. Termíny vydání nových modulů, kredity potřebné pro upgrade certifikací Axelos, PeopleCert.
Víme, kdy budou spuštěné nové moduly ITIL 4. Sestavili jsme časovou osu vydání nových verzí ITIL 4. Nenechte si ujít nejnovější aktualizace.
Zažijte 24 měsíční projekt agilní transformace organizace podle DevOps za 1 den. Na vlastní kůži v jedné z rolí to nejzásadnější z principů a přínosů metodiky formou jedinečného zážitku. Simulace...
Připraveni na trochu jarní očisty? V TAYLLORCOX jsme pro vás připravili jarní slevy na kurzy ITIL 4 Foundation. Bestseller (nejen) pro IT manažery. Jaké jsou tedy aktuální ceny a slevy na ITIL 4?
Nová generace standardu ISO 20000-1:2018 je ještě více zaměřená na řízení a zabezpečení kvality Service Managementu
Nejrychlejší cesta, jak přepnout ze staré verze ITIL v3 na ITIL version 4 Foundation: Fast Track od TAYLLORCOX.
ITIL® Intro za 1/2 dne přesvědčilo většinu manažerů o přínosech nejpopulárnější metodiky IT Service Managementu
Využíváte DevOps? Jestli výsledky nesplňují očekávání, tak se podívejte na simulaci: The Phoenix Project která to změní. Suveréně.
Máme za sebou zbrusu nový kurz ITIL 4 Foundation, je u dotupný i vám a zde je první velká recenze trenérů na inovovaný ITSM framework
Profesionální manažerské hry vám nasimulují ty největší výzvy a naučí vás řízení změn, projektů a plnění strategických cílů. Osvědčené simulace zahrnují profesní rozvoj a osvojení si metodik na...
Jako certifikovaní partneři AXELOS a členové týmu, který spolupracuje na vývoji nové verze ITIL se s Vámi chceme podělit o chystané novinky. Axelos na konci roku 2017 oznámil významné změny v...
Co je to ITIL Service Strategy? Jak zvyšuje efektivitu uživatelů a vytváří spokojenost s IT? Jak pomáhá plnit strategické a byznys cíle organizace? Podívejte se, proč je tak populární u absolventů...
Připraveni? Příjem žádostí o získání příspěvku na vzdělávací kurzy v rámci III. výzvy projektu POVEZ II bude zahájen 1.11.2017 v 11 hodin!
Jak zvládnout ITIL Foundation certifikaci na první pokus? 5 nejžhavějších tipů, které vám pomohou eliminovat problémy u certifikační zkoušky.
Excelentní hodnocení ☆☆☆☆☆ od 1573 hodnotících
V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.
Nejlepší business simulace, kterou jsem zažil. Propracovaný herní mechanismus a přesah metodiky DevOps.
Výborný.
Živé, zábavné, člověk byl opravdu součástí hry. Palec nahoru :o))
Pro mě velmi užitečné školení, které mi dalo alespoň základní náhled jak funguje DevOps, a jak se dá ITIL použít v praxi.
Zajímavé aktivní zapojení / rozdíl v první a druhé fázi.
Neplánovaná první část kurzu pomohla rozproudit diskuzi "hození do vody" v prvním kole ukázka typické chyby.
Splnil očekávání, nové poznatky.
Maximálně jsem si to užil.
Naprosto TOP simulace o:), skvělý příklad a ukázka toho jak DevOps funguje v praxi. Vede a jak optimalizuje procesy, šetří náklady a zvyšuje zisk.
Skvělé, energické, poučné.
Zobrazit dalších 10 recenzí absolventů
Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.
Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.
Chcete získat dárek k narozeninám?