Mars Lander - ITIL 4 Simulace

Jak využít ITIL 4 v každodenní práci? Jak díky IT zvednout hodnotu celé firmy? Jak nastavit neustálé zlepšování? Toto a mnohem více si osvojíte na praktické simulaci Mars Lander - ITIL 4 Simulation. Naučíme vás to, o čem nemá 90% absolventů kurzu ITIL 4 vůbec ponětí. Po této manažerské simulaci využijete potenciál IT Service Managementu na plno.

+500
Absolventů
+300
Organizací
98%
Doporučuje

Filtrování nabídky kurzů

Měna | EUR

8Červenec 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 13 436 Kč
Cena bez DPH 9 900 Kč
30Září 2019Pondělí
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 13 436 Kč
Cena bez DPH 9 900 Kč
6Prosinec 2019Pátek
Místo Praha
Délka 1 den
Obsazenost Volno
Jazyk Česky
Cena před slevou 13 436 Kč
Cena bez DPH 9 900 Kč

Komu je určen Mars Lander

Všem, kteří chtějí zažít Service Value System ITIL 4 v praxi

Chcete vidět, jak aplikovat ITIL 4? Jak učinit ITIL více responsivní a více použitelný? Jak s ním pracovat v prostředí rychlých a nepředvídatelných změn, v nichž musí být každé řešení nasazeno rychle a bezpečně?

Jelikož cílem je zažít na vlastní kůži nové způsoby práce a prožít si moderní přístupy (Agile, Lean a DevOps) na reálných situacích, nevyžaduje kurz žádné specifické znalosti. Účastnit se tak mohou všichni zájemci.

ITIL 4 Simulace Mars Lander

IT Management

Včetně vedoucích IT týmů si zde osvojí agilní techniky, pomocí nichž budou lépe “trénovat” své týmy a posunovat směrem k vyšším výkonům.

IT Operations

Zaměstnancům pomůže ukázat nové přístupy orientace svého přístupu na služby. Díky tomu bude jejich práce méně chaotická, celkově příjemnější a efektivnější.

IT Development

Naučíme vás maximalizovat užitek ITIL. Využít principy vedené v ITIL Practitioner, filosofii DevOps a ještě více zblížit a zefektivnit spoluopráci mezi Developmentem a IT Operations.

Sales & Marketing

Ukážeme vám, jak se vaše role může posunout k vyšší efektivitě a lepším výsledkům, pokd začnete pracovat ve smyslu ITIL 4 - Lean IT a DevOps.

Co vás simulace naučí?

  • Osvojit si ITIL 4 v praxi
  • Správně integrovat vendory do vašich služeb
  • Rozvíjet “myšlení zákazníků” v interním týmu
  • Efektivněji rozložit pracovní zátěž (end-to-end) a eliminovat neplánované práce
  • Stát se flexibilní organizací, která reaguje rychle a efektivně na měnící se požadavky

Jak Mars Lander naučí ITIL principy

Před několika lety jsme do ČR přinesli APOLLO 13 - IT Service Management simulaci zaměřenou na ITIL.

Vaší misí v simulaci Apollo 13 je sestavit raketoplán, se kterým přistanete na měsíci a vrátíte se zpět na zem. Vše, co herní systém obsahuje je postaveno ryze na principech a procesech ITIL. Přesto tato simulace se zaměřuje převážně na ITIL v3 procesy Incident, Problem a Change Management.

Mars Lander je jiný. Zaměřuje se a vyžaduje od Vás agilitu v pravém slova smyslu a vytváření hodnoty (Service Value System). Tedy principy, které znáte z ITIL 4 Foundation.

Všude kolem nás je mnohem více softwaru. Více, než kdykoliv předtím. Systémy jsou mnohem kompexnější. IT manažeři musí být schopni reagovat na nepředvídatelné události tak, jak se vyvíjejí.

Abychom byli stále schopni efektivně řídit poskytování IT produktů a služeb, musíme být více agilní, štíhlejší. Už nestačí jen propojit role a týmové dovednosti, abychom sladili HW, SW a služby. Vaším úkolem je zajistit, aby si organizace udržela konkurenceschopnost. Tzn. musíte dostatečně rychle a bezpečně odřídit nové požadavky a změny. 

To vše by bylo bez ITIL capabilities nemožné, ale do hry vstupují nové techniky - Agile Service Management.

Co to pro vás znamená?

Ke splnění všech strategických, obchodních, výrobních a marketingových požadavků musí být IT týmy schopni rychle reagovat na nové požadavky a dodávat spolehlivá, bezpečná a bezchybná řešení. Zároveň jsme stále více závislí na ekosystému partnerů a dodavatelů, kteří se musí přizpůsobit měnícím se potřebám.

Chyba, která se vám stane na vesmírné misi jednoduše nepůjde vyřešit tak, že tam vyšlete servisního technika. Způsob, jakým budete pracovat na misi Mars Lander je zcela nový. Učíte se za pochodu. Naučíte se být flexibilní, postupně se budou zlepšovat schopnosti vás, i celého týmu. Za pomocí malých a efektivních kroků (quick win) se zlepší i vaše IT služby. Budete tak v neustálém souladu s potřebami uživatelů.

Budete schopni pracovat v multifunkčních týmech, sdílel znalosti, eliminovali odchody a nesprávnou komunikaci. Pracovní workflow se zvedne na novou výkonnostní úroveň.

Poslání vašeho IT Service Management týmu je jasné

Vypustit raketu s lunárním modulem Mars Lander. Dostat ji na Mars a nasbírat cenné vzorky pro výzkumná centra a univerzity.

Vaším úkolem je podpořit Mission Center, které řídí celou akci tak, abyste dosáhli všech cílů mise. Ředitel mise řídí celé řídící centrum a tým složený z profesionálů, jenž řídí letové operace, navigaci a komunikaci. Všichni tyto odborníci musí řídit letový plán mise v souladu s cíli a smluvními dohodami všech zainteresovaných uživatelů a dodavatelů.

Mission Support Team se skládá z inženýrů, kteří zajišťují support, testování a řízení změn (change management). Jejich úkolem je vyřešit všechny problémy, které nastanou během mise.

Development Team spravuje aplikace, vyvýjí nové funkce a zajišťuje opravy. Vendoři (dodavatelé) spolupracují se Support týmem v rámci celé mise a jejich úkolem je zajistit datovou komunikaci (communication services) a bezpečné úkládání dat (data storage services).

Úkolem Service Managera je řízení návrhu služeb (Service Design), poskytování služeb (Service Delivery) a zlepšování služeb (Service Improvement).

Přínosy pro organizaci

Jak tuto simulaci využije vaše společnost?

Jde o nejefektivnější způsob, jak v rámci organizace stimulovat nové přístupy Agile, Lean a DevOps. Ne pomocí velkého, složitého, projektu. Ale na manažerské simulaci. Za pomocí Quick Win, tedy malých, ale vysoce efektivních kroků. A také za pomocí vlastní motivace. Protože tato simulace vás zaručeně vtáhne do děje.

Vyvoláme v týmu řadu dialogů a rizikových situací, které jsou příčinou nesprávně nastaveného systému. Pomůžeme všem zainteresovaným lépe ppochopit a zlepšit svůj způsob práce z tradičního service managementu na agile a lean. Tato simulace byla vytvořena architekty ITIL simulace APOLLO 13 a DevOps simulace Phoenix Project.

Přínosy pro organizaci

Přínosy pro kandidáty

Tento interaktivní workshop je postavený na best practice ITIL 4. Vyzkoušíte se přeměnu IT organizace z tradičního systému řízení na agilní a štíhlé (lean) řízení.

Procvičíte si také všechny procesy a principy na jedinečném příběhu cesty do kosmu a přistání na Marsu se sondou Mars Lander přesně tak, jak tento projekt realizovala NASA.

  • Jak propojit IT s vývojem
  • Jak zefektivnit servisní týmy
  • Výhody vizualizace pomocí Kanban
  • Jak zvýšit pracovní výkon / workflow, IT služby
Mars Lander gaming works

Agenda

  • 09:00 – 10:30

    Mars Lander

    • Introduction
    • Simulation explanation

    Round 1

    Prepare for MarsLander mission

  • 10:30 – 10:45

    Coffee break

  • 10:45 – 12:15

    Round 1

    • Lessons learned

    Round 2

    • Intercept the comet
  • 12:15 – 13:15

    Oběd | Lunch Menu

  • 13:15 – 14:45

    Round 2

    • Lessons learned & improvements

    Round 3

    • Orbit the Mars
  • 14:45 – 15:00

    Coffee Break

  • 15:00 – 17:00

    Round 3

    • Lessons learned & improvements

    Round 4

    • Land on the Mars
    • Lessons learned with knowledge application

    Simulation closure

Simulace

Celá simulace se skládá ze 4 kol. Každé kolo je jedna etapa mise.

1. kolo - Příprava projektu

Na začátku má tým standardní strukturu dle ITIL v3. Disponujete mj. Service Deskem a Second Line Support. Vůbec první akcí, která vás čeká, je získání přesného obrazu stávajících požadavcích (service requirement) pro Mission Control.

Musíte se také vypořádat s Backlogem plným nevyřízených Issue z testovací fáze. Dalším úkolem je zadání požadavků na Development Team, který je zapracuje do finální podoby. Service Manager si musí vyžádat potřebné služby a dohodnuté KPI.

Přijďte si vyzkoušet ITIL v reélných scénářích Mars Lander na všech 4 kolech!

  • Délka bloku 90 minut
  • Vyučovacích hodin 8 hodin
  • Občerstvení Ano
  • Zkouška Ano
  • Předpoklady

    Simulace učí nové přístupy, nevyžaduje vstupní předpoklady.

Jak kurz hodnotí absolventi?

V čem jsou naše reference výjimečné? Nejsou to jednorázové akce. K nám se lidé vrací rádi a nezavírají před námi dveře.

  • CIO
  • 16.04.19
  • Technology company

These kind of simulations are a perfect instrument to start changing the mindset of employees before starting the journey in your own company.

Podívejte se na úplný seznam referenčních klientů, kteří na nás nedají dopustit.

Vaše hodnocení
*****

Chcete to připravit na míru? Kontaktujte nás!

Zavolejte nám a my vám poradíme.

Jsme vám k dispozici na telefonním čísle +420 222 553 101 vždy od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00.

*položky označené hvězdičkou jsou povinné

Chcete získat dárek k narozeninám?